Tervist!
Siin teemas taas siis tegevust jumziga seoses.
Alustame siis algusest(sellest kevadest). 1. kohe pihusti otsad ära vahetamisele ja pihusitid regullismisele. Sai 175 atti peale pandud(muidu vist 170, seega siis üks tähtis küsimus, et kas võib ka natuke kõrgem olla ehk 175 peal?). No ei hakkand tööle. 2. Poest sai ostetud remonditud pump 350euroga, uus tehasest tulnud oli 500euri. Päris uut ei jõudnud osta, seega remonditud pump. Pump siis peale, no ei kurat, ei lähe. Käivitamisel on just see et veab-veab kuni mootor hakkab juba minema, teeb nagu 2 popsu ja siis lööb pendiksi välja ja nii koguaeg. Usun ise, et ehk tõmbamisega saaks käima aga ega seegi olukorda paranda, peab ikka ise minema. Praegu asume mootori kallale. Selline kahtlus on, et ega enam vast kompressiooni ei ole. Praegune plaan rõngad vahetada- need olemas ka juba, plokikaanetihend sai ka uus ostetud. Eks siis teada saab, mis üllatusi seal tulema veel hakkab. Selline kahtlane tunne on, et ainult rõngaste vahetamisega ei pääse. Siis kui ta veel töötas, oli juba selline kolks sees, et anna olla
Muideks selle olen jätnud veel vist rääkimata, et kui tal kunagi veepump metsas lendas oli ka päris halb olukord - metsast koju oli umbes 1km(võib olla rohkem) ning põhimõtteliselt terve see aeg sai sõidetud keeva mootoriga(vesi jõudis metsas välja voolata). Kui koju jõudsime, pill suht kees ning kuna jahutust polnud kardan, et see kuumus võis ka midagi mootorile väga halba teha
Niiet siis head kaasfoorumlased, kordan veel oma pika teksti küsimust, 1. et kas äkki liiga kõrge attiga pihustite pärast ei toimi pump või pihustid korralikult? 2. ning veel , tean , et nii läbi arvuti suhteliselt raske öelda aga selle käivitamise koha pealt, et nagu hakkab minema, kuid ikkagi nagu ei jõuaks. Kas kompressioon on veaks?
Loodan suuresti teie nõule head kaasfoorumlased