Postitused: 2,958
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
vaheküsimus:
kes/kus topib Tallinnas soovitud toonis värvi aerosoolpurki ?
kunagine koht Laki/Forelli nurgal seda enam ei tee.
Postitused: 146
Teemad: 1
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
Valdeku ja Kraavi nurgapeal asuvas jubinate poes aetakse värv purki. Vähemalt ennist sai.
Postitused: 3,619
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
mida arvab konsiilium pintslist kruntide ja värvi pealekandmiseks varjatud kohtades?
ma olen seni muudkui püstoliga vehkinud ning tolm kipub tahes-tahtmata minema sinna, kuhu minema ei peaks. Eriti salongis tegutsedes. Samas just salongipõhi tundub loogiliselt see koht, kus pintslile vastunäidustusi äkki polegi? Gravitatsioon teeb ehk vast sama töö, mis suruõhk ning värv saab vast samadesse kohtadesse ja samal moel kui püstoliga? Kihi paksus pole nt mu kui amatööri puhul niiehknaa ühtlane. Nt täitekrundi paksuse määrab tihti see, kui palju kõvendit on (kuivamata)
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 77
Teemad: 4
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
Mina kiidaks kah pintslit! Kui esteetika ja töökiirus pole primaarsed, siis on pintsel väga tegija. Pintsliga õnnestub katta ka igasuguseid pilusid ja muid nurgataguseid kuhu suruõhuga ei ulatu. Vaatasin oma 20-aastase audi põhjaalla ja isegi seal on tehases kasutatud mastiksi kandmiseks pintslit! Suured pinnad olid küll pritsiga kaetud aga kõik urked ja nurgad olid käsitsi täiendavalt üle käidud!
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
seal neid tegijaid niivanal autol ka vast peale tehase üle käind...
Postitused: 188
Teemad: 11
Liitus: Nov 2006
Maine:
3
Sai mõned kere keevituskohad ja roostesed kohad roostesurmaga üle käidud ja siis aerosool 1K happekrunt + 1k tavaline krunt peale (et mustus ja niiskus liiga ei teeks). Eile siis huvipärast proovisin atsetoonilapiga et kui vastupidav selline tulemus on - värv tuli maha samakergesti nigu tolmu pühiks laualt!
Kui sellisele kompotile püstoliga korralik 2K krunt ja värv peale lasta, kas keedab lahti? Kas oleks mõistlik kogu see aerosooli jama atsetooniga maha pühkida et hiljem jamasid vältida?
Postitused: 247
Teemad: 36
Liitus: Jan 2004
Maine:
1
Küsimus kere paikamise kohta. Kuna volvol on põhi mäda siis tuleb mingi aeg ta raamilt maha tõsta ja täies mahus uus põhi teha. Mõtlesin et teeks roostevabast plekist koos vajalike tugevdustega. Oskab keegi õelda, miks roostevaba nii vähe kasutatakse? Kõrge hind? Hetkel pole see teemaks. Selle mõne ruutmeetri pleki jõuab osta küll.
Postitused: 6,893
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Roostevaba on rabe, vibratsioonitaluvus vilets (praguneb) ja keevitamisel kisub niimoodi kõveraks, et ei usu ka. Nii lihtne ongi.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 247
Teemad: 36
Liitus: Jan 2004
Maine:
1
Auto sõidab vb 1000km aastas seega vibratsioonist tingitud väsimust ei karda. Keevitanud olen roostevaba mitmeid kordi ja pole probleemi. Isegi kui veidi tõmbab kõveraks siis see on kõigest auto põhi.
Postitused: 1,774
Teemad: 74
Liitus: Sep 2001
Maine:
14
Kust poest Tallinnas hea hinnaga pahteldamise-lihvimise abivahendeid saaks? Höövlit näiteks.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
mina olen seda kassi tänava lõpus olevat kontorit külastanud. kurja küll, nimi ei tule meele. a igasugu isetegijad ei pea paljuks peris kaugelt sinna sõita, seega äkki on hinnatase hää?