08-02-2014, 09:49 AM
Piiksuks kah miskit siia
Mul on möned pemmid olnud kunagi, 90 alguse 7mene ja mingi sealtajast kolmene kah, samuti liigeldud mönikord 2006a viiesega. Kahjuks need toidulisandite nimekirjad on minust mööda läinud niiet peate oma E-d ise välja mötlema...
Ise olen 185 pikk ja 110kg, seitsmeses oli roolis ok istuda, samas minu taha polnud siis enam asja jalgadega inimesel.
Kolmesest pole midagi rääkida pealeselle et ei istunud ühestki otsast ja läks kiirelt turgu
Viiesega oli juba roolis kah kitsas ja üldse minujaoks ebamugav käkk.
Üldine arvamus mis mul sellest margist on, et tegu on, vöi oli kunagi, hea autoga, mis mulle absoluutselt ei meeldi ega ka sobi. Köik tema head söiduomadused tulevad välja kiirustel mis meil siin on illegaalsed, no ei ole tore omaarust suure sedaaniga linnavahel hüpelda nagu idikas.
Ok, vöibollla olen liigpalju usarauaga liigelnud, et soovin linnas auke mööda kulgedes et keegi mulle jalaga persse ei taoks koguaeg, seega pemm on out.
Igapäevasöiduks olen üsna pikalt kasutanud Devillesid, välja arvatud viimased kolm aastat mil säästu huvides ja ls suurenedes kolistan 2000a 406 pesooga. Selle viimase kohta vöiks öelda et istmed ja vedrustus vöiks veidi pehmemad olla, ja juhiiste vöiks veel 3cm tahapoole käia, a elan üle.
Devilled siis 90 ja viimane 94a, on nagu pemmi peegelpilt. Roolis on ruumi väga palju, kasutu keskkonsool puudub, istet köigetaha ei pea laskmagi(minu taha, endiselt, keegi ei mahu) Vedrustus on üsna pehme ja toimib linnas ideaalselt, maanteel läheb järjest sitemaks kiiruse kasvades. Meil siin tähtsusetu, legaalsetel kiirustel täiesti ok, saksas üle 160 eriti tundnud vajadust pressida, kallerdab liiast juba siis.
Ja üks väheseid autosid, millega ma olen vöimeline pmtselt 24h järjest roolima ilma et selg, perse vöi muu koht valutama hakkaks.
Kahjuks on bensiinihind veidi kallis sellise asja igapäevakasutuseks, sellest ka autovahetus.
Hobiautol pole muidugi erilist vahet, seal muutub ebamugavus hoopis karakteriks ja omapäraks.
Muudmoodi ei saa ju seletada et ntx mägramajaga tore söita on, köva müra ja 0 minekut a nägu on ikka naerul
Ega ka seda et eelmisel kevadel oma minicooperiga itaalia otsa tegin, 6500km, nädal aega. Jällegi, köva müra, väga vähe ruumi, vedrustuse puudus. Löpuks häirima jäi üllatavalt vaid müra, vedrustus nagu ei häirinud enam lätist alates.
Muidugi pidi vaid igal tankimisel uuesti käima öppima, sest gaasijalg on seal ikka väga ebardlikus asendis
Mul on möned pemmid olnud kunagi, 90 alguse 7mene ja mingi sealtajast kolmene kah, samuti liigeldud mönikord 2006a viiesega. Kahjuks need toidulisandite nimekirjad on minust mööda läinud niiet peate oma E-d ise välja mötlema...
Ise olen 185 pikk ja 110kg, seitsmeses oli roolis ok istuda, samas minu taha polnud siis enam asja jalgadega inimesel.
Kolmesest pole midagi rääkida pealeselle et ei istunud ühestki otsast ja läks kiirelt turgu
Viiesega oli juba roolis kah kitsas ja üldse minujaoks ebamugav käkk.
Üldine arvamus mis mul sellest margist on, et tegu on, vöi oli kunagi, hea autoga, mis mulle absoluutselt ei meeldi ega ka sobi. Köik tema head söiduomadused tulevad välja kiirustel mis meil siin on illegaalsed, no ei ole tore omaarust suure sedaaniga linnavahel hüpelda nagu idikas.
Ok, vöibollla olen liigpalju usarauaga liigelnud, et soovin linnas auke mööda kulgedes et keegi mulle jalaga persse ei taoks koguaeg, seega pemm on out.
Igapäevasöiduks olen üsna pikalt kasutanud Devillesid, välja arvatud viimased kolm aastat mil säästu huvides ja ls suurenedes kolistan 2000a 406 pesooga. Selle viimase kohta vöiks öelda et istmed ja vedrustus vöiks veidi pehmemad olla, ja juhiiste vöiks veel 3cm tahapoole käia, a elan üle.
Devilled siis 90 ja viimane 94a, on nagu pemmi peegelpilt. Roolis on ruumi väga palju, kasutu keskkonsool puudub, istet köigetaha ei pea laskmagi(minu taha, endiselt, keegi ei mahu) Vedrustus on üsna pehme ja toimib linnas ideaalselt, maanteel läheb järjest sitemaks kiiruse kasvades. Meil siin tähtsusetu, legaalsetel kiirustel täiesti ok, saksas üle 160 eriti tundnud vajadust pressida, kallerdab liiast juba siis.
Ja üks väheseid autosid, millega ma olen vöimeline pmtselt 24h järjest roolima ilma et selg, perse vöi muu koht valutama hakkaks.
Kahjuks on bensiinihind veidi kallis sellise asja igapäevakasutuseks, sellest ka autovahetus.
Hobiautol pole muidugi erilist vahet, seal muutub ebamugavus hoopis karakteriks ja omapäraks.
Muudmoodi ei saa ju seletada et ntx mägramajaga tore söita on, köva müra ja 0 minekut a nägu on ikka naerul
Ega ka seda et eelmisel kevadel oma minicooperiga itaalia otsa tegin, 6500km, nädal aega. Jällegi, köva müra, väga vähe ruumi, vedrustuse puudus. Löpuks häirima jäi üllatavalt vaid müra, vedrustus nagu ei häirinud enam lätist alates.
Muidugi pidi vaid igal tankimisel uuesti käima öppima, sest gaasijalg on seal ikka väga ebardlikus asendis
Karateturbo-kolm purki ja tigu