Belarus traktorid.

Panen paar pilti vaatamiseks poolvalmis mtz'ist, millele oleks vaja soojendus sisse ehitada. Kas russi väikse kabiini orig soojendus on midagi väärt ka, et teda sinna ruumi võtma panna? Või on mingit koos puhuri ja radikaga väikest ja kompaktset soojendust olemas, mille mahuks kuhugi selliselt kinnitama, et puhub esiklaasile.

[Pilt: 2549399.jpg?t=3]
[Pilt: 2549397.jpg?t=3]

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Mõni väiksem auto salongi soojendus. Suunajad saad samuti mõnelt autolt võtta. Jääb vähe rohkem arenguruumi soojenduse koha pealt. Meil poola kabiiniga isendile on pandud pisike radikas kabiini nurka - paremale poole ja sellest piisab. Kui ma ei eksi, siis vist on mõne vene auto oma. Kaks kiirusastet ja töötab väga hästi. Kuigi suunajatega oleks asi parem. Originaal on minuarust liiga suur, aga ega tal iseenesest midagi iseenesest viga pole.

Almost Again
Vasta

mis lada või gaz autodel kasutatavast soendusradikast arvate bellaka kabiini ?
Vasta

Lada soojendusradikas on igati ok, aga originaalne labadega ventikas on paras saast. Lärmab ja ei puhu. Otsi mingi moodsam rootorventilaatoriga asi.
Vasta

    Postitasin siis õnnetu belarus 1025 pooleks läinud pooltelje pildid.Sad


Õnnetuse ohvrist ka pilt.    

Tagasilla käis kes kuidas teda nim. tuli ka ära vahetada. Nagu näha. Käise kaudu jooksis käigukastist kõik õli välja.    

Tagumine rehv. Veljed on tal tagurpidi pööratud. Kui traktori tõime Mõisakülast siis tal oligi nii.    

Enne seda pauku sai tal juba pooltelge vahetatud ja see hammakas ka tagasillast.    


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

(30-09-2013, 22:11 PM)hannest Kirjutas:  Panen paar pilti vaatamiseks poolvalmis mtz'ist, millele oleks vaja soojendus sisse ehitada. Kas russi väikse kabiini orig soojendus on midagi väärt ka, et teda sinna ruumi võtma panna? Või on mingit koos puhuri ja radikaga väikest ja kompaktset soojendust olemas, mille mahuks kuhugi selliselt kinnitama, et puhub esiklaasile.

[Pilt: 2549399.jpg?t=3]
[Pilt: 2549397.jpg?t=3]

Proovida võiks ka Moskvitsi soojendust. Ühel russil oli kunagi suht hästi küttis ikka.
Vasta

(01-10-2013, 10:18 AM)deeremees Kirjutas:  Postitasin siis õnnetu belarus 1025 pooleks läinud pooltelje pildid.Sad
...

Murdepinna järgi arenes pragu tasapisi, kuni targem järele andis. Päris kahvilmaterjal ehk siiski polnud, enne murdumist on ikka jahvatada jõudnud.

1025 on ehe näide üle piiri minekust. Ei ole enam piisavalt varu valule vastupanekuks...

Kilp on nõgusalt, kuna 18+" laia ratast enam teistpidi alla ei mahuta.

Istekoht teljel ei ole määrav, kuna murdev moment rakendub ikkagi rehvi keskjoonele. Kinnituspunktist sõltub sedapalju, et paratamatult on istepinnal pingekontsentraator ja pragu hakkab kusagilt sealt arenema. Kuigi enamasti on laagri kõrval pinge oluliselt suurem ja murdejoon läheb sealt. Nagu ka viidatud korral - otse simmerlingi hõõrdejoonelt.

Originaalsoojendus polnud paha, kui töötas. Kui töötas...

Pisikest kuuti jaksab kütta suvaline autosoojendus. Pigem on küsimus, mihandne sinna ära mahub. Üheksakümnendate alguse kompaktautode omad on päris hea suuruse-võimsuse suhtega.
Vasta

siin üks mtz prototüüpe mis masstootmisse ei jõudnudki on nüüd venemaal muuseumis. Huvitav on see et sellel masinal on peal õhkjahutusega mootor nagu T-40 .


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

(05-10-2013, 23:51 PM)E303 Kirjutas:  siin üks mtz prototüüpe mis masstootmisse ei jõudnudki on nüüd venemaal muuseumis. Huvitav on see et sellel masinal on peal õhkjahutusega mootor nagu T-40 .

