Küsimus selline
Ei ole enne osalenud aga see aasta plaanis
ülal on hinnaks öeldud 36,99 eurot per võiduajaja! kas see on auto kohta või siis kui 4 inimest autos 4x36,99 euri
Kõige pealt käis üks mu auto Talverallil.
Siis käisin ise kaasas.
Nüüd vist oleks siis õige aeg ise roolida?
Nii, et kui veel mahub kuhugi midagi, siis jätaks korraldaja otsustada, kas ja millega mind rajale lastakse:
1. Olavi Vann
2. Gaz M21 / Gaz M2401 / AZLK 412 IEP / IZ 2125 / Nissan 200SX(s13)
3. 1966 / 1976 / 1973 / 1980 / 1990(1988)
4. 1.1 / 1.1.1
5. 2
6. ilusad numbrid oleksid 13 / 420 / 615
hetkel auto tükkidena seega laenatud pilt:
aga kui mu auto liigub valguskiirusel, kas on siis esituledest veel kasu?
1. Taavi Kirsimägi
2. Nissan Pulsar NX
3. 1989, moodne klassik e. kahe uksega jaapani sportauto
4. moodne 2WD
5. 3 osalejat
6. number
Tahab veel tööd, aga loodetavasti midagi sellist:
Hakkab kätte jõudma joone alla tõmbamise aeg, kus bronnin ära veel mõned kohad "vanadele tegijatele" ja kogu ooper. 140 on hetkel ju kirjas, ütleme 10% kukub ära ja samapalju "ärkab hilja".
Seega mitte ühte UUT TULIJAT enam ei rega, vaid ja ainult tõsised Vanad Tegijad! Ja need on siis juba päris personaalsed isiklikud tuttavad, väga vanad autod jne. 440 võiduajajat on juba niigi aga hullem on jõuvankrite meeletu arv (eelmise aasta põhjal tehtav uus nimekiri on praegu veel 191 rida pikk, s.t. et 51 aastal 2013 Talverallil osalenud jõuvankrit pole endast teada andnud... veel!!!).
Toyamees igal juhul aga veel kaks vana autoga tegelast on lisandunud! Selge, et korralikek Mk.I Golfe ja tõesti 1969 Rekord kupeesid ei ole õigustust eemal hoida, küll aga teen varsti tõelise lõpu, no ei ole me ju "kummist". Eesmärk pole 3 tundi stardiaega, mis tähendab 5 tundi finišit... Hetkeolukord on niigi ~450 võiduajajat + Kohtunikud ja see on juba "tõsine probleem" toitlustajatele.