Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Oleks vaja mõnda nõumeest kes hüva nõuga aitaksid. Minu vana Partner 5000, mis senini on laitmatult töötanud hakkas paar päeva tagasi väga isekalt käituma. Külmalt käivitub kenasti aga soojalt ära proovigi. Küünal märg ja mitte üks turts. Juhuslikult sain ka vea teada aga mis selle põhjustab, vot siin oleks publiku arvamust vaja.
Peale seiskamist umbes minuti pärast hakkab karburaatoris korisema ja kusagilt kas surub või siis imeb üles paraja annuse bensiini mis järgmise käivitamise võimatuks muudab. Mis sellise anomaalia esile kutsub?
Aquila captas non muscas.
Postitused: 2,124
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Vaata, kas paagi õhutus toimib...
Mul oli ühel tillukesel Stihlil sarnane häda MS210. To raip kui tilk õhtul paaki jäi, imes hommikuks kõik silindrisse. Isemoodi imestamisväärt lugu, pusisin temaga omajagu, sebisin karbussi nõelaga edasi-tagasi ja üht-teist. Tuu olnd mitmed aastad tagasi, ega easte ei mäleta aga kardan, et miski õhutusega vigur see oli.
loll on loll olla.
Postitused: 5,350
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
73
Kas süütemäng on ühes või kahes osas? Vanemal kahes,uuemal kõik koos. Tavaliselt sellised uputamise teemad karbussi lugu aga vana vigane süütepool võib ka märku andma hakata.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Häire lõpp. Masin töötab jälle nagu ennemuiste. Harutasin kogu toitesüsteemi maha, puhusin läbi ja ise aru saamata mida ma tegelikult teen ladusin kõik kokku tagasi. Ning ei mingit vastuajamist enam kuumalt.
Kui täpne olla, siis on tegu Partner 5000 pluss masinaga, mis sai karbist välja võetud, nagu klassikud räägivad, vist 1988 aastal.
Süütepool on juba ühes tükis.
Peale riigitöö lõppu sai uus sisu sisse laotud ja kuni tänaseni on sõbrake laitmatult töötanud. Nii et pensionile ma teda veel ei saada. Seda enam et aastas kõrvetan temaga max 10 liitrit kütust läbi.
Aquila captas non muscas.