poolitatud teema: BMW (ja muude) juhi ja kõrvalistuja ruum
#1

(06-02-2014, 09:32 AM)mlsluik Kirjutas:  Loen suu ammuli siin lugusid probleemsest elektroonikast ja kitsatest oludest... võtab muigele.

Kõike ei tasu kohe nii tõsiselt võtta, eks iga pagar kiidab oma saia ja iga lits oma ... pragu, nii minagi, nii Sinagi, nii Mario kui ka ksf Pyhl, Vipala, Deville, v6sa ja kõik ülejäänud hakkajad foorumlased.

Toungue Cool

Pemmi ruumikus on pigem vist satiirina mõeldud siia? Isegi seitsmeses ei saa end esiistmel just liiga vabalt tunda, kuna tehase ässadel on kindel info, et kolmandiku siselaiusest peab mingi elumõttetu taevassetrooniv keskkonsoolijurakas hõivama. Muidu pole ju võimalik enda põlve mugavalt selle vastu nühkida vahetpidamata. Tagaistmel pole täismõõdus inimesele üheski pemmis peale pikakere siibeneri ruumist põhjust rääkida. 40 kg ja 155 cm pikkuse inimese taha muidugi istuma mahub aga paraku on peale pikakere kõigil ka tagauksed alamõõdulised.

Ma ei viitsi siin pikaltlaialt jaurata pemmide "olematutest" laialtlevinud elektrihädadest. Üldiselt on jäänud sõprade vaevlemist vaadates mulje, et mida rohkem neerude ja võrkkestade hinnaga lisasid asjale tellid, seda haledamat jebenni sa nendega näed. Paar markantsemat näidet pärsiastsündinud e61 baasil: kaks järjestikku kõngenud sohvtklõus servot (õnneks garantiiajal), kõngenud tagaluugiservo, mille vahetus võtab esinduses kuus tundi, kuna klaaslae ümbert peab polstri eemaldama, et servojuhtme pistik sisepeegli juurest lahti ühendada Big Grin

Mis asjade kiitmisesse puutub, siis ma kiidan alati heaks korrektsed insenertehnilised lahendused tootjast sõltumata. Niisamuti nimetan ma saasta ikka saastaks.

Aga teemasse ka. Elektriautude haagisekonksudest pajatades:

http://torkliftcentral.com/ecohitch/tesl...odel_s.php

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#2

Khmm, või et seitsmendas bemmis pole ruumi.... Sõltub vist ka sellest, kui suur "turvapadi" püksirihma taga on ? Kui põhjus, miks "väiksesse" autosse ei mahu on keha gabariidid, siis jah, valik on väike, et ennast autos mugavalt tunda.
Vasta
#3

(06-02-2014, 12:36 PM)Daniil Kirjutas:  Khmm, või et seitsmendas bemmis pole ruumi.... Sõltub vist ka sellest, kui suur "turvapadi" püksirihma taga on ?

Kõhuga pole siin miskit pistmist, probleemiks on eurojapside idiootne komme ruutkilomeetrise pinnalaotusega keskkonsoole ehitada, millest tingituna ei saa inimene roolis jalgu mugavasse asendisse panna. Erandiks on siin Rolls-Royce, mille omanik reeglina roolis ei istu aga autojuht on ju ka inimene.

Kehtiv siibener
[Pilt: 1]

vs. inimlik istekoht
[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#4

(06-02-2014, 12:59 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(06-02-2014, 12:36 PM)Daniil Kirjutas:  Khmm, või et seitsmendas bemmis pole ruumi.... Sõltub vist ka sellest, kui suur "turvapadi" püksirihma taga on ?

Kõhuga pole siin miskit pistmist, probleemiks on eurojapside idiootne komme ruutkilomeetrise pinnalaotusega keskkonsoole ehitada, millest tingituna ei saa inimene roolis jalgu mugavasse asendisse panna. Erandiks on siin Rolls-Royce, mille omanik reeglina roolis ei istu aga autojuht on ju ka inimene.

Kehtiv siibener
[Pilt: 1]

vs. inimlik istekoht
[Pilt: 1]

Mulle vastupidi meeldib puumari keskkonsool. Võibolla selle pärast, et ma hoian enda paremat jalga tavaliselt pedaalil, mitte kõrvalistuja põlvedel. Kuhu seda jalga ikka nii väga panna on vaja?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#5

(06-02-2014, 12:59 PM)DevilDeVille Kirjutas:  ...probleemiks on eurojapside idiootne komme ruutkilomeetrise pinnalaotusega keskkonsoole ehitada, millest tingituna ei saa inimene roolis jalgu mugavasse asendisse panna. Erandiks on siin Rolls-Royce, mille omanik reeglina roolis ei istu aga autojuht on ju ka inimene.
Selgub et idapool on siis ikka väga luks asju tehtud!
           
Tegelikult aga häirib mindki osade automarkide poolne inemiste kookonisse pakkimine. Ma ei tea, võibolla on see hästi "turbaline", aga klaustrofoobilise tunde võib tekitada küll.
Elektri-mosse oleks aga mõnusalt haige idee! Kui oma moskiitol peaks mootor laiali minema ja selleks ajaks elektripunnide kasutatud vidinaid liikuma on hakanud, tasuks täitsa mõelda. Kasvõi lastele maal kärutamiseks.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#6

(06-02-2014, 13:37 PM)viplala Kirjutas:  
(06-02-2014, 12:59 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(06-02-2014, 12:36 PM)Daniil Kirjutas:  Khmm, või et seitsmendas bemmis pole ruumi.... Sõltub vist ka sellest, kui suur "turvapadi" püksirihma taga on ?

Kõhuga pole siin miskit pistmist, probleemiks on eurojapside idiootne komme ruutkilomeetrise pinnalaotusega keskkonsoole ehitada, millest tingituna ei saa inimene roolis jalgu mugavasse asendisse panna. Erandiks on siin Rolls-Royce, mille omanik reeglina roolis ei istu aga autojuht on ju ka inimene.

Kehtiv siibener
[Pilt: 1]

vs. inimlik istekoht
[Pilt: 1]

Mulle vastupidi meeldib puumari keskkonsool. Võibolla selle pärast, et ma hoian enda paremat jalga tavaliselt pedaalil, mitte kõrvalistuja põlvedel. Kuhu seda jalga ikka nii väga panna on vaja?

Rääkides paremast jalast ja mugavustest, siis maanteel mina küll jalga pedaalil ei hoia - selleks on püsikiiruse hoidja. (Mida enamus vanakooli bemmimeestel pole Big Grin)

Bemmidel on see keskkonsool über lai jah - mind segab ka see hullult. Istu kasvõi kõrval istmele, no põlv on otse vastu keskkonsooli.

Taga istuda on ka kitsas. Kui roolis on 1.80m pikk inimene (olenemata kehakaalust), siis taga istmel sama pikk inimene istuda ei saa, kuna põlved on vastu istet. Taga uks on ka väike Big Grin.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#7

(06-02-2014, 18:13 PM)phyl Kirjutas:  Rääkides paremast jalast ja mugavustest, siis maanteel mina küll jalga pedaalil ei hoia - selleks on püsikiiruse hoidja. (Mida enamus vanakooli bemmimeestel pole Big Grin)

Bemmidel on see keskkonsool über lai jah - mind segab ka see hullult. Istu kasvõi kõrval istmele, no põlv on otse vastu keskkonsooli.

Taga istuda on ka kitsas. Kui roolis on 1.80m pikk inimene (olenemata kehakaalust), siis taga istmel sama pikk inimene istuda ei saa, kuna põlved on vastu istet. Taga uks on ka väike Big Grin.

Teate, ei viitsi isegi siia puid enam alla visata, nii rumalat juttu ei saa enam kommenteerida... Ise 190cm ja 110kg, ei oska ruumipuuduse üle üldse kurta... samuti mahub seljataha vabalt istuma. Eks järgmine nädal tuleb ksf pyhl juurde grillma minna ja asi ikka kohapeal selgeks teha, siis hiljem hea saunas rääkida kas eelnev saunas kuuldu ka paika peab Big Grin Toungue

Teine bummer E65 on ikka väga laia keskkonsooliga, eks seal peitub ka lisasid mida mujalt naljalt ei leia... Ja ruumi roolitaga kohe kindlasti väheks ei jää...

Sama lugu elektriautodega, teen järeldusi sellenajal mida ise kogunud. Siiamaani ikka totaalne ebaõnnestumine, eks ole asi veel lapsekingades. Tesla aga hakkab juba looma, kuis siiski-siiski. Elame-näeme. Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#8

(06-02-2014, 18:54 PM)mlsluik Kirjutas:  
(06-02-2014, 18:13 PM)phyl Kirjutas:  Rääkides paremast jalast ja mugavustest, siis maanteel mina küll jalga pedaalil ei hoia - selleks on püsikiiruse hoidja. (Mida enamus vanakooli bemmimeestel pole Big Grin)

Bemmidel on see keskkonsool über lai jah - mind segab ka see hullult. Istu kasvõi kõrval istmele, no põlv on otse vastu keskkonsooli.

Taga istuda on ka kitsas. Kui roolis on 1.80m pikk inimene (olenemata kehakaalust), siis taga istmel sama pikk inimene istuda ei saa, kuna põlved on vastu istet. Taga uks on ka väike Big Grin.

Teate, ei viitsi isegi siia puid enam alla visata, nii rumalat juttu ei saa enam kommenteerida... Ise 190cm ja 110kg, ei oska ruumipuuduse üle üldse kurta... samuti mahub seljataha vabalt istuma. Eks järgmine nädal tuleb ksf pyhl juurde grillma minna ja asi ikka kohapeal selgeks teha, siis hiljem hea saunas rääkida kas eelnev saunas kuuldu ka paika peab Big Grin Toungue

Teine bummer E65 on ikka väga laia keskkonsooliga, eks seal peitub ka lisasid mida mujalt naljalt ei leia... Ja ruumi roolitaga kohe kindlasti väheks ei jää...

Sama lugu elektriautodega, teen järeldusi sellenajal mida ise kogunud. Siiamaani ikka totaalne ebaõnnestumine, eks ole asi veel lapsekingades. Tesla aga hakkab juba looma, kuis siiski-siiski. Elame-näeme. Wink

Kui viitsid võrumaale sõita, siis ma võin mõõdulindiga näidata ka, et masinas on tegelikult vähe ruumi.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#9

(06-02-2014, 12:30 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Pemmi ruumikus on pigem vist satiirina mõeldud siia? Isegi seitsmeses ei saa end esiistmel just liiga vabalt tunda, kuna tehase ässadel on kindel info, et kolmandiku siselaiusest peab mingi elumõttetu taevassetrooniv keskkonsoolijurakas hõivama. Muidu pole ju võimalik enda põlve mugavalt selle vastu nühkida vahetpidamata. Tagaistmel pole täismõõdus inimesele üheski pemmis peale pikakere siibeneri ruumist põhjust rääkida. 40 kg ja 155 cm pikkuse inimese taha muidugi istuma mahub aga paraku on peale pikakere kõigil ka tagauksed alamõõdulised.

Ai-ai, see on huvitav teema. Aga räme offtopik elektriautode teemas samuti (äkki peaks uue teema alustama a la "Kõige mugavam/ruumikam auto"?)
Mina olen 1,95 pikk ning pidev ja väga suur probleem on enese autodesse ära mahutamisega. 99,9% autodest ei lähe iste minu jaoks piisavalt taha ja/või keskkonsooli serv koinib põlve. Esimene (ja pikka aega ainus) auto, milles rooli taha istudes (ning esimese asjana istme sirinal tagumisse asendisse lastes) mul suu lahti jäi, oli Volvo 940. Nüüd on sinna lisandunud salongis korra istekohta proovitud Superb ja üllatus-üllatus ka uus Subaru Outback oli üllatavalt (juhi-)mahukas.
BMW kui selline jätab mind täiesti külmaks (korrigeerin – tekitab ülekerelist vastumeelsust) aga huvitav siiski, kas tõesti 700-seerias nii vähe ruumi? (Viimases postituses ksf! Herr “misluik” küll lükkas omalt poolt justkui selle ümber, või mine võta sa siis kinni...) Oma kogemustest veel – näiteks Citroeni suurim haruldus C6 (siinmail vähemalt) ei hiilanud küll juhi jalaruumiga, sama tuleb mainida ka Vel Satis’e kohta. Ometi peaks mõlemad olema antud firmade konkurentsitud lipulaevad…

Aga nagu öeldud – äkki oleks põhjust uus teema luua?
Ja vabandan teemaalgataja ees!
Vasta
#10

(06-02-2014, 20:48 PM)Tom Kirjutas:  
(06-02-2014, 12:30 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Pemmi ruumikus on pigem vist satiirina mõeldud siia? Isegi seitsmeses ei saa end esiistmel just liiga vabalt tunda, kuna tehase ässadel on kindel info, et kolmandiku siselaiusest peab mingi elumõttetu taevassetrooniv keskkonsoolijurakas hõivama. Muidu pole ju võimalik enda põlve mugavalt selle vastu nühkida vahetpidamata. Tagaistmel pole täismõõdus inimesele üheski pemmis peale pikakere siibeneri ruumist põhjust rääkida. 40 kg ja 155 cm pikkuse inimese taha muidugi istuma mahub aga paraku on peale pikakere kõigil ka tagauksed alamõõdulised.

Ai-ai, see on huvitav teema. Aga räme offtopik elektriautode teemas samuti (äkki peaks uue teema alustama a la "Kõige mugavam/ruumikam auto"?)
Mina olen 1,95 pikk ning pidev ja väga suur probleem on enese autodesse ära mahutamisega. 99,9% autodest ei lähe iste minu jaoks piisavalt taha ja/või keskkonsooli serv koinib põlve. Esimene (ja pikka aega ainus) auto, milles rooli taha istudes (ning esimese asjana istme sirinal tagumisse asendisse lastes) mul suu lahti jäi, oli Volvo 940. Nüüd on sinna lisandunud salongis korra istekohta proovitud Superb ja üllatus-üllatus ka uus Subaru Outback oli üllatavalt (juhi-)mahukas.
BMW kui selline jätab mind täiesti külmaks (korrigeerin – tekitab ülekerelist vastumeelsust) aga huvitav siiski, kas tõesti 700-seerias nii vähe ruumi? (Viimases postituses ksf! Herr “misluik” küll lükkas omalt poolt justkui selle ümber, või mine võta sa siis kinni...) Oma kogemustest veel – näiteks Citroeni suurim haruldus C6 (siinmail vähemalt) ei hiilanud küll juhi jalaruumiga, sama tuleb mainida ka Vel Satis’e kohta. Ometi peaks olema mõlemad antud firmade lipulaevad…)

Aga nagu öeldud – äkki oleks põhjust uus teema luua?
Ja vabandan teemaalgataja ees!

Kunagi honda civicusse oled istunud? Kui ei, siis proovi Smile üllatud kindlasti. (ei promo autot, ei ole eriline fänn, lihtsalt tean üht pikka latti, kes selle pilliga ringi vurab)

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#11

pemmid on natuke nagu usu teema rohkem. no on mulgi kaks olnud. keskkonsool ei häirinud, a rooli asend käis küll närvidele.
selle konsooliga on tegelikult nii, et päris põlved koos on üsna vastik sõita. aga nii laiad nad ka pole. küll aga on paljudel masinatel see asjandus seal seuke, et jalg normaalses gaasil hoidmise asendis toetub mingi serva pihta, mis pikemal sõidul järjest teravamaks kipub minema. kui toetuspind ilus sile ja veel veidi pehmema poolne siis on kõik mõnus.
teslast on hää läbi kõndida küll, aga põlve toetada ei saa. Smile
kiirusehoidja aitab kõvasti, saab veidi pikal otsal asendit muuta. oma töötrabandiga pean aga ilma läbi ajama, krt isegi aftermarket asja pole keegi teinud.
täna raadios räägit nats särtsukatest. fragmenti juhtusin kuulma ka. sain aru, et praegune 50 prossa ja maks. 18 kilorubla on jah tõesti mitsu antud papp. a jutt läks kohe selliseks, et kui see nuts otsas siis peaks ikka jätkama maksumaksja rahaga. seuke asi ajaks küll s*ta keema vist.
uue tehnika toetamine teoorias kena küll, a maksud võiks ikke mujale kulutada.
mulle särtsukad meeldivad. väga meeldivad. kuna nad on vaiksed.
hädasti kuluks majapidamisse ää näiteks särtsupõka, no või murutrakatski vähemalt. atv-d juba tehakse, ehk varsti saab niita ka vaikse surinaga.
ja huvilised võiks näituseks juutuubis vaadata kuis man saare tt sõidul särtsutsiklid kimavad. võimas.
Vasta
#12

(06-02-2014, 21:12 PM)phyl Kirjutas:  Kunagi honda civicusse oled istunud? Kui ei, siis proovi Smile üllatud kindlasti. (ei promo autot, ei ole eriline fänn, lihtsalt tean üht pikka latti, kes selle pilliga ringi vurab)

K_rat, ei usu! Rolleyes Aga saan hõlpsalt järgi proovida – sõbral selline (vist aastast... 2007?).
Vasta
#13

(06-02-2014, 21:50 PM)Tom Kirjutas:  
(06-02-2014, 21:12 PM)phyl Kirjutas:  Kunagi honda civicusse oled istunud? Kui ei, siis proovi Smile üllatud kindlasti. (ei promo autot, ei ole eriline fänn, lihtsalt tean üht pikka latti, kes selle pilliga ringi vurab)

K_rat, ei usu! Rolleyes Aga saan hõlpsalt järgi proovida – sõbral selline (vist aastast... 2007?).

