Jumzi ümbertegemine
#21

Ksf Unimüts, sulle tahan öelda, et too traktor, mis avataripildiks on, on absoluutselt meie talu käsutuses. Tahaks näha, kust sa samasuguse pildi netist leiad. Lisaks on minu teemas "Jumzi sidur" näha pilte tema siduri hüdrovõimendajast, mille kohta viimati küsisin, et kas kellelgi on ka selline uuem pill võimendajaga ? Võite sellele ka vastata Big Grin

Ma ei ütle russi kohta midagi halba aga kui sul on majapidamises Jumz saab ka selle aparaadiga kõik tööd tehtud. Ei tule meelde, mis on tegemata jäänud, kas siis tema võimsuse või ma ei tea millepärast. See, et ta nüüd risu on , seda näitab jah see , kui palju siin foorumis neid taastamisprojekte on Toungue
Vasta
#22

(18-01-2014, 12:42 PM)pen.skar Kirjutas:  Kas SMD 14 mootorit veel toodetakse? JUmz`i mootoriga T 40 olen näinud, aga natimootoriga JUmz?

Alates 1993a tulid jumz ekskavaatorid smd mootoriga. Kaks suurt 180Ah akut ja starterversioon. Enamjaolt ostsid erinevad veevärgid neid. Vastupidavuselt paremad kui vanemad mudelid. Samas pidid uppuma 10x kiiremini. googelda
http://usedauto.com.ua/%D0%AE%D0%9C%D0%97_118888.html
mingist ajast tulid ma mtzi mootoriga.
http://usedauto.com.ua/%D0%AE%D0%9C%D0%9...20535.html


(18-01-2014, 12:47 PM)Tehnikamees Kirjutas:  Ma ei ütle russi kohta midagi halba aga kui sul on majapidamises Jumz saab ka selle aparaadiga kõik tööd tehtud. Ei tule meelde, mis on tegemata jäänud, kas siis tema võimsuse või ma ei tea millepärast. See, et ta nüüd risu on , seda näitab jah see , kui palju siin foorumis neid taastamisprojekte on Toungue

Eks mu vastuseis seisneb ka selles, et korraliku (mitte kapremonditud vaid ikka korraliku säilinud isendi) hind on võrdväärne korraliku rusi omaga.
Risu hind jah seal 800-1000euri juures. Ja selle eest juba risu rusi ei saa. Samas mõni ei mõtle ka peaga, kui peale remonti arveid kokkulüües on summa suure kui ideaalkorras rusil.
Seega ostja seisukohast on jumz mõtetu. Künda näiteks 50ha maad jumziga ei kujutaks ette.
Kuskil siin foorumis keegi ütles igati õigesti. "rus on hobi".

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#23

Tundub loomulik, et mis liigub, see kulub, ja ka ksf! Tehnikamehe käes olev, Eesti oludes suhteliselt uus JuMZ on nüüdseks 20 aastat vana ja selle aja peale ikka ühte-teist võib järgi anda. Samas on tore, et poisil on tahtmist nokitseda ja masinat uuele elule äratada. Tänu praegustele sellistele noortele saab ehk meilgi kunagi olema lääneriikidega võrdväärne vanatraktorikultuur, aastas päris mitu vastavat üritust jne. Teemaalgatajale igatahes edu!

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#24

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=45272
Ka minul on sidurivõimendiga variant jumz.
Vasta
#25

Suure kabiiniga Jumz - see ongi kündmiseks mõnes mõttes väga hea. Esiots raskem ja pikem kui russil, püsib paremini sirge. Ja no tehke mis tahate, suure kabiini sees on oluliselt vaiksem ja vibravabam istuda, kui russi peal. Endal on mtz'il väike kabiin ja mootori 1400 rpm oli vist selline koht mida ei taha väga kasutada. Kumiseb ja mürab. Üle- ja alla selle elab üle. Suure kabiiniga, tõsi, parem ja vaiksem, kuid akvaarium jumz'ile vastu ikka ei saa. Seda peamiselt tänu hea stabiilse ja rahuliku käiguga mootorile, mis ei käi nii teravalt, nagu mtz'id.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#26

Tänud ksf Sillu! Aga no mis siin ikka vaielda, eks igale ühele oma maitse järgi pill. Kui vaja, no küll siis saab ikke mõlema, Jumzi ja Russiga tööd teha. Smile
Vasta
#27

Hobusega saab ka tööd teha. Lihtsalt vali õiged riistad ja paras põld. Oli üks vanasõna mehest, mütsist ja narrimisest.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#28

Kevad enam kaugel pole ja tekkis mõte, et võiks muuhulgas ka suunatuled korda teha. Seega tahan küsida, et milline see suunarelee välja tal näeb? Asuma peaks ta vist ikka armatuuri sees?
Praegu kui suund sisse panna, siis vilkuma ei hakka märgutuli ega midagi. Arvan, et võib olla just see relee läbi. Smile

Jään targemate vastuseid ootama Rolleyes
Vasta
#29

(17-02-2014, 19:23 PM)Tehnikamees Kirjutas:  Kevad enam kaugel pole ja tekkis mõte, et võiks muuhulgas ka suunatuled korda teha. Seega tahan küsida, et milline see suunarelee välja tal näeb? Asuma peaks ta vist ikka armatuuri sees?
Praegu kui suund sisse panna, siis vilkuma ei hakka märgutuli ega midagi. Arvan, et võib olla just see relee läbi. Smile

Jään targemate vastuseid ootama Rolleyes

Relee on tõenäoliselt ümmargune, balloonikujuline. Aga vigane võib sul olla ka juhtmestik, mõni juhe puru või kehv ühendus. Tester on abiks!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#30

(17-02-2014, 19:23 PM)Tehnikamees Kirjutas:  Kevad enam kaugel pole ja tekkis mõte, et võiks muuhulgas ka suunatuled korda teha. Seega tahan küsida, et milline see suunarelee välja tal näeb? Asuma peaks ta vist ikka armatuuri sees?
Praegu kui suund sisse panna, siis vilkuma ei hakka märgutuli ega midagi. Arvan, et võib olla just see relee läbi. Smile

Jään targemate vastuseid ootama Rolleyes

mu masinal isegi parem suunakas töötab Rolleyes
Vasta
#31

(17-02-2014, 19:23 PM)Tehnikamees Kirjutas:  Kevad enam kaugel pole ja tekkis mõte, et võiks muuhulgas ka suunatuled korda teha. Seega tahan küsida, et milline see suunarelee välja tal näeb? Asuma peaks ta vist ikka armatuuri sees?
Praegu kui suund sisse panna, siis vilkuma ei hakka märgutuli ega midagi. Arvan, et võib olla just see relee läbi. Smile

Jään targemate vastuseid ootama Rolleyes

Milleks neid suundasid vaja on? Nendega on nii, et teed korda ja siis mingi aja möödudes üks heal juhul vilgubSmile Traktor tundub sul päris korralik olema!
Mul omal oli ka jumz aastast 1991.Mina sain ta 1997 aastal suht risuna endale .Ees oli tal veidi alla 1000 töötunni. Aga mees kes selle isendiga töötas suutis selle lühikese ajaga ta suht romuks muuta. Kõigepealt keeras külili. Siis keevitas kõik poldid kinni mis vähegi midagi reguleerisid.Kabiini enamus klaase olid katki, kapotti ja porilaudu polnud olemaski. Õhupuhastis oli linnupesa ja karteris liivakast. Hügroõlist ma parem ei räägi see oli ära söönud kõik mis süüa andis Smile. Sidur oli tal samuti võimendiga, aga see ei töödanud senimaani kuni sai see võimendi minema visatud ja hoovastik ringi tehtud.Hiljem küll sain uue võimendi ,aga külge ma seda ei pannudki. Aga tulemus sai selline peale põhjaliku remonti!
       

Nüüdseks on traktoril uus omanik ja edasist saatust ei tea!

Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !
Vasta
#32

Kuna traktoriga mingit hull tööd ei tehta, siis pole probleem väiksemaid asju ka nokitseda. Mulle paras nokitseda Big Grin Oota aga kuidas sa selle siduri ümber tegid? Seda tahaks küll teada.
Endal pull selles, et nii kui siduri põhja vajutad, hakkab võimendajast nii õli lendama, et anna olla.
Vanaisa oli kunagi need võimendaja tihendid sääl ära vahetanud aga nüüd vist uuesti läbi.
Peab ka selle korda tegema, nii enam kaua ei saa. Kevadel veel taga hüdrosilinder tuleb ka luubi alla. See vajub alla ja annab ka õli läbi, aga õnneks remontkomplekt juba olemas.

Ja muide, pange aga oma Jumzide lugusid siia üles, kel on. Mind väga huvitab ja igasugune abi ja info on alati teretulnud Wink Ma arvan, et ka teistele kaasfoorumlastele oleks neid lugusid huvitav kuulata Smile
Vasta
#33

[quote='Tehnikamees' pid='334693' dateline='1392666837']
Oota aga kuidas sa selle siduri ümber tegid? Seda tahaks küll teada.

Mina viskasin kogu selle atribuutika sealt vahelt minema mis sinu traktoril sidurit lahutab.
   

Sinul jääb see pedaali asukoht ilmselt armatuuri alla , aga mina panin enda omale vana varjandi peale mis tõuseb ja vajub läbi põranda nii nagu oli vanematel jumzidel.Põhimõtteliselt kui sa saad kusagilt mõne vanema jumzi siduripedaali (traktorilt mis oli ilma võimendita) siis selle saab sinna kerge vaevaga paigaldada.

Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !
Vasta
#34

Tere jumzi huvilised, omal on ekskavaator jumz EO 2621V kasutan aastas mõned korrad,vahest olen ka lükanud lund,olen mõtelnud isega maha müümisele.Aga tahtsin üelda et on vaba üks pass jumz6KL v.l.aasta 1986 viimane ülev.2006 a,kellel huvi võime privas vestelda.
Vasta
#35

Ei mul ka ikke siduripedaal põranda pääl Big Grin Meie traktor ka ikka juba 93-ndast aastast, sest siis tulidki juba võimendajatega pillid või ma eksin? Aga huvitav et pole sellist võimendajat veel näinud nagu mul on. Kas ksf tehnikamehel on ise mingi võimendaja paigaldatud või lihtsalt tulidki tehasest erinevad võimendajad ? Smile
Vasta
#36

Kes see ikka Jumzi passi tahab! Mul omalgi JUMZ 6AL pass üle jäämas aastast 1990. Viimane ülevaatus veel kehtib!

Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !
Vasta
#37

Poolekskakutud ja unustatud Jumz sai kahes tükis NHollandi noka otsas mäest üles toodud. Kapott ja esiklaas sadasid poolel teel ja said haiget. Kuusakoskile jätaksin radiaatori, esirattad, siduri, uksed ja tõstukvariandi tagaseina andmata. Mida veel jätta? Vt "Projekt, Jumz 6AL", postitus "141"
Vasta
#38

(18-02-2014, 21:10 PM)pen.skar Kirjutas:  Poolekskakutud ja unustatud Jumz sai kahes tükis NHollandi noka otsas mäest üles toodud. Kapott ja esiklaas sadasid poolel teel ja said haiget. Kuusakoskile jätaksin radiaatori, esirattad, siduri, uksed ja tõstukvariandi tagaseina andmata. Mida veel jätta?

Ole hea, viska sellest komplektist mõni pilt üles. Mis selle komplekti hinnaklass kuusakoskis oleks?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#39

Kas käivitus starteri või käivitus mootori versioon? Mind huvitaks akukast. Ega orginaal tagatuled pole säilinud?
Edu
Veiko

MTJ.EE
Vasta
#40

Ksf saarrand-no ei saa ma praegu hea olla- tegelen mujal praegu. Ca 500.- lubas Cronimet helistamise peale. *Käivitusmootoriga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 14 külali(st)ne