Postitused: 6,884
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Näeb välja, nagu oleks tegemist salongiradiaatori pumbaga? Sarnase asja leiab ka näiteks Mersu W124 kapoti alt ja ilmselt veel paljudelt kaasaegsetelt autodelt. Ehk oli abiks.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
21-01-2014, 18:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2014, 18:39 PM ja muutjaks oli
Wiki432.)
Mersul on kapoti all, paremal pool, aku läheduses. Vähemalt W124 kerega on nõnda. Audi 80-l diiselmootoriga olen näinud, BMW diislitel tuleb veel meelde.
GAZ-i oma lasin tuua Pihkvast. Aga külge ei julgenudki panna. Ei äratanud usaldust, või umbes nii. Võib veel
siit küsida.
Salongiradikate pesuks olen nad ikka maha võtnud. Tahavad korralikult raputamist, veesurvet ja õhusurvet vaheldumisi nii ühest, kui teisest otsast. Lihtsalt nad alla ei anna ja hoiavad kõntsa kõvasti endas kinni.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
bmw 525d e34, salongi jaoks samuti olemas selline jublakas. Asub kapoti all, juhi pool, tuleseina küljes, seal kuhu voolikud lähevad.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 6,884
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Kui salongiradika torudel on spiraalid sees (hoiavad kuuma vee vastu välispinda) ei ole sest pumbakesest mingit abi. Trassisurvegi kipub lahjaks jääma...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(21-01-2014, 18:52 PM)Marko Kirjutas: Kui salongiradika torudel on spiraalid sees (hoiavad kuuma vee vastu välispinda) ei ole sest pumbakesest mingit abi. Trassisurvegi kipub lahjaks jääma...
Kui radikas seest ka umbes on korralikult, siis ei aita tõesti midagi.
Vanemad radikad on tihti vasest tehtud. Neid on suhteliselt lihtne lahti joota, kärjed ära puhastada ja uuesti kokku joota. Uuemad plastist kannudega radikad on jälle piisavalt odavad (on erandeid muidugi), et enamus kordadest ei viitsiks mina jebida sellise protsessiga.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Pesumasinatel on samuti pumbad, 220v aga selle töö jaoks annaks kasutada küll.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 134
Teemad: 5
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
21-01-2014, 19:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2014, 19:54 PM ja muutjaks oli
A.V.S.K.)
alvadi.ee vastas, et neil pole seda.
Kahtlen.. Tekib küsimus millele nad siis varuosi müüvad.
Tuleb siis lammutusi külastada. Paistab, et meili teel mõttetu asju ajada.
Keegi ei viitsi end liigutada.
EDIT: spämmikaustast leidsin ka ühe kohaliku lammutuse vastuse.
Poleks uskunud, et nii hilja veel meilikausta kontrollivad ja loevad.
30EURi koos pistikuga. Eks peab ära käima.
Vana aku kaasa võtma, saab veenduda, et asi häält vähemalt teeb.
Ikka parem kui 50.
Annan teada
Postitused: 86
Teemad: 21
Liitus: Feb 2012
Maine:
5
Gazellile saab varuosi Tartu ligidalt. Lähte on selle koha nimi.Firma nimi on
Rebella.Seal enamus asju kohapeal olemas.
Postitused: 448
Teemad: 99
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Volkari VR6 omab ka sellist lisapumpa.
Postitused: 173
Teemad: 19
Liitus: Sep 2010
Maine:
3
Mis autol sul on radikaga probleem?Arvan,et mõtekam on siiski uus paigaldada,enne tee muidugi kindlaks kas termostaat ning veepump autol korrektselt toimivad.
Postitused: 1,057
Teemad: 5
Liitus: Jan 2011
Maine:
16
Täitsa nõus ksf.Viplala väitega: uuemad plastist kannudega radikad on jälle piisavalt odavad (on erandeid muidugi), et enamus kordadest ei viitsiks mina jebida sellise protsessiga.
On jebitud nende läbipesuga:kuuma veega,äädikalahusega,suruõhuga jne. Üldiselt jääb tulemus kehvaks.Uus radikas võib ju odav olla aga (sõltuvalt autost) selle vahetus võib kallimaks minna(armatuur maha jne,jne.) Kui oma garaaz ja omast ajast siis muidugi kama kaks palju aega kulub.
See otsitav veepump on aga "tegija" ka teistel aladel.Vanal heal ajal kui kütusevedajaid piiril veel ei peedistatud siis tõi tuttav umb.100 l diislit ööpäevas.Ikka selle vana Passatiga.Natuke ratsitult - toide võeti sigaretisüütajast ja kütuse sai baagist kätte ükskõik kus ja väga kiirelt.Arvan et tolle "viguriga" on ikka (kümnetes)tonnides kütsi ümber pumbatud ja funkab vist siiamaani.
Postitused: 5,352
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
73
Mul endal sama mure olnud,et salong jahe.... Selle mure lahendasin järgmiselt:
Võtsin mõlemalt poolt radikat lõdvikud lahti ja ühendasin eraldi voolikud samas mõõdus asemele. Ja sealt poolt,kust tavaliselt radikast jahedam vesi tuleb ,lasin survevee peale,sest sodi peaks paremini ära minema ikka sealtpoolt,kust tuli ehk siis kustpoolt soe vesi tuli radikasse....Teine ots muidugi jooksis läbi lahinal. Midagi sealt välja tuli ja abi sellest oli. Hiljem lasin jälle vastapidi vee sisse ja kordasin asja. Tuba läks soojemaks küll. Ainuke oht on see,et kui liiga suur surve,võib ka radika laiali lasta.......aga mul kaevus vibropump ja see liiga ei teinud.....
Postitused: 150
Teemad: 5
Liitus: May 2011
Maine:
1
Olen kasutanud sellist Gaselli pumpa oma autol juba kolm aastat.Mure oli algselt selles,et auto ei tahtnud soojaks minna,uue salongi radika oleks saanud ainult esindusest ja "raske" raha eest.Nii sai mindud lihtsamat teed Pärnust nii-nimetatud"Vene varuosade"poest sain selle pumba 400kr eest(analoogne MB kasutatav pump maksis 1500kr)Efekt polnud küll suur kuid auto sain soojemaks,seda just mootori tühikäigul töötamisel.
Gaselli pumbal on pump elektrimootori võlli otsas jäigalt,seega suurem takistus torustikus võib põhjustada pumba purunemise.MB pumbal on pump mootoriga ühendatud läbi"magnet siduri"seega sellist ohtu pole.
Postitused: 1,289
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Kas need pumbad on mõeldud muidu pidevaks tööks? Või lülitatakse neid vaid ajuti sisse?