(03-03-2014, 15:01 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Need 6.5 liitri jutud..... Trassil sõites ma alla 8.5l. ei saanud ja see oli siis ka 80-nega sõit.
Absoluutselt
Olles ka ikka väga pikaajaline Mosse-mees, nend eseas ka kunagi päris tuliuus 2140 Osooniga, siis parimal juhul sai 8 juurde kulu aga arvestus, kui tahtsid kohale jõuda, käis 10 sajale. Ning seda ajal, kui bensiini said passi kandmisega ja ise olid tudeng - ehk ka viimased 10 grammi olid arvel! On juhtunud, et kodu ees ootavast Kaevu mäest enam üles ei läinud...
Igapäevaautona kasutasin oma Rallye-Elited veel AutoLehe ajal 21.sajandi esimese kümnendi keskpaigas ja sõltumata sellest, et tegu oli laheda, kiire, pilkupüüdva jne autoga, siis taga küll ei igatse. Niipea, kui ilm erinev mõistest "soe päikesepaisteline kuiv suveilm" on
Mossega juba piin sõita võrreldes mistahes muu, olgu või
mudakole kaaaaaa, 350-eurose tranduletiga. Kogu vendisüsteem on selline sitanikastus, puudub enamusel tagaakna soojendus jne, jne. Mosse on Tegija aga seda Just for FUN lõbutsemiseks ja suurte meeste mängude mängimiseks. Ja tänased Mosse-hinnad on ka juba mitte kergelt vaid täiesti arusaamatud, kuna "uunikumid" on nad vaid lõbusate talve-ja suverallide mõistes. Musta Numbri kõlbulikke on ju olematu hulk, ainult siis on vene tehnikal mingi arvestatav väärtus. Aga
korraliku pisisüdamega kährikuga ei ole seal midagi võrrelda... igapäevase kasutuse ja ka ülalpidamiskulude kontekstis! Ja see maksab samapalju, kui jäle
1991 aasta Zaparoožje tolmuimeja.
Aga olgu ma kuitahes vanaauto"pede", Mosse"pede" jne, siis kodanik rallinumber 68 talverallitajast ei saa ma siiski aru. Kui vahetaks
oomega-bee kasvõi datsun 220C jäänuste vastu oleks asi absoluuutselt mõistetav. Aga praegu on laada-omanikel hea võimalus - pisike reklaam siis kah mis võiks kõiki osapooli rahuldada!