Ma räägin ikka vanemast triikrauast. Nii aastast 91 Big Grin Big Grin.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#14

Omamata mitte mingisuguseid moderaatorlikke volitusi, kopisin sellest heitumata omavoliliselt elektriauto-teemas sinna mitte kuulunud postituse siia (et teema ei soikuks Rolleyes )

(07-02-2014, 09:51 AM)mlsluik Kirjutas:  
(07-02-2014, 01:31 AM)karvik Kirjutas:  Inimene kes mahub berlingose igasugu hädadeta ära ei saagi ju väita, et 5. seeria PeeEmmVee on väike. Big Grin

Viskan veel vähe teemavälist.. Wink
Inimene kes väidab et berlingosse ei mahu ilma hädateta ära pole lihtsalt sellega sõitnud ja kirjutab suht tühja koha peal "elutarkust". 2003a Berlinks (5kohaline) on ikka piisavalt ruumikas seest teiste omasugustega võrreldes, sinna mahub vajadusel terve haarem sisse kui i-Mievis võib hädapärast pihku lüüa...


Üleüldse suht suurt kasvu kodanikuna ei tulegi kohe ühtegi ebameeldivalt väikest autot ette, mini oli tõesti väike kuid isegi sellega sai sõidetud. Tegelikult kolmekohalised kaubikud ei sobi mulle, pikk sõit hakkab seljale kuna ei saa seljatuge alla lasta piisavalt, vahesein tuleb ette. iMievis sain korra istuda, üleliia ruumi seal nüüd küll pole aga ega kaugele ka sellega ei sõidaWink Leaf tundus vähe asjalikum igatahes. Teslasse peaks juba igaüks ära mahtuma, kui ei siis oleks viimane aeg tervise peale tõsisemalt mõtlema hakata... Wink


Ja koheselt tõstaks ka kulmu (kohe väga kõrgele) Lgp. Ksf! misluige väite peale:
(07-02-2014, 09:51 AM)mlsluik Kirjutas:  Üleüldse suht suurt kasvu kodanikuna ei tulegi kohe ühtegi ebameeldivalt väikest autot ette

Määra palun minu jaoks lahti mõiste "suht suur kodanik".
Vasta
#15

Issanda Leheke on roolitaga suht okei istuda, kuna keskkonsool pole mingi perversne suur kärakas. Just käisin sahistamas sellega taaskord. Mis puutub autosid, mis väljast jewroopamõistes suured aga seest konsoolitõttu kasutuskõlbmatud, siis järgmine markantne näide on Q7 - õlaruumi on, pearuumi on, pikkuses saab ka jalgu otse ette sirutada aga mugavat sõiduasendit ei võimalda jälle va mõttetu kobakas keskkonsool.

[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#16

.....ja jällegi peab nentima,et küll ikka vanasti tehti ilusid,häid ja lihtsaid autosid.Smile

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#17

(07-02-2014, 21:12 PM)hundu615 Kirjutas:  .....ja jällegi peab nentima,et küll ikka vanasti tehti ilusid,häid ja lihtsaid autosid.Smile

Viskan puid natike katlasse juurde, et päris nii ka öelda ei saa, et vanasti tehti ikka ilusaid ja häid asju.

Ilu peitub vaataja silmades ja hea on selline omadus sõna, mida on raske auto puhul kasutada.

Vanasti tehti eesmärgipõhiseid autosid. Auto oli selleks, et kaupa transportida, või kiiremini punktist A liikuda punkti B ja C. Jutt käib siis enne seda aega, kui auto muutus esinduslikuks ja jõukuse näitajaks.

Tänapäeval on see, et peab olema esinduslik ja praktiline ja ilus ja hea ja vastupidav ja öko ja loodustsäästev jne.

Üks kõik milline see auto on, kui endale meeldib, siis krt milleks oma pragu enam kiita?

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#18

Hihii.... Naljakas ja vääga lai teema ja tegelt ei tahtnudki siia kribada...aga olen kah vahel üht ja teist BMW-d proovinud (kui juba seda marki mainiti). Puhtalt minu isiklik arvamus - BMW on hea auto, aga ainult roolisistujale. Ja parim neist on/ oli vana "hainina". Sest selle rooli taha istudes ei lange sa nagu auku ja väljudes ei pea end sealt august välja kangutama. Aga muidu on BMW hea masin.
Keegi mainis siin (või kuskil mujal) Berlingot. Hmm, kui jätta kõrvale veeremi iseärasused (vanemad mudelid), siis multifuktsionaalsemat ruumikat pereautot annab otsida. Askeetlik küll, aga mõnikord peitub lihtsuses võlu.
Honda Civic mudelid - püssid on nad kõik, aga ....esisitmetele istudes peab pead hoolega hoidma, sest vastu uksepiita ehk katuse serva on seda väga kerge ära lüüa Smile... Hoolimata nende headusest..hoian seepärast eemale. Üks väike puudus muudab masinat.


Vasta
#19

(06-02-2014, 18:54 PM)mlsluik Kirjutas:  
(06-02-2014, 18:13 PM)phyl Kirjutas:  Bemmidel on see keskkonsool über lai jah - mind segab ka see hullult. Istu kasvõi kõrval istmele, no põlv on otse vastu keskkonsooli.

Taga istuda on ka kitsas. Kui roolis on 1.80m pikk inimene (olenemata kehakaalust), siis taga istmel sama pikk inimene istuda ei saa, kuna põlved on vastu istet. Taga uks on ka väike Big Grin.

Teate, ei viitsi isegi siia puid enam alla visata, nii rumalat juttu ei saa enam kommenteerida... Ise 190cm ja 110kg, ei oska ruumipuuduse üle üldse kurta... samuti mahub seljataha vabalt istuma. Eks järgmine nädal tuleb ksf pyhl juurde grillma minna ja asi ikka kohapeal selgeks teha, siis hiljem hea saunas rääkida kas eelnev saunas kuuldu ka paika peab Big Grin Toungue

Teine bummer E65 on ikka väga laia keskkonsooliga, eks seal peitub ka lisasid mida mujalt naljalt ei leia... Ja ruumi roolitaga kohe kindlasti väheks ei jää...

Berlingo on minujaoks ebasobilik. Olen sõit ja korduvalt. Ma tegelikult ei usu, et asi niiväga pikkuses kinni on, sest jäsemed ja harjumus on need mis tegelikuses asja määravad. Olen ise 186mc ja 100kg ning on berlingotamisega probleeme tulnud eriti kui peaks kogematta talvel seda tegema juhtuma. Saapa hakatised on sõltuvalt tootjast 46-47 ja see paneb osa mugavusest kohe paika. Eriti kitsas on veel see mudel millel vahesein on. Sellega tegelikult peab nõustuma, et 5 kohalise mudelil juhi jaoks ruumi jagub kui taga kedagi ei istu.


PõõEmmVõõ kohapealt ksf Tiftiga samal meelel. Muusosas päris hea ainult see vann on kuidagi harjumatu. Eriti kui seljahäda kimbutab. Keskkonsooli laius sundis natuke istumis harjumusi muutma ja gaasi jalg väsib kiiresti ära. Minu seljataha ei mahu 5. PõõEmmVõõ puhul täiskasvanu normaalselt istuma.


Kohutav kogemus oli Fi*t U*O(ei hakka ropendama) 1,0 umbes 2008a. Isegi kui kedagi seljataga ei olnud ei suutnud selles aotos ma ühtegi mugavust leida ja dünaamika oli... ei olnud. Turvalisus oli juba seetõttu alla igassugu arvestust, et jalg kiilus mõnel korral kuhugi gaasipedaali, pidusipedaali ja armatuuri vahele korralikult kinni. Pidurit sai vajutada ainult koos gaasiga jne.
Sellega võrreldes on berlingo tõeline pärl. kuigi pedaali vahe on tal ka suts kitsas.

Elamus oli Mini Cooper vana kooli aegadest. Seal olime sees 4 sellist 100-130kg meest. Natuke pidi nuputama aga sõita sai. Big Grin

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#20

Elektri murupõkat pakuti juba vähemasti seitsmekümnendatel - loen võimalusel Google Books-ist Popular Mechanicu vanu numbreid ja jäi kunagi silma. Isiklikult annaksin oma "suur auto väljast aga sees kuradi kitsas" auhinna 3 gen GM F-bodyle e. konkreetsemalt Camaro. Olen 1.86 pikk ja senises kogemustepagasis hulga päris pisikesi autolaadseid, kui Camaro iste on tagumises asendis neist kõigist konkurentsitult lähemal roolile ja pedaalidele. Arvestades auto suurust on see ikka...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne