Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
tuleks uuesti tagasi m433 võimaliku ostu juurde, kas on mõttet üldse aega raisata komplektse ja mingilgi määral sõitva masina otsimisega, mis ei maksaks meeletut summat (kui üldse pakutakse, hind võiks ikka alla 10k jääda)
Postitused: 12
Teemad: 0
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Kahju, et elame kompleksidega riigis ja mossega on häbi sõita. Soomes ja Rootsis see nii ei ole. Olen peale 3 mosset mitu lääne autot pidanud ja saan nüüd aru, et mosse oli kõige parem neist. Piduritorud vasest. Kett vedas klappe. Veermik kannatas kruusaralli vabalt välja ja kui mõni liigendi kauss ära tuli vahetada, siis sai neid riiulist võtta või poest 50 sendi eest. Audil oli loll viga, suri hoo pealt välja ja poole tunni pärast läks käima. Mossel ei ole selline viga võimalik või on siis lihtsalt parandatav. Ei saanudki seda Audit korda, käis teeninduses, ei osatud seal ka midagi öelda, kõik töötas. Sissepritse mõttetu luksus, aknaga karbuss kõige etem. Näed kohe on bensiini või ei ja kui rikas. Õhupumbaga kõik ummistused 15 minutiga likvideeritud. Võib olla tuleb veel kunagi aeg, kus toodetakse jälle lihtsaid ja tugevaid autosid. Kapitalism seda ei soosi, siis ei saa toota koguaeg, kui 30 aastat vastu peab. Juppe ka ei osteta, kui tugevad.
Postitused: 12
Teemad: 0
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Eestis on vahemaad nii väikesed, et mis mugavust siin vaja on. Hea võrdlus on see küll, et vanasti sõideti saaniga 100 km Tallinna turule liha müüma ja tagasi.
Postitused: 2,487
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
(03-01-2014, 23:46 PM)Põrgukoer Kirjutas: Eestis on vahemaad nii väikesed, et mis mugavust siin vaja on. Hea võrdlus on see küll, et vanasti sõideti saaniga 100 km Tallinna turule liha müüma ja tagasi.
Nii tarka juttu on kohe lust lugeda. Et väike vahemaa õigustab kenasti enese ruineerimist mingi autolaadse tootega logistades.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
04-01-2014, 12:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-01-2014, 12:25 PM ja muutjaks oli
Basilio.)
(04-01-2014, 12:07 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: No vanast säilitaksin kõik selle,mis töökindel . Kere enamjaolt ja käiguosa.
No kere roostetab küll nii et vähe ei ole! Tiguülekandega rool ,millel loks kohe loodud jne. Olen ka ise mosseomanik, aga üle seda riista ei kiidaks. Vahend punktist A punkti B kulgemiseks, kusjuures janune. Eelisteks on odavus, anna naisele kätte ja pole kahju kui ära mõlgib. Parklas hea kitsas auto, mahub ka kitsasse vahesse nagu nuga võisse. Kui keegi parklas uksega pihta lajatab, siis on täiesti pohh, üks mõlk ees või taga. Ja ega see paks plekk nii kergelt mõlki lähe ka. Nojahh, lõppeks pole ka hirmu et keegi ära ajada tahab!
Aga juppe jääb viimasel ajal poes üha vähemaks. Mis aga saadaval, on lääne juppidega samas hinnaklassis. Seega on minu arvates kriitiline piir kätte jõudnud või jõudmas, kus mosset igapäevase sõiduriistana pidada ei tasu.
Museaalina - jah. Loomkatsete tegemiseks a la puugaasi või vesinikuga käitamine - jah. Põllurallikaks - jah. Aga ülevaatuselt igal aastal läbi punnitada ... oleneb seisukorrast ja läbisõidust.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 527
Teemad: 38
Liitus: Aug 2008
Maine:
14
(03-01-2014, 23:20 PM)Põrgukoer Kirjutas: Kahju, et elame kompleksidega riigis ja mossega on häbi sõita. Soomes ja Rootsis see nii ei ole. Olen peale 3 mosset mitu lääne autot pidanud ja saan nüüd aru, et mosse oli kõige parem neist. Piduritorud vasest. Kett vedas klappe. Veermik kannatas kruusaralli vabalt välja ja kui mõni liigendi kauss ära tuli vahetada, siis sai neid riiulist võtta või poest 50 sendi eest. Audil oli loll viga, suri hoo pealt välja ja poole tunni pärast läks käima. Mossel ei ole selline viga võimalik või on siis lihtsalt parandatav. Ei saanudki seda Audit korda, käis teeninduses, ei osatud seal ka midagi öelda, kõik töötas. Sissepritse mõttetu luksus, aknaga karbuss kõige etem. Näed kohe on bensiini või ei ja kui rikas. Õhupumbaga kõik ummistused 15 minutiga likvideeritud. Võib olla tuleb veel kunagi aeg, kus toodetakse jälle lihtsaid ja tugevaid autosid. Kapitalism seda ei soosi, siis ei saa toota koguaeg, kui 30 aastat vastu peab. Juppe ka ei osteta, kui tugevad.
