Kas kellegi riiulis vedelevad üleliigsed veljeflantsid 5x139,7-->5x112, soovitavalt täisjooks (4 tk)?
Võib olla ka miski muu mõõdu pealt, kuid sisemine poldiring (PCD) peab olema 5x112 ja ketta välisdiameeter vähemalt 150. Paksus vähemalt 30 mm, enam oleks soovitav.
Arvestades minu ihnsust ja otsitava ebaharilikku mõõtu, võib mulle pakkuda ka keermekahjustusega, deformeerunud, paaritu arv vms. kettaid. Võib olla ka kergsulam, kuid eelistaks terast.
Valmis asja eest olen nõus maksma kuni 12 € tükist (pluss saatmine). Igasuguste toorikute puhul on kaks vanarauahinda läbirääkimiste aluseks.
Ei lähe liiklusesse, vaid metsa.
Asukoht ei oma tähtsust, kuid kilulinna ümbruses on lihtsam trehvata. Kontakt foorumi või sposti vosat@hot.ee kaudu.
(09-04-2014, 11:17 AM)v126 Kirjutas: Vastupidi selles mõttes, et Võsa tahab 5x139,7-le 5x112 alla panna, mul oli 5x112-le suurem mõõt alla sobitatud.
Jepjep.
Mulle piisab täiesti, kui on 5x112 poldiringile flants paksusega 30+ mm, kui ketta välisdiameeter on 150 mm või enam. Siseava paikaajamine on vaid kättevõtmise asi.
(Seda postitust muudeti viimati: 11-04-2014, 17:24 PM ja muutjaks oli samodelkin.)
Teema pole küll rauast, ega vanarauast, kuid ehk antakse andeks...
Ühe projekti jaoks vaja kollast, u 2mm paksust plastmassi/pleksi. Just nimelt kollast ja mitte oranži.
Ehk siis, kui kellelgi on ära viskamisel mõni rebenenud Salvo pann, või midagi säärast, kust saab sirgeid plastikutükke, siis ehk mõtleks enne ära viskamist...?
Vaja on just sirgeid tükke u 30 X 300 mm, st potid, pannid, kausid jm kõverad kollased asjad ei sbi.
Ette tänades
samodelkin[ät]hot.ee
52 92 402
(soovitavalt Harju, Rapla, Läänemaa. Väga kaugele pole otstarbekas sõita.)
Ksf TalupoegT küsis pikka hoobamortisaatorit. Kui pikk on pikk? Mul kaks tükki. Hoob tsentrist tsentrini 170 mm. Korpusel NLiidulikult detailinumber 11-180.... Gaz 11? -on selline masin ülepea olemas olnud? Ja Ford oligi diiselmootori saamiseks Mõisakülast kunagi toodud. Seega mootorit netu. Eetrisüsteemi ei silmanud, tõttöelda eriti pole otsinud ka- oraseäestamine käib. Fordi kere on huvitav- 2 kihti, 3 kihti klaasriiet, tõmbeneedid, ülevärvitud silikooni. Klaase hoiavad nurkadest igaks juhuks mõlemalt poolt plekkplaadid. Pärisplekki gemüse all säilinud lapiti- tüüpiline 90`date müügikstegemine olnud.
(16-04-2014, 18:11 PM)elmarm Kirjutas: Kust võiks leida sellise pingi, millega annab ka 38mm trossi pleisida?
Elmar
5 112 112
Kas on pinki selle jaoks loodud? Olen murul 6-mm trossi pleisinud, abiks telgivaia kujuline nurkrauast vahend. 38 mm ei kujuta ette, äkki kruustangide vahel? Niipalju mäletan, et kahe otsa kokkupleisimisel kaksatakse südamikud lühemaks ja välistega pleisitakse. Aasa puhul siis ainult üks südamik lühemaks.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
(Seda postitust muudeti viimati: 20-04-2014, 08:21 AM ja muutjaks oli Tift.)
(16-04-2014, 18:11 PM)elmarm Kirjutas: Kust võiks leida sellise pingi, millega annab ka 38mm trossi pleisida?
Elmar
Kui on Edgargradi`s tegemist, siis astu Certex-i kontoorast läbi ja küsi tagasohoidlikult sealse rahva käest. Neil tagalaos mehed tegelevad pleissimisega. Vahest saad sealt abi . Tartu kandis pole ette tulnud.....
(20-04-2014, 08:20 AM)Tift Kirjutas: Kui on Edgargradi`s tegemist, siis astu Certex-i kontoorast läbi ja küsi tagasohoidlikult sealse rahva käest. Neil tagalaos mehed tegelevad pleissimisega. Vahest saad sealt abi . Tartu kandis pole ette tulnud.....
Hea meelega muretseks omale sellise aparaadi. Mul on mees, kes oleks võimeline ja nõus neid trosse tegema hakkama. Vaja oleks kindlasti sellist millega jämedamaid trosse saaks pleisida.
Ilmselt ehitaks ta ise ka sellise valmis. Tema teab milline see olema peaks. Mina täpselt ei kujuta ette, kuigi põhimõttest saan aru. Ega äkki mõnel pilti sellest aparaadist pole ja kas neid üldse hulgi toodeti?