18-03-2014, 10:28 AM
(18-03-2014, 00:14 AM)phyl Kirjutas: Ma arvan, et ei pea isegi kasutama gaz-i radikat. Ma võtaks radika mõõdud ja voolikute asukohad ja läheks lammarisse kummitama. Lääne radikas on vähe parema soojus eraldusega ka, kui vene oma.
...
Edasine mõtisklus lähtub seisukohast, et originaalsus pole eesmärk.
Kaasiku loomisel eeldati, et radikas peab selle mootori jahutamisega hakkama saama ka NLiidu lõunapoolsete osariikide liivas ukerdades. Ehk jahutusvõimsust on kõvasti üleliia. Meil poel vist väga oluline valmsituda +45 kraadi juures ülekoormate vedamiseks
Mina võtaks vana radika mõõduks ette ja läheks radikavalmistajate juurde. Olulised on mootori võimsus (mis on tegelikult olematu) ja lõdvikuavade paiknemine. Kuigi ka seda saab kompenseerida. Nagu ka kinnitusi. Uus on ikka uus, romularadikas võib vabalt olla sama umbes.
Väikeseks vihjeks: 200kW tootva V8 radikas on poole õhem ja ei jää jahutamisega jänni, kui just paigal ei seista täisvõimsuse tootmise ajal.
Kui peab originaal olema, siis tuleb lahti joota ja puhtaks teha. Esmalt veesurvega vastupidi uhamine ja kui sellest ei piisa, siis alles läbi surkida. Pesuvahenditega peab ette vaatama: kangemad võivad torud ka nahka panna.