Olen nõus. 2140 oli minu esimene auto ja saan meenutada vaid heade sõnadega. Ökonoomne, soe, usaldusväärne, hea läbivusega, püsis hästi teel ja oli odav pidada. Tõesti hea ja lihtne auto. Minule meeldis rohkemkui Žiguli. Mul pole ka täna Moskivtši vastu midagi, kuid kuna enamuse ajast sõidan raske haagis autol sabas, siis olen hetkel jäänud truuks vähe toekamatele veduritele.
Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Postitused: 2,487
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
(04-01-2014, 13:58 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Vaat selle rooliloksu kohapealt mainin,et tänu autojuhtide lohakusele need lõtkud ongi tekitatud! Kes kurask viitsib vaadata,kas õli sees on? Ja kas osataksegi?
Mul näiteks on suht raske iseendale selgitada, miks ma pean tarbeautol roolikarbi õlitaset jälgima. Kui see nii enesestmõistetav asi oleks, siis küll ka lollimad autotootjad oleks ajapikku õppinud maskvissi ingenjööride saavutustepealt selle knifti ära, kuidas karbid kiirkorras lekkima saada, et ekspluatatsioon liialt igav ning murevaba poleks.
See, et mosset hobikorras pidada ja tavotipritsiga kord nädalas tiir peale joosta, on iseasi. Aga ma ei saa suhtuda tõsiselt juttu, et mosse on sigavägeva tarbimisväärtusega apastraat. Vaimusilmas asjandust kasvõi "wana hea" esimese põikmootoriga elukoleda passatiga võrrelda, peaksid prioriteedid paika loksuma.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 2,487
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Kokku erinevate maskvissidega kulgenud ehk 1000 km ja ei suutnud ta erilist vaimustust isegi nooremas eas esilekutsuda, kui igasuguse auto roolimine justnagu elevust valmistas.
Kuhu ma tahtsin oma jutuga tarbeautode tehnilisest kontrollist ja hoolest j6uda, oli see, et normaalne auto mainib sulle ise erinevate vedelike nivoodest ja asjadest vajadusel viisaka tulukese v6i veakoodiga. Roolimise puhul ka v6imenduse kadu viitab hooldusvajadusele. Mosse hobiautona v6i maal varuautona on m6istetav aga igap4evaselt eelistan selgesti autot, kus k6ike teevad p4kapikud. Kui autot m6istusega osta (mitte saksa kvaliteetr4mpsukolmikut), siis toimivad ka t4islisades aparaadid muretult ning loogiliste hoolduskuludega.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 2,487
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Kasutan igap4evaselt 23 aastat vana kulgurit, mis peab vett, sestap p4kapikud endiselt teevad k6ike seda, milleks nad on oma kohtadele aheldatud. Paljukiidetud maskvissi vedrustusmugavus sital teel on ka pelgalt unistus mu igap4evakulguriga k6rvutades. Sadatuhat kilsa maskvissiga oleks mulle selgesti umbes sadatuhat liiast, olles kulgenud ka paljude erinevate p4risautodega.
Endiselt, ma ei arva, et maskviss ei kalifitseeru hobiautoks, arvan seevastu selgesti, et tarbeautoks on miljon paremat valikut.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 2,487
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
(04-01-2014, 19:01 PM)umm Kirjutas: Ja kui see normaalne auto jätab sulle mainimata, et midagi viltu. Siis küpsetad kuivalt? Ja veakood on jälle kulunumber. Vii auto kusagile ja maksa kellegile, et saaks selgeks mis sinna koodi peidetud on. Elad teenenduse kõrval ja teenid "vahendusega" tuhandeid, miks mitte. Maal elav tootev inimene harilikult ei teeni et seda lusti lubada endale. Ei leia mugavust ega odavust neist koodidest ja päkapikudest.
Veakoodide lugemiseks mõeldud aparaadid on vabamüügis. Kui autosid rohkem, kui üks, siis on elementaarne seda riiulis omada. Või omada sõpruskonnas. Teine variant on osta endale pardadiagnostikaga Cadillac - vajutad aga armatuuris klahve ja räägib ilma lisaseadmeteta omad mured ära. Endiselt leian mugavust võimendatud roolist, isevahetuvatest käikudest, pehmest ja õieti seadistatavast istmest, soojast/külmast toast jnejne.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi