Kuidas peavad vastu BELSHINA rehvid?
#1

Kas on kellelgi kogemusi selle firma rehvidega?
Kulumise kiirus võrreldes lääne rehvidega?
http://www.belshina.eu/ru/

Maastikuvõimekus
vintsimine
http://www.pritsumees.ee/
5 112 112


Vasta
#2

kulumis kiirus on ok. aga mõranevad küll välgu kiiruselBig Grin
Vasta
#3

Kas eelkõnelejal on konkreetne kogemus nende Belshina rehvidega?

Aquila captas non muscas.
Vasta
#4

Uuel Ladal olid all. Ei kulunud, kuid niiskega polnud ka pidamist.

Sama räägivad põllumehed: pudedas pinnases kipuvad läbi libisema varem, kui pehmemad konkurendid.
Vasta
#5

Need rehvid sobivad vist palavamatesse kliimavöötmetesse hästi. Näiteks Rotterdami sadamas võib pidevalt näha BY tunnusega masinaid mis toovad sinna Valgevene NSV-s toodetud 20" veoautorehve ja edasi lähevad nad USA-sse. Kas see on ka lõppjaam, ei oska kommenteerida.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#6

Mõranevad tõesti need Belshina rehvid. Jällegi ehe näide Belarus 1025. Alguses tal olid selle firma omad all. Nüüd siis Voltyre firma omad. Vastupidavad küll.Wink
Vasta
#7

Ega üldiselt ei kannata ühedki rehvid mis toodetud endises nsv liidus võrdlust nn. lääne rehvidega. Meil majandist läbi käinud voltyred, mitased, allianced taurused ja belshinad. Algul on küll 10-20% odavamad soetada kuid kuluvad 30-50 protsenti kiiremini maantee transpordil kui mischelinid, goodyearid, nokianid, continentalid ja dunlopid.
Pehmel pinnasel ei tasu haarduvuse erinevusest rääkidagi. Kui tahad odavamaid rehve, siis need nad on algul ostes, pikemas perspektiivis siiski mitte. Kui masin töötab 50- 100 tundi aastas(väiketalu või kodumajapidamine) siis tasub odavamad osta, kui masin igapäeva töös siis mitte.
Vasta
#8

(20-11-2013, 18:34 PM)maisalup Kirjutas:  Ega üldiselt ei kannata ühedki rehvid mis toodetud endises nsv liidus võrdlust nn. lääne rehvidega. ...
no praegu toodetakse nn. endises NLiidus elik Venemaal igasugu rehve, nt NOKIAN jms. Sealjuures nendes samades vanades liidu aegsetes tehastes. Tehakse kõrvu nn lääne rehve ja vene mudeleid. Kvaliteeti ei oska kommenteerida.
Vasta
#9

a kust te eestimaal üldse naabrite kumme saate?
otsisin omale 32 tolliseid põka veljele ja odavaimad, mis eestis pakuti olivad mingid india omad. 190 eerot tükist kui õigesti mäletan.
venemaa kummimüüjate netilehti on miljon, sisteem neil sama kui eestis, ehk hinnad on saladus. kui teaks, et kindlalt idakummid soodsamalt saaks, siis läeks või ise järgi. siit ostmine muidugi oleks mugavam, aga ilmselt hind pole enam magus.
Vasta
#10

Ma võin nüüd eksida, aga Aliance rehvid olid ühe riukaga. Nimelt Euroopa liidus võib rehvi mõõt erineda mingi % sellest, mis rehvi peale kirjutatud. Nii ongi mitmed avastanud oma masina head-odavad rehvid väiksemad, kui originaalid...
Vasta
#11

Allianced kuluvad ka hästi. Vanal taimekaitsepritsil olid all kleberi rehvid 7 aastat, lõpuks keemia sees pragunesid ära ja ei pidanud õhku enam, uuel alliance rehvid ja 2 aastaga on praktiliselt läbi, ehk kuidagi hädaga peab veel 3.nda aasta vastu kui väga vihmane ja pehme ei tule.
Tootmise kohapealt- toodetakse venemaal, aga nokiani enda kummiseguga, tema enda tehnoloogia järgi ja ta oma mustriga mitte venelaste asjadega.
Tööjõuks on venelased lihtsalt kuna seal on inimese keskmine kuupalk 40eur mitte 900Eur nagu meil või 4000Eur nagu rootsis
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne