Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(02-05-2014, 12:41 PM)Regardman Kirjutas: Jutt käib TALLINNA Autoremonditehasest.
Assa raisk, vaat kus aju suudab iseseisvalt sõnu ritta seada nii, et ise ei pane seda väikest linna muutust, lause ees tähelegi
. Hea et tähelepanu juhtisid. Ma ise vahtisin pealkirjadele otsa ja ei miskit, nagu polekski erinevust olemas, aju igal juhul visuaalset muutust läbi ei hammustanud
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 411
Teemad: 25
Liitus: Sep 2010
Maine:
4
Kiviveo kärud olid meil paksema seinaga ja tugevdatud vinklitega.Maz-idel olid samuti kastid tugevdatud.Laadimine käis enamasti maaparandus objektidel kivi hunnikutest.Laaditi ju tava kopaga.Kivid sisuliselt kukutati kasti.Kruusa käru lihtsalt oleks laiali läinud paari reisiga.Nüüdsel ajal on laadimiseks inimlikud masinad.Paned kivi õrnalt kasti ja ei lõhu midagi.Meil pandi esimesed kivid kasti siis kabiinis olla ei tahtnud.See oli õnneks siis.
Postitused: 941
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
02-05-2014, 23:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-05-2014, 02:37 AM ja muutjaks oli
cesium.)
Jutu jätkuks kui kellelgi endal või olemas ligipääs "arhiividele" kus nimetatud haagised piltidel või joonistel, on lahkelt palutud materjale jagama siin.
Postitused: 941
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
Sellepärast ka see üleskutse sai tehtud, et era-arhiive selle pilguga revideerida, sest netis ei leia suurt midagi.
Postitused: 411
Teemad: 25
Liitus: Sep 2010
Maine:
4
Kahjuks ei mäleta neid EPT kopasi margi järgi , kuid hüdrakad nad juba olid.Auto ja käru olid ilma taga luugita ja vähe üles kulpis tagant.Aga komplekt kaalus mitu tonni tavalisest enam.Põhi mure oli rehvi mure.
Postitused: 411
Teemad: 25
Liitus: Sep 2010
Maine:
4
Täpsustan .et rehvimure tuligi sellest et omakaal juba liig suur,peale selle kivid ikka kaalusid oi-oi.Paari kiviga ju ei sõitnud.Kaks koormat viisid-kolm said kirja.
Postitused: 257
Teemad: 17
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Vaadates neid kutsikaid, siis hakkasin mõtlema, et mis koguse küll suutis Zil reaalselt sellele peale võtta? Teine küsimus kerkis samuti, et mil moel nende tühjendamine oli ette nähtud? Kas tuli alati tagant ära võtta? Tean, et puistematerjalide puhul keerati haagis taha risti ja pärast auto tühjendamist tõmmati tühi haagis üle autost maha vajunud hunniku serva. Aga kivide puhul seda teha ju ei saa.
Postitused: 941
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
Mis ettevõte Kohtla-Järvel oli haagiseid tegemas?