1990 Subaru Justy 1.2 lirtsune karpa 4WD
#1

Eile riputati üles kuulutus, eile helistasin, täna helistasin ja käisime kodanik 90Devillega asjal Kablis järel. Lõppheakõikhea - asi on oma õiges kohas elik meie omanduses (huvilisi olla mitu olnud ja seda ei tohi ei imeks ega pahaks panna, lihtsalt meie jõudsime esimesena). Omandatud sai suht kataloogihinnaga, läbisõitu 86 421 kilu ja meetrit ja toa seisukord kinnitab seda. Kerel suht igalpool pisemaid mõlke ning karpides ja ukseäärtes rauaoksiidi aga tehnika kõik toimib ja jubinaid ei paista puudu olevat ning see ongi peamine. Eks nüüd kunagi peab sellegi asjanduse prillikiviks saama a õnneks pole asjaga ülemäära kiiret.

Dünaamika
Mõned väidavad, et sajani kulub ca 12 sekundit ja tippu pidavat tulema kusagile 150 kilu ja meetri lähikonda

Paar päevapilti kah, eks kunagi saab paremaid:

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

Tiba tehnilist juttu:
Mudelipõlvkond
KAD

Mootor
1189 cm3 tüübikoodiga EF12 ridakolm ja kolm klappi per purk. Võimsust sellel elektronsüüte ja automaagilise tooreklapiga karparaatariga versioonil 49 kilu vatti elik 67 eeslijõudu @5600 pööret. Väänamist lubab 95 Nm @3600 pööret.

Küttekulu
Linn 8,2 lirtsu
90 kmh 5,8 lirtsu
120 kmh 7,8 lirtsu

Jõuülekanne
5 käiku (5MT Justy 4WD), vahekastis elektriliselt juhitav ja pneumaatiliselt lülitatav nelikvedu, peaülekanne 5.285:1 millest tingituna ka lustlikud pöörded maanteekiirustel Big Grin

1. käik 3.071
2. käik 1.695
3. käik 1.137
4. käik 0.794
5. käik 0.675
Tagurpidikäik 3.461

Vedrustus
Sõltumatu kõigis nurkades, ees McPherson, ka taga stabikas.

Pidrunid
Ees ventileeritavad kettad taga trumlad, vaakumvõimendi, kaks kontuuri.

Rool
Kolme kodaraga Smile ja latiga ja muutuva ülekandearvuga

Elekter
55A genekas

Rehvid
Tehasest - 165/65R13
Ässad soovitavad - 185/60R13

Kütusepaak
35 liitrit

Massid/mõõdud (passiandmed peab kodanik 90Deville lisama)
Pikkus 3695 mm
Laius 1534 mm
Kõrgus 1419 mm
Teljevahe 2286 mm
Rööbe 1330 mm
Kliirens täislastis/tühjalt 105/175 mm
Pagasiruum kuni 1000 l
Laadelävi 600 mm
Tühimass (kõigi mahladega) 850 kg
Täismass 1350 kg
Katuse lubatud koormus 50 kg
Laadungi maksimum 500 kg
Pidruniteta kerghaagis max 400 kg
Pidrunitega haagis kuni 8% tõusudel 950 kg
Pidrunitega haagis kuni 12% tõusudel 800 kg
Pöördering 9,8 m


Ilmsesti lähevad suverõngastena alla algselt Alto tarbeks soetatud 12 tollised võluveljed sussimõõduga 155/80 R12. Selle tulemusena saab ka kliirens tiba suurem kuna ratta läbimõõduks tohib lugeda 553 mm algse 545 asemel.

[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#2

Jäi ka kuulutus silma. Vanemad kolleegid räägivad, et läbivus pidada tollel kärbeskaallasel suht ulme olema. Edu masinaga!!!
Vasta
#3

Te olete ikka korralikult kusagil põrutada saanud! Big Grin (Retsept!)
Vasta
#4

No , kust sul see sitavikat õnnestus hankida?
Täiesti ulme,et selle pilli kere ei olegi digimuundunud.


Kui viriseda tahaks, siis peaks mainima et enne facelift toode näeb veel jubedam välja
Vasta
#5

Lahe punn, kapotialune tundub kuidagi jube puhas ja korras olema.
Vasta
#6

Digimuutumine täiesti toimib, karpidel ja pöhjaäärtel
Samuti lahkus tühisem osa summutist koduteel
Ostu vahendas soov.ee
Asus üsna läti piiriääres

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#7

Täitsa isuäratav auto!Cool Kas sellest saab ka parem kui tehasest tulles?

Taivo
55624799
Vasta
#8

Caddypeded ostavad nüüd kolmekaupa silindreid kokkuBig Grin kas masuaeg?
Vasta
#9

Kui inimesel on kasv6i yks Cadillac, siis v6ib ta endale lubada ju misiganes jaburdusi (kasv6i m6nda pemmirisu, a need on lihtsalt igavad ja sestap nendele oma t4helepanu ei raiska). Loomulikult kehtib see naljakate eurojapside harrastamist puudutav ka mitmete Cadillac-ide evimise puhul.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#10

Ainus loogiline aga sama vöimas mootor kui v8 ongi r3 juWink
Köik nende vahepeale jääv on igavus kuubis

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#11

Ahjaa, on lubatud pakkuda originaal ilukilpe (ka võluvelgesid), tagumise udutule raami ja tagaluugipealset plastiriba. Tegelikult võib pakkuda igasuguseid asju Wink

Edit: Ja mis puutub veel nende ridakolmede ostlemist, siis antud junntükipuhul annab see võimaluse panna tagaaknale näiteks uhkelt kleeps et: 9 VALVE (ühtlasi oleks väganoobel autonumber).

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#12

Kuidagi liiga mittekole auto teie kollektsiooni kohta Big Grin
Ok, 4wd natuke parandab asja aga kaalikas puudu kapotialt ju.

Tahaks näha pilti kus mõlemate härra Devillede kollektsioon ühel rivil on Big Grin
Vasta
#13

Ma omalt poolt pakukisin enda sitavikati küljest Austwitchi AfterBurnerit, ainukeseks tingimuseks on see et peate ise maha kruttima ,nii et minu pill jääks töötavaks

Võin ka pakkuda tervet kesta tulede ja viledega, kuna panen facelift liikuri tehnika vanemale kerele
Vasta
#14

Tahaks näha pilti kus mõlemate härra Devillede kollektsioon ühel rivil on Big Grin
[/quote]

Nii laia objektiivi pole olemas.
Vasta
#15

(10-04-2014, 09:32 AM)AsTroSS Kirjutas:  Ma omalt poolt pakukisin enda sitavikati küljest Austwitchi AfterBurnerit, ainukeseks tingimuseks on see et peate ise maha kruttima ,nii et minu pill jääks töötavaks

Võin ka pakkuda tervet kesta tulede ja viledega, kuna panen facelift liikuri tehnika vanemale kerele

Oswiecimi järelpõletiga ei oska paraku miskit tarka teha aga kestapakkumist oleks äärmiselt ebaviisakas mittevastuvõtta.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#16

(10-04-2014, 09:17 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Ahjaa, on lubatud pakkuda originaal ilukilpe (ka võluvelgesid), tagumise udutule raami ja tagaluugipealset plastiriba. Tegelikult võib pakkuda igasuguseid asju Wink

Edit: Ja mis puutub veel nende ridakolmede ostlemist, siis antud junntükipuhul annab see võimaluse panna tagaaknale näiteks uhkelt kleeps et: 9 VALVE (ühtlasi oleks väganoobel autonumber).

Mul on ka vist need junnid kõik olemas, mida soovid, äkki leiab mingi ilukilbi ka, millel on vits puudu.

Tohib küsida, mis hinnaga masina soetasid?
Vasta
#17

Kuulutati teda 500 rublaga, sinna lähedale jäi ka ost.
Mis vitsast sa räägid ilukilbipuhul?

Täna sai sumpsi taguots tagasi keevitatud ja helitaust muutus jälle väljakannatatavaks.
Päris vaiksest on puudu katalüsaatori mahavött ja selle korpuses oleva prao kinni keevitamine.
Veel sai tuvastatud et kaasasolev termostaat ei kuulu sellele autole.
Paar päevapilti kah, oma pisut lühema poolvenna körval:
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#18

Ilukilbi siseküljel olev vits/traat fiksaator on puudu.
Vasta
#19

Paar sisupilti:

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#20

Sellega saab ju aastaringselt ringikimada, lamell rehvid alla ja surnud dinosaurused paaki. Suvel avad akna ja tuba jahe, talvel peaks selline võidusõidu mootor näitusesaali nobedasti leiliruumiks kütma.
Lisaks kõik neli käppa kaabivad kah.

Täitsa kadedaks teeteToungue
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne