06-02-2014, 12:30 PM
(06-02-2014, 09:32 AM)mlsluik Kirjutas: Loen suu ammuli siin lugusid probleemsest elektroonikast ja kitsatest oludest... võtab muigele.
Kõike ei tasu kohe nii tõsiselt võtta, eks iga pagar kiidab oma saia ja iga lits oma ... pragu, nii minagi, nii Sinagi, nii Mario kui ka ksf Pyhl, Vipala, Deville, v6sa ja kõik ülejäänud hakkajad foorumlased.
Pemmi ruumikus on pigem vist satiirina mõeldud siia? Isegi seitsmeses ei saa end esiistmel just liiga vabalt tunda, kuna tehase ässadel on kindel info, et kolmandiku siselaiusest peab mingi elumõttetu taevassetrooniv keskkonsoolijurakas hõivama. Muidu pole ju võimalik enda põlve mugavalt selle vastu nühkida vahetpidamata. Tagaistmel pole täismõõdus inimesele üheski pemmis peale pikakere siibeneri ruumist põhjust rääkida. 40 kg ja 155 cm pikkuse inimese taha muidugi istuma mahub aga paraku on peale pikakere kõigil ka tagauksed alamõõdulised.
Ma ei viitsi siin pikaltlaialt jaurata pemmide "olematutest" laialtlevinud elektrihädadest. Üldiselt on jäänud sõprade vaevlemist vaadates mulje, et mida rohkem neerude ja võrkkestade hinnaga lisasid asjale tellid, seda haledamat jebenni sa nendega näed. Paar markantsemat näidet pärsiastsündinud e61 baasil: kaks järjestikku kõngenud sohvtklõus servot (õnneks garantiiajal), kõngenud tagaluugiservo, mille vahetus võtab esinduses kuus tundi, kuna klaaslae ümbert peab polstri eemaldama, et servojuhtme pistik sisepeegli juurest lahti ühendada
Mis asjade kiitmisesse puutub, siis ma kiidan alati heaks korrektsed insenertehnilised lahendused tootjast sõltumata. Niisamuti nimetan ma saasta ikka saastaks.
Aga teemasse ka. Elektriautude haagisekonksudest pajatades:
http://torkliftcentral.com/ecohitch/tesl...odel_s.php
_______________________
Koledate Kastikate Klubi