Huvitav kuidas su reduktori ehitus sujub? Mul tuli igatahes selline mõte, et kui sul see asi pöördeid juurde annab, siis saan mina sellise reduktoriga ka pöördeid maha võtta. Paneksin selle reduktori gaz 53 käigukasti ja tagasilla vahele- jääks lühike ja saaksin ka tagasilla õiget pidi tööle. Samas saaksin ka säilitada tagasilla reduktori ülespidise nurga ja lasta mootorit natuke allapoole- jääks ilusam proportsioon ka masinale. Tagurpidi käigu kiirus tuleks 2/1 reduktoriga 5.5 km/h 3000 p/m juures ja edasipidi 4.6 km/h mootori 2500 pöörde juures-esimese käiguga siis ...
Jõuvõtuvõlli võtaksin 53 kasti väljavõttest ja kogu moos.. Big Grin, ega saagi ju tagurpidi käiguga kihutada, eriti siis kui esilaaduril koorem sees on ja pole ju erilist vajadust tagurpidi kihutamiseks ka muudel juhtudel Smile . Mis arvad ?
Vasta

(20-05-2013, 09:58 AM)maitus Kirjutas:  Huvitav kuidas su reduktori ehitus sujub?
Ehitus....ei suju. Ses mõttes, et aega ei ole. No ööpäevas on 24 tundi juba pikemat aega ja osa sellest peab magama, midagi ei ole parata. Hammasrattad on valmis, üks võll on kah olema, teine võll tarvis teha ja siis saab laagrid ära osta. Külgplaadid on olemas, kui laagrid saan, siis saab laagripesad lasta välja treida.
Ega see reduktori tegemine lihtne ole, üks paras jant. Sest kõik on tarvis välja viilida ja teha. Muidu on ju hea küll....


Vasta

Reduktorist edasi rääkides...siin on vääga palju "agasid" ja selline ehitus sarnaneb rohkem nagu "puusalt tulistamisega" Smile . Et kas õnnestub või siis jällegi, et ei õnnestu. Sellest pointist vaadatuna oleks pidand PM Kaubamajast selle riistapuu ära ostma, aga see hind rsk...
Kruustangide peal on mul praegu siis üks külg koos hammasrataste ja muude vajalike vidinatega. Teine külg tahab veel "viilimist" saada.
[Pilt: reduktor1.jpg?w=490]
Suure ehk vedava hammasratta laagri pesa tuleb ringi teha, sai hooga lastud valmis treida, aga pesa kõrgus ei vasta vajalikule - simmeri paksuse võrra tuleb see pesa laiem teha. Külg on praegu ümmargune, aga hiljem lõikan selle siiski natuke lopergusemaks.
[Pilt: reduktor3.jpg?w=490]


