Gazel varuosade saadavus eestis?
#1

Tere,

oles vaja GAZeli veepumpa, aga pole õrna aimugi kuskohas ja kas üldse eestist talle varuosi saada on.
Mul autot ennast pole, lihtsalt seda pumpa oleks vaja.

Veepump ise siis:
[Pilt: 97a53f97-a15d-11db-8c4c-505054503030_05f...c3083.jpeg]

Rohkem pilte, et aimu saada.
https://www.google.ru/search?q=%D0%BD%D0...h&imgdii=_

See pole ostukuulutus!!!
Otsin vaid infot, kuskohast siinsed GAZeli omanikud varuosi saavad.
Kuskohast küsida, kes telliks, kui kohapeal pole jne.

Vabandust kui vale alafoorum.



Tänan.
Vasta
#2

http://www.gaz.ee/
Vasta
#3

Näeb välja, nagu oleks tegemist salongiradiaatori pumbaga? Sarnase asja leiab ka näiteks Mersu W124 kapoti alt ja ilmselt veel paljudelt kaasaegsetelt autodelt. Ehk oli abiks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#4

Salongiradikas on õige jah. Ja salongiradikat oma autol tahangi sellega läbi pesta. Ühte lammutusse saatsin küsimuse, et Audi 80 kasutab ka millekski elektrilist veepumpa, vist ka radikal ja kindel mudel ka saadetud. Vastust pole. Järelikult on neil savi või siis pole. Kuigi viisakas oleks vastata.

Kus mersul see asuda võib, kas tead?
Kas tõesti kapoti all või ikkagi kuskil rooli taga sügaval?

Muidugi asi peab elektriline olema tingimata, mitte see tavaline veepump jahutuses.

EDIT: geneka juures paistab:
http://www.benzworld.org/forums/attachme...p-head.jpg

Uurin lammutustest
Vasta
#5

Mersul on kapoti all, paremal pool, aku läheduses. Vähemalt W124 kerega on nõnda. Audi 80-l diiselmootoriga olen näinud, BMW diislitel tuleb veel meelde.
GAZ-i oma lasin tuua Pihkvast. Aga külge ei julgenudki panna. Ei äratanud usaldust, või umbes nii. Võib veel siit küsida.
Salongiradikate pesuks olen nad ikka maha võtnud. Tahavad korralikult raputamist, veesurvet ja õhusurvet vaheldumisi nii ühest, kui teisest otsast. Lihtsalt nad alla ei anna ja hoiavad kõntsa kõvasti endas kinni.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#6

bmw 525d e34, salongi jaoks samuti olemas selline jublakas. Asub kapoti all, juhi pool, tuleseina küljes, seal kuhu voolikud lähevad.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#7

Kui salongiradika torudel on spiraalid sees (hoiavad kuuma vee vastu välispinda) ei ole sest pumbakesest mingit abi. Trassisurvegi kipub lahjaks jääma...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#8

Kui miski ei aita, ostan uue. proovima peab.

Teen nagu siin videos:
http://www.youtube.com/watch?v=YLY_IBWxRYY

Ainus video mis mind inspireeris. Ülejäänud videod suurt ei mõjutanud.
Et radikat maha võtta pean salongi täiesti pulkadeks võtma. Enne kevadet seda võimalust vaevalt tekib. Pole kuigi mõnus sellise külmaga õues töötada.

Aga radikas "puhub" leiget (loe: külma) õhku. Oleks ma sügisel teadnud selle radika olemasolust... Tagantjärgi tarkus jälle.
Vasta
#9

(21-01-2014, 18:52 PM)Marko Kirjutas:  Kui salongiradika torudel on spiraalid sees (hoiavad kuuma vee vastu välispinda) ei ole sest pumbakesest mingit abi. Trassisurvegi kipub lahjaks jääma...

Kui radikas seest ka umbes on korralikult, siis ei aita tõesti midagi.

Vanemad radikad on tihti vasest tehtud. Neid on suhteliselt lihtne lahti joota, kärjed ära puhastada ja uuesti kokku joota. Uuemad plastist kannudega radikad on jälle piisavalt odavad (on erandeid muidugi), et enamus kordadest ei viitsiks mina jebida sellise protsessiga.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#10

Osadel Passat B3 ja Audi 80 olen näinud kapotiall elektrilist pumpa.

Siin üks müüa> http://www.soov.ee/jarvamaa/Uus_12V_elek...m?ca=1&w=3
Vasta
#11

Pesumasinatel on samuti pumbad, 220v aga selle töö jaoks annaks kasutada küll.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#12

alvadi.ee vastas, et neil pole seda.
Kahtlen.. Tekib küsimus millele nad siis varuosi müüvad.

Tuleb siis lammutusi külastada. Paistab, et meili teel mõttetu asju ajada.
Keegi ei viitsi end liigutada.

EDIT: spämmikaustast leidsin ka ühe kohaliku lammutuse vastuse.
Poleks uskunud, et nii hilja veel meilikausta kontrollivad ja loevad.

30EURi koos pistikuga. Eks peab ära käima.
Vana aku kaasa võtma, saab veenduda, et asi häält vähemalt teeb.
Ikka parem kui 50.

Annan teada
Vasta
#13

Gazellile saab varuosi Tartu ligidalt. Lähte on selle koha nimi.Firma nimi on
Rebella.Seal enamus asju kohapeal olemas.
Vasta
#14

Volkari VR6 omab ka sellist lisapumpa.
Vasta
#15

Mis autol sul on radikaga probleem?Arvan,et mõtekam on siiski uus paigaldada,enne tee muidugi kindlaks kas termostaat ning veepump autol korrektselt toimivad.
Vasta
#16

Täitsa nõus ksf.Viplala väitega: uuemad plastist kannudega radikad on jälle piisavalt odavad (on erandeid muidugi), et enamus kordadest ei viitsiks mina jebida sellise protsessiga.
On jebitud nende läbipesuga:kuuma veega,äädikalahusega,suruõhuga jne. Üldiselt jääb tulemus kehvaks.Uus radikas võib ju odav olla aga (sõltuvalt autost) selle vahetus võib kallimaks minna(armatuur maha jne,jne.) Kui oma garaaz ja omast ajast siis muidugi kama kaks palju aega kulub.

See otsitav veepump on aga "tegija" ka teistel aladel.Vanal heal ajal kui kütusevedajaid piiril veel ei peedistatud siis tõi tuttav umb.100 l diislit ööpäevas.Ikka selle vana Passatiga.Natuke ratsitult - toide võeti sigaretisüütajast ja kütuse sai baagist kätte ükskõik kus ja väga kiirelt.Arvan et tolle "viguriga" on ikka (kümnetes)tonnides kütsi ümber pumbatud ja funkab vist siiamaani.
Vasta
#17

Mul endal sama mure olnud,et salong jahe.... Selle mure lahendasin järgmiselt:
Võtsin mõlemalt poolt radikat lõdvikud lahti ja ühendasin eraldi voolikud samas mõõdus asemele. Ja sealt poolt,kust tavaliselt radikast jahedam vesi tuleb ,lasin survevee peale,sest sodi peaks paremini ära minema ikka sealtpoolt,kust tuli ehk siis kustpoolt soe vesi tuli radikasse....Teine ots muidugi jooksis läbi lahinal. Midagi sealt välja tuli ja abi sellest oli. Hiljem lasin jälle vastapidi vee sisse ja kordasin asja. Tuba läks soojemaks küll. Ainuke oht on see,et kui liiga suur surve,võib ka radika laiali lasta.......aga mul kaevus vibropump ja see liiga ei teinud.....
Vasta
#18

Olen kasutanud sellist Gaselli pumpa oma autol juba kolm aastat.Mure oli algselt selles,et auto ei tahtnud soojaks minna,uue salongi radika oleks saanud ainult esindusest ja "raske" raha eest.Nii sai mindud lihtsamat teed Pärnust nii-nimetatud"Vene varuosade"poest sain selle pumba 400kr eest(analoogne MB kasutatav pump maksis 1500kr)Efekt polnud küll suur kuid auto sain soojemaks,seda just mootori tühikäigul töötamisel.

Gaselli pumbal on pump elektrimootori võlli otsas jäigalt,seega suurem takistus torustikus võib põhjustada pumba purunemise.MB pumbal on pump mootoriga ühendatud läbi"magnet siduri"seega sellist ohtu pole.
Vasta
#19

Kas need pumbad on mõeldud muidu pidevaks tööks? Või lülitatakse neid vaid ajuti sisse?
Vasta
#20

(22-01-2014, 01:02 AM)Mahno Kirjutas:  Kas need pumbad on mõeldud muidu pidevaks tööks? Või lülitatakse neid vaid ajuti sisse?

MB pump käib, kuni süüde sees. Leidub kõigil mudelitel, millel kliimaseade. Samuti enamusel R5 ja R6 motoga isenditel.

Võib paikneda ka mootori kõrval tulemüüril või akukastis, sõltuvalt mudelist.

Üldiselt lollikindel vidin. Kui ostad, küsi koos kummivõruga kinnitusjalaga - pumbal pole kinnituskõrvu ja kinnitus käib läbi selle.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne