KMZ MT-11 92a.
#1

Juba eelmisel kevadel oli tahtmine mingit pilli endale p***e alla saada. Suvel sai silmi/kõrvu lahti hoitud ja septembris sai siis üks enamvähem sobiv isend leitud.
Algselt oli sääne:[Pilt: 010aaa.jpg]
[Pilt: 42.jpg]
Pillil on peal Jawa karpad [Pilt: carb2.jpg]
Juhtmed olid veetud umbes nii:[Pilt: 61.jpg]
Pilliga oli palju vaeva nähtud, nägi suht p**no välja ja palju tripperit oli, aga asi vaikselt areneb.

Mingi hetk sain kontakti üleeelmise omanikuga ja temakäes nägi see ratas välja selline:[Pilt: bike3sm.jpg]
Sellel lehel rohkem infi selle ratta kunagise olukorra kohta: link

Ostes oli ülevaatus ja kindlustus olemas ja suutis iseseisvalt Põlvast Tartu liikuda. Tänu kiirele ülekandele näitab spidomeeter vähem kui tegelikuses... tagasõitnud autol näitas 110 km/h ja mul 80 Smile

Nüüd on sügis/kevadel vähe nokitud ja palju veel teha.

[Pilt: i60.jpg]
[Pilt: DSC_3.jpg]uue sadula valmimine.
Mootori poolepealt niipalju, et tihendid lekivad ja paremas silindris mingi tiks sees.


Panen siia ka mõned asjad mida oleks juurde vaja. Kui kellelgi leidub võib teada anda.
Tagumine amort lekib, hea oleks kui saaks mõlemale kroomitud kausid peale.
Seljakoti jalatoed puuduvad.
Taha vaja mingi tuli ja suunatuled leiutada.
Esiamort ei taha väga õhku sees hoida. Mis sellega teha?

Tänud!
Saabinen
Vasta
#2

Mis hinnaga ostsid masina?
Üleeelmiselt omanikult oleksin ta saanud sellises "tuuningu" olukorras 400€ kätte. Suht muidu ju, arvestades dokude olemasolu ja sõidukorras olekut. Tooaeg vaba raha nappis ja kui jõudsin ostuotsuseni, oli ninaalt läinud.
Edu ehituses!
Vasta
#3

Nii. Vahepeal on asi niipalju liikunud, et raam sai osadeks laiali võetud ja kõik jupid värvitud. Ka mootor sai väikse hoolduse, uued karpad, uue õlivanni, klapid soveldatud ja vb midagi veel. Eile sai ka uus elektri süsteem veetud.
[Pilt: u1.jpg]
[Pilt: u2.jpg]
[Pilt: u3.jpg]
[Pilt: u4.jpg]
millest tekivad sellised sooned varrastele?
[Pilt: u5.jpg]

Kui nüüd viimased mutrid üle keeran ja juhtmed ilusti punti seon siis saab vaikselt sõitma hakkata. Smile
A koonusfiltreid pean veel paarpäeva ootama ja tagumisi suunatelsi pole ka veel leidnud. Big Grin
Vasta
#4

Väga tuttav tsikkel. Toodi neid täpselt 2tk otse Kiievist. Kui hästi otsida, siis peaks kleidma ka mõne pildi originaalsest välimusest ja portsu pilte ka paarilisest.
Kas tagaratas on jätkuvalt 18 tolline? Igatahes ratta rumm on juba urali rummu vastu vahetatud.
See numbrimärk ei vasta enam "standarditele" ja ülevaatuselt sellega läbi ei saa. ARK vahetama minnes ära seda kaasa võta, ütle et on kadunud. See on lihtsalt poolekslõikamiseks liiga väärtuslik, taasiseseisvunud Eesti esimese päris enda tsiklinumbri seeria kümnes isend. Targemad võivad täpsustada.
Tekivad need sooned seetõttu, et vardad käivad vastu tõukuritorusi ja/või vastu silindripea ja silindri vahel asuvat metalltihendit.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#5

Need pildid oleksid küll huvitavad. Numbrimärgi kohta niipalju, et ülevaatus on mul hetkel kehtiv. Kui argis eelmisel sügisel arvele võtsin, siis öeldi küll ei vasta standarditele, kuid kui küsisin üle, et kas peab kindlasti ära vahetama siis mindi kuhugi taha ruumi aru pärima ja tagasi tuldi vastusega, et ei pea.
Kunagi kusagilt lugesin, et need 10 esimest numbrit olid justkui ostetud, mitte niisama välja jagatud sellepärast, et nad esimesed tsiklid oleksid olnud.
Tagaratta suurust hetkel öelda ei oska

Nende varraste teekonnal on ainult kummitihendid? Silindri ja tema pea vahel ju rõnga kujuline tihend millele midagi vastu käia ei saaks nagu. Kuigi torudes olid mingid krassid sees, need ma kõrvaldasin.
Vasta
#6

Õige jah, dnepril olid tõukuritorud tõesti otse pea küljes, mitte nagu Uralil. Seega tihenditeema langeb ära aga ikkagi pole seda häda mujalt kui nendest torudest otsida.
Mis numbrisse puutub, siis eks ülevaatusel paistab. Kui läbi ei lasta lähed kirjutad avalduse ja nõuad uut numbrit ja passivahetust tasuta.

Minu andmetel nägi su tsikkel varem välja selline nagu alloleval pildil kuigi pisut teise numbriga. Pildil juba kastid ja tuuleklaas lisatud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#7

neid pilte ma tean, [Pilt: bike1sm.jpg]
kunagine hiilgus Big Grin
Vasta
#8

See lillaks värvitud isend on juba nö. versioon 2, teise omaniku tehtud. Minu pildil 1. omaniku tuuning. Ega nendel masinatel tehasest tulles midagi muud tavalistest dnepritest erinevat olnud, kui küljejalg, plastikust küljekatted (sinu viimasel pildil juba lillaks värvitud) ja 18 tollised rattad (muidu 19).

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne