Täna tegelesin selle viimati saadud vanatüübi mootori elustamisega. Esmalt sai tekitatud torusid ja stutse kasutades ajutine karbussi ujukiruumi minev bensutoru. Hiljem vast leiab originaali sinna.
Siis lasin vana õli välja. Algul voolas, aga pärast hakkas karteri punnist kahtlaseid klimpe välja venima, asi tundus kahtlane. Kuna seda sodi kõike välja ei saanud, siis korralikuks puhastuseks sai karteripõhi eemaldatud. Kuidas see nüüd siis täpselt kõlas, aga praktiliselt sõna otseses mõttes "õli kukkus põrandale peale karteripõhja eemaldamist!"
Pildid räägivad enda eest:
Võtisn algosadeks ka õlipumba. Huvilistele tegin ka pilte:
Jabur, et õlivõtturi sõel on lahtiselt karteri põhjas, polegi kinnitatud kuidagi. Lihtsalt õlipumba toru istub selle sees ja kogu lugu.
Puhastasin ja määrisin enne kokkupanekut õlipumba detailid ilusti ära. Uus õli sai sisse ning saigi käivitatud.
On ikka kõva mootor küll! Polnud lugu küünlaavast paistnud ämblikuvõrkudest ega mullaks muutunud õlist. Lubas korralikult juba esimese tõmbega ning teisel katsel läks käima! Ilusa puhta häälega, ei mingeid kolinaid.
Kuna käivitasin suht pimedas, siis videolt midagi näha pole, kui vaid hääl on kuulda.
Selles videos aga näha sädeme kontroll: