13-02-2014, 23:13 PM
Mida võin enda kogemusest nende kõiksugu abistavate/kabistavate elektrooniliste asjade kohta öelda, on see, et need on tõesti mõeldud väga oskamatutele juhtidele.
ABS - no sellel pole mitte kuskil mujal kasutegurit, kui ainult asfaldil. (jällegi oskamatutele juhtidele, kes löövad piduri pedaali nii sügavale põrandasse kui võimalik)
Veojõu kontroll - no vahest on väike ratta ketsimine vajalik. Jällegi mingi plöga/muda sees, kruusa peal ja isegi jää peal on läbi libisemine hea, kuna kiirendus võime on ikkagi parem siis. (haarduvus on läbilibisedes parem) (jällegi, asfaldi peal kasulik, kuna seal ketsimine pole kasulik)
Teine häda on selle veojõu kontrolliga see, et see pidurdab autot otseselt, kui mingi jäise tee peal vastu mäge sõites, kus oleks vaja loomulikku inertsi, hakkab ratas natike kaapima siis juba raibe pidurdab ja oledki supi sees, kuna mäest üles ei lähe ja alla tulemine on keeruline. (jällegi vajalik oskamatutele juhtidele, kes löövad alati gaasi pedaali nii sügavale põhja kui võimalik)
Külglibisemise vastane seade (ESP) - no sellega võid korralikult kraavi sõita. Kui vahest on hea, kui aitab külg ees libisedes auto üle jälle kontrolli saavutada, siis teine kord ise keerad rooli ühele poole aga auto pidurdab krt teab mis ratast ja siis hakkab lappamine pihta. JUBE. (jällegi oskamatutele juhtidele, kes ei oska külge ees autot kontrollida.)
Need vidinad, kui saaks võtaks kõigilt pillidelt küljest ära. (enamusel olengi võtnud) Küll aga tihtipeale on elektroonika nii seotud omavahel, et mõnda vigurit tahaks säilitada, nt püsikiiruse hoidjat - ja see ei toimi, kui pole ABS-i.
ABS - no sellel pole mitte kuskil mujal kasutegurit, kui ainult asfaldil. (jällegi oskamatutele juhtidele, kes löövad piduri pedaali nii sügavale põrandasse kui võimalik)
Veojõu kontroll - no vahest on väike ratta ketsimine vajalik. Jällegi mingi plöga/muda sees, kruusa peal ja isegi jää peal on läbi libisemine hea, kuna kiirendus võime on ikkagi parem siis. (haarduvus on läbilibisedes parem) (jällegi, asfaldi peal kasulik, kuna seal ketsimine pole kasulik)
Teine häda on selle veojõu kontrolliga see, et see pidurdab autot otseselt, kui mingi jäise tee peal vastu mäge sõites, kus oleks vaja loomulikku inertsi, hakkab ratas natike kaapima siis juba raibe pidurdab ja oledki supi sees, kuna mäest üles ei lähe ja alla tulemine on keeruline. (jällegi vajalik oskamatutele juhtidele, kes löövad alati gaasi pedaali nii sügavale põhja kui võimalik)
Külglibisemise vastane seade (ESP) - no sellega võid korralikult kraavi sõita. Kui vahest on hea, kui aitab külg ees libisedes auto üle jälle kontrolli saavutada, siis teine kord ise keerad rooli ühele poole aga auto pidurdab krt teab mis ratast ja siis hakkab lappamine pihta. JUBE. (jällegi oskamatutele juhtidele, kes ei oska külge ees autot kontrollida.)
Need vidinad, kui saaks võtaks kõigilt pillidelt küljest ära. (enamusel olengi võtnud) Küll aga tihtipeale on elektroonika nii seotud omavahel, et mõnda vigurit tahaks säilitada, nt püsikiiruse hoidjat - ja see ei toimi, kui pole ABS-i.
Come to the dark side, we have cookies!