Tundub et ta on T 40 esisillaga. Mis selle täpsem mudeli nim. on. Loetav on ainult T 5.
Vasta

Kas sellised mtz 80 ja 82 kasutusjuhendid olid uute traktoritega kaasas kui nad tehasest tulid. Mul ka kodus oli selline. Aga ma lolli peaga laenutasin selle raamatu külapeale ja vaevalt et alleski on. Mul oli ta siniste kaantega.See raamat oli olnud isa uue mtz 80 kaasas kohe. Muidu oleks ma selliset raamatust huvitatud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Midagi huvitavat. On sellist ilma kabiinita Mtz 5 koos EO Kopaga kohanud. Tundub olevat taastatud originaaliks. Värv neil mtz 5 oli selline.



Ning lisaks veel mõned vanema generatsiooni BELARUSS traktorid.Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
           
Vasta

Mtz 80 Poola kabiiniga. Haakes tundub olema Gaz 52/53 piimaauto raamist tehtud veetünn.


Ning teise vaate nurga alt ka.    



Tartumaal Vorbusel tundub olevat MTZ põhitegija. Leidub ka mõned läänekad.    
   


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

nii selline probleem siis... nimelt vahetan mtz 82.el kolbe ja hülsse (nr 240) hülsid sain normaalselt sisse aga kui hakkan kolbe sisse panema siis ei suuda koos rõngastega neid sisse ajada, proovisin küll kruvikaga rõngas sisse suruda ja siis alla, kuid tulutult, küsimus : kas selleks on mingi spets. asi millega saaks rõngad kokku suruda ja siis hülssidesse pista? sooviks kiiremas korras mootori korda ära teha, kuna tali ei ole enam kaugelSmile
Vasta

(27-10-2013, 19:00 PM)2141 Kirjutas:  nii selline probleem siis... nimelt vahetan mtz 82.el kolbe ja hülsse (nr 240) hülsid sain normaalselt sisse aga kui hakkan kolbe sisse panema siis ei suuda koos rõngastega neid sisse ajada, proovisin küll kruvikaga rõngas sisse suruda ja siis alla, kuid tulutult, küsimus : kas selleks on mingi spets. asi millega saaks rõngad kokku suruda ja siis hülssidesse pista? sooviks kiiremas korras mootori korda ära teha, kuna tali ei ole enam kaugelSmile

koduste vahenditega asendatav tööriist, lähim seletus oleks suur klamber ümber kolvi, mille kokkusurumiseks kasutad kullinokkasi või näpitsaid, klambri ise valmistad nt plekist, hääd paksu plekki saab nt ziguli katuselt või kapotist Wink (ja kolvi koputad sisse vasara varrega)
Vasta

Vanast hülsist jupp,pingis koonusesse ja ok
Vasta

(27-10-2013, 20:48 PM)Rapsijuurikas Kirjutas:  Vanast hülsist jupp,pingis koonusesse ja ok

Arvestades küsimuse tooni, on säärane abivahend raketiteadus. Hea, kui plekkvitsa leiab...

Kui tükid on uustoodang, siis tuleb IGA tükk üle kontrollida. Sõna "kvaliteet" ei saa enam kasutada...
Vasta

(28-10-2013, 15:43 PM)v6sa Kirjutas:  
(27-10-2013, 20:48 PM)Rapsijuurikas Kirjutas:  Vanast hülsist jupp,pingis koonusesse ja ok

Arvestades küsimuse tooni, on säärane abivahend raketiteadus. Hea, kui plekkvitsa leiab...

Kui tükid on uustoodang, siis tuleb IGA tükk üle kontrollida. Sõna "kvaliteet" ei saa enam kasutada...



ära põe homme lasen hülsi koonusesse treida ja laon traktori kokku. ja mida tähendab sinu mõistes IGA tükk?
Vasta

Minu meelest on elu palju lihtsam. ~4cm laiune 0,7ne katuseplekist liistakas tuleb sobivaks vitsaks painutada, tavotiga kokku määrida ja siis näpitsate abil rõngad kokku muljuda ning kolb hülssi koputada . Endal tegin vähemalt niimoodi ja erilisi probleeme esile ei kerkinud.
Vasta

mingid eri abinõid? Mehed! Kas teil näpudel üldse tundlikust ei ole. Nagu "Meri ja Orav" orgunnite mingeid abivägesid kokku.
Ühekaupa kõik rõngad, ja küll kolb sisse läheb. Muidugi enne kontrollida rõngapilu ära!
Vasta

Turvalisem ning lihtsam on kasutada plekivitsa. Suure tõenäosusega ka odavam. Paigalduse kiirus on ka midagi muud... seda ksf! hillar2 ikka teab jah?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 60 külali(st)ne