Jumzi ümbertegemine
#61

(26-05-2014, 23:56 PM)Tehnikamees Kirjutas:  Ja väiksel gaasil tiksub hästi ning kuni pöörete ülesvõtmiseni ajab musta suitsu.

Okei.pihustid korras ja stenditud.pump lööb. Siis jääb mulje nagu mootor pooks.võid nii katsedada.et paned täitsa külma mootori tööle ja vaatad kas siis mootor on ergas ning kuidas soojendes asi muutub. Ise rääksid.et mootor sai kuuma aga vahetasid ainult rõngad.kolvid võisid haiget saada.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#62

Mis lõhnaga on see sinine suits? Hapukas põlemata diisel või kirbe õli?

Mootori surveid mõõta saate?
Vasta
#63

(26-05-2014, 23:30 PM)uko Kirjutas:  Pritse hetk hiline.Jumps läheb väga hästi käima kui korras on.Pihustid peaks olema 185 peal.

185 on jumzile ilmselgelt palju... 160-165 on ok.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#64

(27-05-2014, 08:11 AM)mlsluik Kirjutas:  
(26-05-2014, 23:30 PM)uko Kirjutas:  Pritse hetk hiline.Jumps läheb väga hästi käima kui korras on.Pihustid peaks olema 185 peal.

185 on jumzile ilmselgelt palju... 160-165 on ok.

Big Grin

Kui pump juhtub tihe olema, lööb ka 185 läbi. Ning hõre pump ei pruugi isegi 160 suuta. Samas on muidugi õige, et liigne rõhk poel kasulik ja võib ekstsesse tekitada.
Vasta
#65

https://www.youtube.com/watch?v=f5Mo54IQ...e=youtu.be - Jumzi käivitus


Video ei ole vist kõige parem, kuid ehk annab teile asjatundjatele asjast rohkem aimu. Alguses ketrasime mootorit ilma kompressioonita, sestap vanaisa seda siduri/pendiksi kangi lappab Wink
Karpat sai ka alguses natuke vähe uputatud.
Novot siis suitseb ja nagu näha ka pöördeid ei taha kiirelt üles võtta.
Siiski on plaan pihustid maha kakkuda ja rõhud 165 peale panna. Teeme seda juba homme ning äkki saaksite video abil seda viimast plaani hinnata - kas on mõtet või on ikkagi mingi muu jama.

Edu mõistatamisel head kaasfoormulased Smile
Vasta
#66

Väga segane lugu tundub olevat.

Must suits viitab sellele,et kütus ei põle korralikult.Õhku liiga vähe. Mootor peab olema kas ülekoormatud või pihusti "kuseb".

Ma täitsa pakun ,et kuna tegemist on 4 silindrilise mootoriga siis võib kõrgsurve pump paigast ära olla.Iga plunzeri paar annab erineva kütusekoguse.

Igaks juhuks kontrolli pihustid stendis üle.

Uitmõte on,et näiteks üks silinder saab liiga palju kütust ning ülejäänud liiga vähe.

-------

Hästi robustseks katsetamiseks pane mootor käima ning hakka pumba pealt üks haaval pihustitorusid lahti keerama. 3 silindriga peaks mootor tööle jääma ja siis saad vähemalt mis silindrid töötavad ühtemoodi või mõni valesti.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#67

Diiselmootor jääb tööle kahe ka silindriga.

KSP regulaator ei reageeri. Leidke teine KSP või remontige olemasolev. Soovitan soojalt kodus mitte avada...

Suure tõenäosusega on paigast ka etteannete ühtlus: masin käib ju sisuliselt ühe silindriga.

Enne mahalammutamist laske töötava mootoriga ükshaaval lahti pihustitorusid pihustipoolsest otsast: kas kõigist neljast pritsib sarnaselt? Kui ei pritsi, siis võite "lahjematel" puhastamiseks lahti võtta KSP täppispaari peal oleva tagasilöögiklapi: selle vedru purunemisel võib ka pihustamine kaduda.

Ühe silindriga käivitumine seletab ka lahutusautomaadi närvilisust.
Vasta
#68

Pakun pimedalt, et KSP regulaator on kaua määrdeta ja kinni roostetanud tühikäigu asendis või on tagastusvedrud puudu/pooleks. Regulaator igatahes tööst osa ei võta, tundub nii.
Üks käivitus ja hääl gaasi lisamisel ja hiljem tühikäigul regulaatori tekitatud pöörete kõikumine: https://www.youtube.com/watch?v=f9Bb-vCWsG0

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#69

Algatuseks vast võiks ikka pihusti surveid maha keerata kuna mul endal kogemus kunagisest ajast olemas D-21A mootoriga. Sai pandud surved 180 ja ei saanud käimagi ja kui sai pandud 170-ne peale hakkas korralikult tööle. Minu katsealusel mootoril oli ainult pöörispea pump ja ridapumpa on tunduvalt suurem usk jälle,et suudab pihustada ka suurema rõhuga.
Vasta
#70

Miski on mäda masinal, tuksub juba nagu mu 16 Rolleyes Gaasi peale pannes vaatasin et ei taha sul pöördeid kah eriti ülesse võtta..
Vasta
#71

Pull ongi selles, et selle KSP ostsime venetehnika poest ning ta oli kapremonditud. Vana pump on veel ka alles, seda nüüd ei oska täpselt öelda kas ta töötas või mitte. Nüüdseks on siis pihustid linnas reguleerimisel, mingi päev saab kätte. Kui ta kurat siis ka tööle ei hakka, siis peab jah seda pumpa vaatama hakkama.
Vasta
#72

Tegemisi ka siitmailt. Pihustid 165 peal ja nüüd võtab ikka pöörded üles, väike jama ikkagi on - suitseb. Töötades on nagu sinine suits, gaasipedaali vajutades hakkab kurivaim ohtralt musta-hallikat ajama, kui pöörded soovitul kiirusel, siis jälle sinine; mis tal siis ikkagi selle suitsuga on, just see et ta seda rohkem kui vaja, välja ajab? Põllu peale veel 165-te pihustitega jõudnud ei ole, eks siis näeb, mis ta tööd tehes teeb. Viimane kord kui 175-te pihustitega muldamas käisime, pidi laskma /aeglustaja-3 käik/ SadSad, eelmine aasta sai ikka silmad kinni /kiirendaja 1 või 2 käiguga/.
Usun et nüüd mingi aeg läheb ka rõngaste sissekulumisele. Äkki teie oskate öelda, kaua selleks aega umbes kulub?
Vahepeal sai ka rippsüsteemi jõusilinder korda tehtud(tihendid vahetatud kuna ajas õli läbi), nüüdseks juba külge pandud.
Vasta
#73

(04-06-2014, 21:21 PM)Tehnikamees Kirjutas:  Tegemisi ka siitmailt. Pihustid 165 peal ja nüüd võtab ikka pöörded üles, väike jama ikkagi on - suitseb. Töötades on nagu sinine suits, gaasipedaali vajutades hakkab kurivaim ohtralt musta-hallikat ajama, kui pöörded soovitul kiirusel, siis jälle sinine; mis tal siis ikkagi selle suitsuga on, just see et ta seda rohkem kui vaja, välja ajab? Põllu peale veel 165-te pihustitega jõudnud ei ole, eks siis näeb, mis ta tööd tehes teeb. Viimane kord kui 175-te pihustitega muldamas käisime, pidi laskma /aeglustaja-3 käik/ SadSad, eelmine aasta sai ikka silmad kinni /kiirendaja 1 või 2 käiguga/.
Usun et nüüd mingi aeg läheb ka rõngaste sissekulumisele. Äkki teie oskate öelda, kaua selleks aega umbes kulub?
Vahepeal sai ka rippsüsteemi jõusilinder korda tehtud(tihendid vahetatud kuna ajas õli läbi), nüüdseks juba külge pandud.

Selles mõttes on sul nagu 2 väga suurt viga. Kõrgsurve pump ei tööta õigesti ning rõngad ja silindri surve tundub ka kahtlane olevat.

Pumbaga sellinne lugu,et katsu leida keegi kes vaatab asja üle. Kapremonditud pump ei tähenda midagi kui asi näiteks mitu aastat riiulis seisnud ning niiskust vms saanud. Kui ise ei oska KSP vähemalt nii osadeks võtta,et saaksid regulaatori läbi pesta ning kontrollida kas kütusekogused on enam vähem õiged siis otsi spetsialisi või pane naabrimehe traktorile peale.

Samamoodi võid ise näiteks mõne töötava traktori pealt laenata KSP ning vaadata kuidas siis su mootor töötab.

Hea õnne korral töötab kulunud silinder rõngad 50-100H sisse,kõik oleneb mis olukorras silinder ikkagi on. Võib olla jääbki suitsema. Võib olla klapisääre tihendid läbi ning klapi juhtpuksid kulunud jne.

Võib olla kergelt sinakas suits tuleb hilisest pritsenurgast. Tõmba katsetuseks natukene varajasemaks.

Lihtsalt sa pead mingid VEAD VÄLISTAMA ennem kui saad hakata ühte või teist asja parandama.

--------

Samamoodi võib olla ka lihtsalt solkkütus mis veega pooleks. Pane korra traktor tööle värske ja puhta kütusega eraldi kanistriga. Välistad kütuse varustuse probleemi. Äkki tõmbab pump kuskilt õhu vahele seetõttu mõni plunzer ei varusta korralikult jne.

Mul näiteks alles käis üks diisel mis töötas ebaühtlaselt,käivitus raskesti ning igast värvi suitsu ajas vahelduva eduga välja. Kütuse ja filtri vahetus koos läbipesuga pani nurruma nagu uue mootori.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#74

Seda sorti pihustid peavad olema185atsi,kui nii võib ütelda.Pump peab jõudma läbi lüüja 600atsi,mis kuradi 160 te räägite?See isend on totaalselt kulunud.
Vasta
#75

(04-06-2014, 23:20 PM)uko Kirjutas:  Seda sorti pihustid peavad olema185atsi,kui nii võib ütelda.Pump peab jõudma läbi lüüja 600atsi,mis kuradi 160 te räägite?See isend on totaalselt kulunud.

Räägime kulunud pumbast, mida rahahädas inime ei raatsi/suuda/taha remontida. Ka kulunud KSP lööb läbi, kuid väheneb kogus ja hilistub pritsehetk.

Enne millegi ümbertegemist selgitage välja, miks käib mootor vaid ühe pihustiga, ülejäänud silindrid süütavad survetaktil sinna tilgutatud kütuse... sellest ka suits ja jaksitus.
Vasta
#76

Aitäh, sain nüüd aru. Aga kas on äkki selline võimalus ka, et prooviks meie vana pumpa talle peale panna ja et mis ta siis ütleb?
Vasta
#77

Umbes vahetades tundmatus seisukorras juppe ei saa ju midagi teada...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#78

Kui olemas tagavarapihustid või kõik pihustid maas, siis saaks katsetada: torud keerata väljapoole, pihustid otsa ja starterit. Kohe näha kuidas pihustavad. Pole stendi viimist. Saab ka tühikäigu ja täisgaasi pihustatavad kogused purkidesse koguda ja võrrelda. Paar abilist purke hoidma ja sõnad peale lugeda, et inimnahast lööb pihusti läbi.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#79

(04-06-2014, 23:20 PM)uko Kirjutas:  Seda sorti pihustid peavad olema185atsi,kui nii võib ütelda.Pump peab jõudma läbi lüüja 600atsi,mis kuradi 160 te räägite?See isend on totaalselt kulunud.

Aga vaat ei pea olema 185, milleks survet ettenähtust kõrgemaks ajada? Midagi juurde see ei anna... 600at juures paisub korraks võibolla pihusti toru, läbi ei pruugi midagi tulla..

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#80

Alusta siis pihustite torude lahti võtmisest. Hakka mootorit vaikselt ringi keerama ja siis on näha , kas kõigist torudest diislit tuleb. Kui tuleb, siis tuleks sama asi teha koos pihustitega, mis on lahti ,siis on konkreetselt näha ,kas tuleb või ei tule seda kütet. Pihustus peaks kütuse täiesti tolmuks pihustama ja mingit nirisemist ja tilkumist ei tohiks olla. Kui pihustab siis peaks hindama ,kas kõik neli pihustit pihustavad ühtemoodi. Ideaalis peaks kõik pihustid kütuse ilusti tolmuks pihustama ja võimalikult sarnased olema. Iga 180 kraadi väntvõlli pöörde juures peaks järgmine pihusti pihustama. Sellises staadiumis peaks mootor töötama kõigi silindritega kui käivitub. Suitsemine pole esialgu oluline. Kui ikka ei tööta mõned silindrid ,siis tõenäoline viga silindri kompressiooni puudumine. Sinul tõenäoliselt ei tööta pump.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 23 külali(st)ne