Postitused: 1,064
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Seniste juttude jägi on seal ehk õhk sees(soojendus radikas)vaata kas kuskil pole õhutusnippleid,kas tulemüüri juures või radikasse siseneva toru juures kõige kõrgemas kohas,ehk leiad kuskilt netist süsteemi pildi,sealt näeb täpsemalt.Ülemise ja alumise toru temperatuuri vahe peaks olema tuntav,kas salongi üldse sooja ei puhu või on leige õhk.
Postitused: 4,433
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
23-01-2014, 14:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2014, 14:25 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Selle margi eripära ei tunne, Üks tähelepanek 84. aasta BMW 524 tD juurest. Kuni 60 km/h töötas soojendus normaalsalt, üle selle kiiruse puhus ainult välisõhku. Põhjus: soojenduskraanis asuv membraan oli rebendiga ja võimalik, et ka samas asuv sõel oli mustust täis. Uue kraani (kasutatud) paigaldus kõrvaldas vea. Kraan asus pidurivõimendi all ja seda juhiti el. signaalidega, Enne seda sai tehtud sada tükki, isegi 45 kraadise kaldpinna peal õhutatud, ehitatud lisaõhutus soojendusevoolikult paisupaaki, miski ei aidanud. Võibolla sama viga kraaniga, mida juhib elektriimpulss.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 6,878
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Pesemisega on veel selline trikk, et läbivoolu järgi ei saa tulemust hinnata. Mitu korda nähtud, voolamise ja puhumise järgi täiesti OK, sooja mitte mõmmigi. Otsapaagid maha, 14-st torust 2 lasevad läbi. Sealt ei saagi sooja tulla. Pärast korralikku puhastamist ja KINDLASTI spiraalid tagasi! tuleb niipalju sooja, et resti ees võib käe ära kõrvetada.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 18
Teemad: 0
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
Härrased. Tegu oli ju pumbas. Seda oli eelmisel nädalal Volgapoes saada. Samuti oli ta aasta tagasi Puhkvas Volgapoes igapäevane kaup.
Tegutsegem.
Kaldi Kõiva
Volgaseltsist
5025328
Postitused: 6,878
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Teemaalgataja on laiendamisega ilusti kaasa läinud ja siinsed pea eranditult head nõuanded arvele võtnud, milleks see märkus? Tähtis on ju lõpptulemus.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,064
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
(Autoks on Dodge ja radikaks on salongiradikas. Noh pikalt sõites, kohe hästi pikalt, kümneid ja sadu km, siis tuleb enam vähem sooja. Kohapeal seistes ka vahest hakkab tulema.Aga nii muidu tuleb ainult külma.
Mootori temp on OK seieri järgi.)
Kuidas selle seieriga siis on-kas koha peal näitab normaali ja sõites langeb või ei.Uue jutu järgi on haige detail termostaat.Kas hommikul peale käivitamist soojeneb ka suur radikas kohe,kui seier tõusma hakkab?Üldisel on arvuti teel auto remont keerukas,eriti kui diagnoos muutub,aga teinekord on ka telefoniteel asi korda saanud.
Postitused: 131
Teemad: 5
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
24-01-2014, 00:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2014, 00:24 AM ja muutjaks oli
A.V.S.K.)
Osuti ei lange sõidu ajal. Mootor saavutab töötemp normaalselt ja püsib normis koguaeg. Ülekuumenemist ka pole, vähemalt osuti ja helide järgi.
Kunagi BMWl mul oli jah see jama, et sõidu ajal langes kui sooja sisse panin vms, sooja vist ka ei tulnud isegi samamoodi, ei mäleta täpselt, see oli aastaid tagasi.. Vahetasin termostaadi ja oli korras. Kõrvetas käsi ka.
Kahtlen, et asi termostaadis. Kuidas saab ta nii poolvigane olla, et mootor soojeneb OK, temp püsib ka OK. Aga salongi sooja ei lase.
Üks soovitas radiaatorikorki vaadata. Nagu pildilt näha, korgi juures paras pundar asju ja "auke". Kork võib ka vigane olla.
Võibolla korgist salongiradikasse minev toru ots on umbes. Valget setet (või kuidas seda nimetatakse) täis. Nagu alumiiniumile tavaliselt kasvab selline.
Soovitas toru otsad lahti võtta ja vaadata, kas tuleb üldse mingit vedelikku.
EDIT: vot pole katsunud suurt radikat või neid jämedaid voolikuid hommikul. Olen koguaeg tahtnud, aga ununeb. Aga hommikul seda jama teha ka pimedas. Liigun 5 juba tööle. Proovin nädalavahetusel.
Ja kõikidele teistele veel: jutt käib salongiradika soojaprobleemist, läbivoolust, ummistusest, mitte suurest radikast kapoti all. Selles suhtes mainin, et suurt radikat ei taha ma praegu läbi pesta.