Vasta

Tõstan käed.....ja alla ei anna!Cool
Reduktoriga on asi nii...et ega see põlve otsas tegemine ole kellegi tegemine. No keevitasime asja kokku. No andke andeks, rahvas, aga valmis sai üks korralik tükk selget sitta! Peale tuli üks raske masendus ja käed vajusid rippu, venides nii pikaks, et võis kummardamata tossupaelu siduda. Nii ma siis vedasin oma pikaksveninud käsa sõrmenukkide lohisedes mööda maad, kuni.... naeratas lootuskiir!
Seigeldes mööda naaberkülasid ja otsides hädasolijatele T-150 jupikesi sattusin ühe vahva talumehe juurde, kel leidus üks T-150 esisild, küll pisut poolik, aga vajalik sillatala oli olemas. Muuseas sai küsitud, ega tal mõnda reduktori moodi asja kuskil riiulil seisa. No seisis küll. Tal olemas töötav vene kartulikombain. Teise, samasuguse, kuid täiesti läbi kombaini olevat võtnud juppideks, vajalikud osad riiulile, ülejäänu kosest alla. No leidsin sealt siis ühe reduktori, mis sobiks Bertale nigu sõrm sõbra...ee...ei ütle kah, kuhu.
Nu vot, sain selle asja siis omale. Ainus tingimus oli, et küljes olevad ketihammasrattad pidin tagasi andma.
[Pilt: dsc06031.jpg]
Koju jõudes koputasin need hammasrattad võlli otsast minema, kuid...ühte koputasin vist liiga agaralt, sest võlli laagri kaan muutus neljaosaliseks - see rsk ju malmist ja kõrvad murduvad küljest nigu kartulikrõpsud!
Aga ega`s uudishimu oli suur ja tahtsin kohe teada, mis on nuku kõhus! Tökativärvi ja samalõhnalise õli loputasin kohe välja ning keerasin kaane maha...Smile
Pildil on näha, et sees olevad hammasrattad on tõsise "iseloomuga" ja seda asjandust võib täie südamerahuga kiirendavaks reduktoriks kasutada küll. Plussiks on veel see, et ülekanne ongi 1:2 ja vedav võll läbi korpuse, mis annab võimaluse midagi jõuvõtuvõlli suhtes ette võtta Smile.
[Pilt: dsc06032.jpg]
Nii, tuleb vaid veetav võll ringi keerata, sest võlli ots vaatab momendil valele poole. Küljelt on näha ka kaante pesasid, allpool lisan ka terve kaane pildi. Siit siis küsimus - vahest kellelgi vedeleb selline kaan vakantsena?
[Pilt: dsc06033.jpg]
Tegelikult pole sellise asja valmistamine ka treialile mingi probleem, kõrvu ei pea välja voolimagi.
Tegelikult vaevas mind see faking reduktor terve faking suve, alates sellest ajast, kui isand maitus tähelepanu ülekandearvutuse veale juhtis (olgu kiidetud tema ja tema nimi! Aamen!) nüüd lõpuks saab vahest asja taas liikuma Smile, igatahes !


Vasta

(14-09-2013, 21:22 PM)Tift Kirjutas:  Reduktoriga on asi nii...et ega see põlve otsas tegemine ole kellegi tegemine. No keevitasime asja kokku. No andke andeks, rahvas, aga valmis sai üks korralik tükk selget sitta!
Tegelikult oleks huvitav teada, mis siis nii viltu läks, et tulem nõnda kurja nime sai.
Võttis keevitusega pinged sisse või ei jäänud konstrui piisavalt jäik või ...?
Vasta

(15-09-2013, 14:40 PM)tcumen Kirjutas:  Tegelikult oleks huvitav teada, mis siis nii viltu läks, et tulem nõnda kurja nime sai.
Võttis keevitusega pinged sisse või ei jäänud konstrui piisavalt jäik või ...?
Tasapisi, tegemise käigus, tekkisid sellised..nüansikohad, kus tegija aimab, et vot, see koht vist ei ole päris see, mis tegelikult peaks olema ja... teine koht on jällegi teistpidi mitte see "kõige parem". Nii need nüansid kogunevad, lõppkokkuvõttes tulebki välja fekaal. Tulem ei kõlba kuhugi.
Kui täpsemalt rääkida, siis esiteks on selliste sõlmede tegemisel oma järjekord, kui loodad teha teistmoodi, siis riskid.
Korpuse tegemine on see kõige peamine - avad, laagri- ja tihendite pesad. Kui midagi nihu läheb (nihu võib minna palju - telgsus või paralleelsus, lõtkud, keevisõmblused) siis asi võib isegi töötada, kuid mitte õieti. Minul juhtuski korpuse tegemisel see, et laagripesade keevitamine tõenäoliselt ei õnnestunud - tiris ikka kuhugi poole viltu.
Järgmine kord (olen kindel, et see ka tuleb) olen kindlasti targem.


Vasta

Reduktori ise ehitamisega olen ka tegelenud......ja saan teema algataja kärsitusest täitsa aru...Big Grin
Viltu võib minna hulga asju,eriti peale juppide kokkukeevitamist. Nimelt esimene viga mida olen ka ise teinud--laagripesade keevitamise jaoks peavad olema riiulis vanad kulunud laagrid,neid siis hea küpsetada........ pärast keevitamist lööd vanad välja ja uued asemele.
Reduktori korpuse plaadid tuleb omavahel poltidega ajutiselt ühendada.Panna just paraja kauguse peale ja alles siis keevitada teise kaane külge laagrivõrud. Hiljem,kui juba karp koos,võib siis poldid ära koristada ja augud kinni keevitada.....kui muidugi isu on. Tegin vanasti käivitusmootori reduktoreid...ja töö tuttav.....Big Grin Paneks pildid ka aga ei leia enam kusagilt.....
Vasta

Kas äkki valmis töödeldud laagripesa keevitamisega kinnitamine üldse üks õnnemäng on? tammetonu kirjeldus: reduktori valmistamine Siinkohal seab ilmselt piirid kasutada olevate tööpinkide võimalused (suurus).
Vasta

(14-09-2013, 21:22 PM)Tift Kirjutas:  Tegelikult vaevas mind see faking reduktor terve faking suve, alates sellest ajast, kui isand maitus tähelepanu ülekandearvutuse veale juhtis (olgu kiidetud tema ja tema nimi! Aamen!) nüüd lõpuks saab vahest asja taas liikuma Smile, igatahes !

Ei maksa mind sellepärast ülistada... see oli sul puht professionaalne ajameelsus .. Smile
Vasta

(16-09-2013, 10:43 AM)Envir Kirjutas:  Kas äkki valmis töödeldud laagripesa keevitamisega kinnitamine üldse üks õnnemäng on?
On-on. Tuleb korpus enne valmis teha koos paksenditega laagripesade jaoks ja siis alles avad sisse "lennutada". Tihendid saab laagipesade kaante sisse panna. Sellise moodusega on tõenäosus puusse panna palju väiksem.


Vasta

(14-09-2013, 21:22 PM)Tift Kirjutas:  Koju jõudes koputasin need hammasrattad võlli otsast minema, kuid...ühte koputasin vist liiga agaralt, sest võlli laagri kaan muutus neljaosaliseks - see rsk ju malmist ja kõrvad murduvad küljest nigu kartulikrõpsud!

Aga keevita need kõrvad tagasi ja lihvi üle .. minu reduktoril tuli kolmandik kahest laagripesast täis keevitada ja üle lihvida...Smile
Vasta

(16-09-2013, 22:25 PM)maitus Kirjutas:  
(14-09-2013, 21:22 PM)Tift Kirjutas:  Koju jõudes koputasin need hammasrattad võlli otsast minema, kuid...ühte koputasin vist liiga agaralt, sest võlli laagri kaan muutus neljaosaliseks - see rsk ju malmist ja kõrvad murduvad küljest nigu kartulikrõpsud!
Aga keevita need kõrvad tagasi ja lihvi üle .. minu reduktoril tuli kolmandik kahest laagripesast täis keevitada ja üle lihvida...Smile
Hilja juba, uus on valmis Smile . Pealegi pudenes üks kolmest kõrvast mitte ühes tükkis vaid peenemateks koostisosadeks, seda enam tagasi keevitada ei ole võimalik. Tühja kah, uus on olemas, pealegi on uus ausast rauast.


Vasta

Kevad käes- hakka ehitama, ehk lööd mullegi hoos sisse Smile !!!
Vasta

(09-04-2014, 01:08 AM)maitus Kirjutas:  Kevad käes- hakka ehitama, ehk lööd mullegi hoos sisse Smile !!!
Märkasin jah, et on soojem...pisut! A käsumajandus meil kehtib ainult ühte liini pidi - naiselt minule Smile. Kui sa julged Rolleyes talle selgeks teha, et see on väga vajalik asi, mis on tarvis ilmtingimata esimesena ära teha, siis antakse mulle käsk ja juhtnöörid, et mis ja kuidas Smile.
Küllao ma annan aimu, kui midagi toimub. Aga vahepeal tegin selle tüki, et keerasin oma reduktori ühe võlli teistpidi. Sest tolle ots tuli valest küljest välja. Kaanele tegin uue tihendi. Siis jäin tõbiseks. Kui pea on tatti täis, ei siis pole mõtet traktoriehitusega tegeleda. Loodan, et lähipäevil saab asjaga edasi minna, nii, et aja ka jalad kõhu alt välja!


Vasta

seda naiselt minule varjandti ei nimetata käsumajanduseks vaid...isiklikusarvamuseks Big Grin
Vasta

No kui sügusese kesakünni mullafreesiga sirgu olen saanud,(mis ei ole mitte meelakkuimine- üks rihm on juba vahetatud Smile ) siis hakkangi mõtlema, et kuidas Martale rippsüsteemi taha saaks Big Grin Big Grin
Vasta

(19-04-2014, 11:44 AM)maitus Kirjutas:  No kui sügusese kesakünni mullafreesiga sirgu olen saanud,(mis ei ole mitte meelakkuimine- üks rihm on juba vahetatud Smile.... )
Nu...varsti vahetad ka käsavarsi välja!! Ei kadesta ma sind kohe mitte!
Ma olin siis vist koomas, kui omale Parneri mullafreesi soetasin. Noh, kobeda mulla korral on asjast abi, seda ei saa salata. Tükkis ja kõvema pinnase puhul... no igatahes mina tegin korra ja siis loobusin.
Siis mõtlesin, et vahest on sest adrataolisest asjast abi peenarde ümberkeeramisel. Raudrattad ja puha. Krt, naiivitar RolleyesRolleyes! Labidateraga kratsib kiiremini ja tõhusamalt! Rattad on 5cm liiga väikesed, masin pisut kerge, pehmema mulla korral pead tagant täie jõuga lükkama, 10 meetrit vagu võtab ikka võhmale Toungue! Ma saan aru, et vahest suurema riista taga saab freesiga asju ajada, aga selline keha ja liikmete lõhkuja olgu olemata! Nii ta siis ongi mul ainult kasvuhoone kobestajaks. Mõlgutan mõtteid, et võiks ümber ehitada või siis maha müüa.


Vasta

(20-04-2014, 08:33 AM)Tift Kirjutas:  l... no igatahes mina tegin korra ja siis loobusin.

Ma olen nüüd ka korre tenud, aga enam ei tee Big Grin. Sul sulatõsi- tegu oli õhtul isegi tagumiku pühikimisega Smile, aga tehtud sai. Hüppas nagu kits mätaste otsas ja kraapis ennast ühe küljega maasisse- no paras wresling oli küll : ). Õnneks oli raske masin- vene uuem motoblokk.

Mul on üks russi lonkav rippsüsteem üle jäänud- kas on huvi? Aisad on vigased- muu on ok.
Vasta

(05-05-2014, 10:09 AM)maitus Kirjutas:  Mul on üks russi lonkav rippsüsteem üle jäänud- kas on huvi? Aisad on vigased- muu on ok.
Saad pilte saata? Need aisad on muidu remonditavad...ja originaalid jäävad vahest pikaks ka Smile.


Vasta

(05-05-2014, 10:14 AM)Tift Kirjutas:  
(05-05-2014, 10:09 AM)maitus Kirjutas:  Mul on üks russi lonkav rippsüsteem üle jäänud- kas on huvi? Aisad on vigased- muu on ok.
Saad pilte saata? Need aisad on muidu remonditavad...ja originaalid jäävad vahest pikaks ka Smile.
Mulle pakuks ka huvi lonkava rippsüsteemi pilt ja hinnaklass!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne