05-12-2013, 11:40 AM
Idee pole paha!
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
(05-12-2013, 11:10 AM)PlyVal64 Kirjutas: Korra käis mul peast läbi idee teha ikkagi kaks rada, üks sulaselge ja üheselt loetavate Ristsõnadega, kiirem, keerulisem, lisakatsetega ehk "sport" ja teine klassikaline "turist" koos kõigi meie klassikaliste vigurdustega, trükkida võrdne arv Legende, ajada need segamini ja siis puhtalt "loosi teel" jagada laiali. Kaaned on ühesugused, võtan stardis suvalise Legendiraamatu ja alles sisse vaadates näen, kummale rajale hetkel startiv jõuvanker läheb. Ja ka Jõuvankri seltskond saab selle teada stardihetkel. OK, mõned kindlad jätaks "sporti" saatmata ja mõned saadaks kindlalt sinna aga nii üldjoontes... Nii saks ka trassile lõputult segadust tekitada, sest AKP'sse võivad ju ühed läheneda ühelt- ja teised teiselt poolt, mõnes kohas võivad trassid ristuda, suurtel teedel suisa vastamisi minna jne. Umbes nagu Kessu ja Tripp'i kodu juurde minemine Et tekitaks ikka korraliku segaduse Õhtune lokatsioonipunkt on ju kõigile teada...
(05-12-2013, 00:10 AM)aksel73 Kirjutas: Tere.
Nii siis,regamisel auto tehnilisest passist koopia Priidule ja stardis peab ka loomulikult sama auto olema ja tehnilin pass peab ka näpuvahel olema,muidu keskmised ...,muidu punktid..., - ja + jne. köik sassis. FUN& FUN
Allan.
(05-12-2013, 11:58 AM)cyber Kirjutas: Mul on millegipärast tunne, et kogu seda klassimajandust ongi vaja vaid lisakatsete hindamiseks. Ülejäänud regularity ja ristsõna juures ei mängi need mingit tähtsust. Eriti seetõttu, et ei ole sekundi lõhkiajamist ja ninast-veri-väljas sõitmist. Kui LK-d jätta lõpptulemusest välja ja nende võitjaid klasside kaupa kommipaki vms-ga autasustada, siis poleks mingit kõrgemat matti vaja. Et väärtustada vanemat tehnikat ja/või ehituseks nähtud vaeva, annaks korraldaja sellistele sõidukitele oma subjektiivse hinnangu boonuspunktide näol. Nagunii ju pole siin hindamiskomisjoni vaid asi käib nagu Korraldaja ütleb.
Kõrgem matt jäägu spordi juurde. Antud üritus ei ole sport vaid FUN mõningase hasarti tekitava lisandiga.
just my 0.02$
(06-12-2013, 21:29 PM)spitfire Kirjutas: Sõitu saab ju kiiremax reguleerida samal rajal, tekitades erinevad "ideaalajad". Ma ei tea kui keeruliseks see kohtunike töö teeb, aga võiksid olla erinevad ideaalajad etapi läbimiseks, siis peab ekipaaz ikka ise raalima aja ja ei piisa ainult teise sabas sõitmisest. Sel meetodil saaks suht lihtsalt teha sport ja ka supersport jne...
(06-12-2013, 22:06 PM)supp Kirjutas: mina isiklikult olen igasuguste erinevate legendide ja radade vastu, sest siis hakkab kaduma see nn FUN faktor. Üldjuhul eksib keegi kapitaalselt rajal ära jne (nagu ka mina tavaliselt), siis võib tekkida olukord kui rallitaja rallib suuremjagu trassi nii, et ta ei näegi kaasvõistlejaid ning siis kaob ka FUN -mis suuremas osas on ikka edevuse laat ehk näita ennast, vaata teisi ja suhtle huvitavate inimestega.
Just sellest teiste inimestega võrdlemisest tekivadki huvitavad autod stardi rivisse (vähemalt nii arvan mina), kui ikka kaasvõistleja on mingi huvitava liikuri rajale toonud, siis peaks ju tekkima teisel osalejal väike piinlikuse moment, kellel nii huvitavat liikurit pole.