UAZ - metsloom
#1

Omandasin u aasta tagasi omale metsas ja põllul rallimiseks UAZ-i.

Algselt oli selline, kui olin originaalkummid välja vahetanud

[Pilt: UAZmadal.jpg]

Seejärel aretasin asja kõrgeks, muidu jäi kraavi kinni

[Pilt: UAZkorgem.jpg]

Ja kunas asi oli selliste väikeste kummidega liiga nadi, ostsin talle alla suuremad

[Pilt: UAZkorge.jpg]

Ja nädalavahetused veedan tavaliselt nüüd närve rahustades u nii

[Pilt: UAZkraavis2.jpg]

[Pilt: UAZkraavis.jpg]

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Vasta
#2

Ohoo - väga pandav asi tundub olevat Smile Kas tehnika on kõik stock? Asutub edasi kah või saab ainult turnida?
Vasta
#3

Nonii! Asi tundub sealmaal, et paras aeg kapotialust sättima hakata! Vintse ei plaani ette-taha? Saab ka siis edasi, kui kummidel grip nullilähedane!
Maru üritus igal juhul!

P.S. Sa tsiibirallidel ei käi? Mul paar tuttavat maandavad end selmoel.
Smile
Vasta
#4

Tehnika on kõik tehase oma.Mootor on UAZi kohta ikka päris tugev.70-pealt tõmbas lumisel teel kõik neli ratast (need suured)päris pikalt ringi.Lõppkiirus oli spido järgi 110 aga kuna rattad on 20cm kõrgemad siis oli kiirus u 130 kmh.Mootorit eriti tugevamat ei taha kuna jäin pori sisse kinni ja siis keeras taga diffri päris juppidex.Uue peaülkande panen siis tahan diffri päris kokku keevitada.

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Vasta
#5

Tsitaat:Originally posted by Uhti
Tehnika on kõik tehase oma

Mootorikohapealt:

UAZ=GAZ=(Volga)

Cool

Väiksed vahed on Uazi ja Volga mootoritel, paljudel Uazidel on näiteks karteris õlisoojendi (külmatsoonide variant) jm. pisijubinad.

Mootor on ideelt kiviaegne, aga annab siiski madalal üsna hea momendi. Osad isikud ei pea Gazi mootorit millekski. Skeptikud küsigu siis kasvõi romuralliässadelt, mille mootor kõige kauem kestab :duhCool
Vasta
#6

Mootor on jah tavaline.Ühe lõõriga karpa jne.

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Vasta
#7

Päris vihase asja oled kokku keevitanud. Lähemas plaanis on endalgi tõstmine ja kummi vahetus. Oleksin väga tänulik kui natuke räägiksid mis moodi sinu auto kõrgeks tõstetud on.
Vasta
#8

Tõstsin kere raami peal kõrgemale.Lõikasin veoauto raamist 12cm kõrgused tükid ja panin kere ja raami vahele.Raami külge keerasin need tükid jäigalt kinni aga üles poole jätsin need originaal kummipadjad vahele.Ümber pidi tegema pedaalid,gaasi hoovastiku vahetasin trossi vastu ja mõned lõdvikud ka.

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Vasta
#9

Kas su autol oli ennem siis pedaalid all või rippusid???
Vasta
#10

Pedaale tuli teha pikemaks.

Kas kedagi äkki huvitaksid kummid, mis mul esimeste piltide peal all on???

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Vasta
#11

Kas ei oleks huvi seda tõstmis tegu korrata minu autoga. Nimelt endal ei ole selle jaoks aega ja sooviksin lasta auto tõstmise teha kellelgi teisel. Ma usun et hinnaga
saaks kaubale. Kui asi pakuks huvi siis maili uaz4x4@hot.ee
Minu autol on pedaalid all. See vast ongi kõige raskem osa asja juures.

Zazz


NB?? Mis mõõdus need pakutavad veljed on???
Vasta
#12

No endal ka ajaga just priisata pole - ehitan hetkel ESTfieldi ja enne selle valmis saamist ei tee ma midagi muud ka. Aga aega tuleb ilmselt alles suve lõpus-sügisel...

Velje mõõt on vist 7,5 x 15 J
Kummid on 235 / 75 / 15
BF´id - augud samad, mis UAZil

Pedaale annab alati pikemaks keevitada - ise tegin u 10 cm




Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Vasta
#13

Noo kui ise asjast huvitatud oled siis võtaksin sinuga suve lõpus uuesti ühendust kui ma just kuidagi muud moodi oma ümberehitust valmis ei saa. OK?? Velgede ja kummide suhtes ma veel mõtlen.

Zazz
Vasta
#14

mille kummid su uaz- il all on?:o
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne