06-03-2014, 19:33 PM
Koobaste vahe 99cm. Puuraam äkki paigaldati selle pärast et, originaal rehvid hakkasid koopasse käima kui vedrud ülekoormata. Puuraamiga aga sai rõõmsalt käru nii täis laduda, et raam ja sillatala soovisid juba üheks hakata, aga ratas veel koopas ei olenud.
Sattus mõni aeg tagasi kätte zubrjonok haagis. Oli teine juba juuri hakanud alla kasvatama ja osaks loodusest saanud. Sai teine siis välja sikutatud ja elule äratatud. Osavate näpude ringis sai kiirelt tiisel pikemaks tehtud ja uus elektrisüsteem paigaldatud. Aasta hiljem sai otsustatud, et vaja ikka pikemaid asju ka vedada. Lisaks oleks vaja teinekord ATv'd vedada. Mõeldud tehtud, bermetist natuke nelikant toru, tööriistamarketis mõned luugi hinged ja lukustid ning töö võis alata.
Originaal lehtvedrud osutusid natuke pehmeteks. Sai sinna siis keerdvedrud vahele lisaks pandud. Nüüd keerdvedru veel tööd ei tee ja käru väga taga ei hüppa. Koormuseall aga hakkab ka keerdvedru tööle ja käru hea stabiilne taga. Nii esimene kui tagumine porte käivad nüüd alla ja on eemaldatavad. Lisaks on olemas ka kahe erineva kõrgusega katted. Ka koopad said madalamad ja ümaramad, et saaks atvga ilusti neidt üle sõita. Lisaks paigaldatud ka kinnitus aasad nurkadesse.
Nüüd tubli abimees kodus lisaks.
Sattus mõni aeg tagasi kätte zubrjonok haagis. Oli teine juba juuri hakanud alla kasvatama ja osaks loodusest saanud. Sai teine siis välja sikutatud ja elule äratatud. Osavate näpude ringis sai kiirelt tiisel pikemaks tehtud ja uus elektrisüsteem paigaldatud. Aasta hiljem sai otsustatud, et vaja ikka pikemaid asju ka vedada. Lisaks oleks vaja teinekord ATv'd vedada. Mõeldud tehtud, bermetist natuke nelikant toru, tööriistamarketis mõned luugi hinged ja lukustid ning töö võis alata.
Originaal lehtvedrud osutusid natuke pehmeteks. Sai sinna siis keerdvedrud vahele lisaks pandud. Nüüd keerdvedru veel tööd ei tee ja käru väga taga ei hüppa. Koormuseall aga hakkab ka keerdvedru tööle ja käru hea stabiilne taga. Nii esimene kui tagumine porte käivad nüüd alla ja on eemaldatavad. Lisaks on olemas ka kahe erineva kõrgusega katted. Ka koopad said madalamad ja ümaramad, et saaks atvga ilusti neidt üle sõita. Lisaks paigaldatud ka kinnitus aasad nurkadesse.
Nüüd tubli abimees kodus lisaks.
Eesti Ladaklubi