Kuigi jah, midagi välistada ei saa.
Postitused: 10,716
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
128
24-01-2014, 10:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2014, 10:47 AM ja muutjaks oli
v6sa.)
Kui koha peal tiksudes soojeneb ja sõites jahtub, on jama kas vee voolusuunaga või on tegemist üleüldse värske õhu möödavooluklapi avanemisega.
Kuidas sel preparaadil soojakraani juhitakse? Elektriga, vaakumiga või trossiga? Kas kraan ikka avaneb täielikult?
Mis temperatuuril on soojendusradikasse minev ja sealt tulev voolik tühikäigul (kui sooja tuleb)? Milline on temperatuuride erinevus samadel voolikutel vahetult peale sõitmist (kui sooja enam ei tulnud)?
Kui probleem oleks pelga veevoolu intensiivsusega, siis peaks soojendus toimima teistpidi: tühikäigul (kui põhipumba tootlikkus langeb) jaheneb ja mootorile pöördeid andes (pumba tootlikkus tõuseb) hakkab kütma.
Ehk praegu selgita välja, kas vedelik ikka ringleb ja ega külm välisõhk kütteradiaatorist mööda pääse...
Postitused: 308
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
Kas jahutussüsteemis üleliigset rõhku äkki pole? Äkki hakkab plokikaane tihend järgi andma? Siis ju ka tuppa enam sooja ei tule.
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Postitused: 1,064
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Pildil on korgi kõrval punn kas sealt oled õhu välja lasknud?Nende jenkaritega on enngegi n.....si nähtud.Viimane meenub lapimaalt,mida sai skype kaudu remonditud mitu aega ja lõpuks piisas 1,5l tosooli lisamisest.Jutt oli umbes sama ja tosooli tase oli normis ja ka tembid,kuid kui käskisin külma mootori tosooli taset vaadata selgus tõde!
Postitused: 131
Teemad: 5
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
24-01-2014, 17:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2014, 17:47 PM ja muutjaks oli
A.V.S.K.)
Plokikaanetihend võib vabalt olla "minekus".
Selline tunne, et auto põletab tosooli, aga siis ju peaks see karmimalt tundma olema. Miks üldse arvan nii, sest heitgaasid kuidagi imeliku haisuga. Hapukas selline. Aga seda väga hästi ei usu. Sest auto liigub nagu loom ja käivitamisega ka probleeme 0.
"Tilga" tosooli hiljuti lisasingi, siis kadus ka see vähene soojus, mis puhuritest tuli. Läks leigeks (loe: külmaks) ära.
Vaatan nädalavahetusel, mis punnid seal radikakorgi juures on.
Kui jahutuses õhk sees, kas see peegeldub ka kuidagi mootori temperatuuris?
EDIT: tosooli tase, mnjah, ei tea kaua mu auto jahtuda sai, peale peatust. Tunnike võibolla, võimalik et vähem.
Kontrollisin taset, oli ka miinimumis, lisasin juurde. Selles suhtes, et ma ei ole kindel, et mootor täiesti jahtunud oli tol hetkel, niiet tegelik tase võis olla isegi alla miinimumi. Aga näitas miinimumi, sest arvatavasti oli mootor veidi soe. Mul polnud aega süveneda, õues oli nii külm, valasin juurde natuke ja kõik.
Võibolla ka õhku sees, sestap küsin veelkord.
Kui jahutuses õhk sees, kas see peegeldub ka kuidagi mootori temperatuuris?
Postitused: 6,878
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Sarnase veaga auto panin peale ostu testiks käima, starteriga nõksutasin vedelikust läbi, ilmselt osa üles, osa alla. Testisõidus lendas kui linnuke, kõveraks midagi ei läinud. Aga kui jahutusvedeliku kadu sümboolne siis vast ohtu ei ole (veel).
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 131
Teemad: 5
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
24-01-2014, 19:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2014, 19:55 PM ja muutjaks oli
A.V.S.K.)
Jah, nüüd öelge, et auto pa*k ja poolsurnud, mida iganes. Sorry, aga hoidke need rumalavõitu mõtted omale.
Nii negatiivne ei tasu olla, et kohe mõelda halvimat.
Aastaid juba sõitnud selle autoga. Pole mingit probleemi olnud mootoriga.
Õlivahetus jms kõik tehtud.
Nüüd panite selle diagnoosi, et salongis sooja pole, siis varsti kepsud puruks.
Küll ma selle sooja vea leian. Vahet pole palju aega võtab.
Postitused: 1,064
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
24-01-2014, 20:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2014, 20:42 PM ja muutjaks oli
ahtos.)
Ma ju ütlesin,et ära põe-need minu toodud näited minu praktikas kõige markantsemad ja praktika pole ka eriti pikk-esimese auto ostsin omale alles 1984 aastal.Enne seda olin lukksepana töödanud üsna mitu aastat.