17-06-2014, 22:40 PM
Tere,
esiteks vabandan kui vale alafoorum, aga tegu pole vene klassikuga, ei osanud paremat kohta teemale leida. Tõstke ümber kui leiate õigema koha.
Ja vabandust kui liiga suured ebakvaliteetsed pildid. Telefoniga tehtud.
Lugu siis selline, et mootoril on mingi õlileke, siiani pole selge kuskohast lekib.
Öeldi, et plokikaanetihend, samas näha oli et ka klapikambrikaane tihend immitseb õli. Ok, on mis on. Võtsin siis mootoril plokikaane maha.
Vaatepilt mis avanes polnud kuigi ilus.
Midagi on see mootor kõvasti põletanud, kas siis õli ja/või jahutusvedelikku.
Kuna üks paras koksi vms kiht on igalpool peal. Isegi kolvidel.
Väike üldvaade mõnedele klappidele
Paar küünalt olid kollakad: see kõige enam:
Mida see tähendab?
Tean et netis on küünalde tahmumised ja värvused seletatud, aga teie diagnoos vaadates kogu üldpilti?
Mis see valge "pulber" olla võiks?
Miks on alumisel pildil klapp keskelt heledam ja äärtest tumedam?
Laseb läbi?
Jah, hea oleks mootor täiesti maha võtta, pulkadeni lahti harutada, puhastada, lõtkud värgid üle kontrollida jms.
Võibolla teen seda, võibolla mitte. See nõuab kindlasti esiteks vastavaid mõõteriistu, lehtkaliibriga ei tee kõike. Vaja oleks ka külglõtkusid kontrollida nukkvõllil/väntvõllil jms Kõik mis kulunud, vahetada. Tean seda.
Aga kas saab need kolvid puhtaks ilma maha võtmata?
See soga mis silindrisse on kukkunud ja mis seal niikuinii mootori töö ajal lendab ja põleb, saaks kätte tolmuimejaga, ilma silindrite peegelpindadele pihta minemata aga mis veel?
Ei ole lihtsalt aega ega resurrsi see aasta hakata kap remonti tegema.
Tahaks vabaneda õlilekkest ja mootori tagasi kokku panna.
Tellisin uued tihendid ja muu pudi padi.
Mootor ise töötas kui loom, vahest uimerdas, aga vahest liikus jah nagu loom. Miks see jõud niimoodi vaheldus ei tea.
Ainus probleem oligi väike leke, tulemüüri ja mootori vahel plokikaan ja mootori külg on õlised. Õli ei tule sirinal, et iga nädal vala juurde, kahe kolme kuu tagant pigem, aga häirib ja õli pole odav.
Meistrid ja asjatundijad, andke nõu. Milline on teie umbkaudne diagnoos sellele mootorile?
Prügikasti mootorit pole mõtet saata Teil. Jah asi tuleks põhimõtteliselt võtta pulkadeks, puhastada ja detailid mõõta, aga kui teha nüüd ilma selleta esialgu??
Mootor töötas probleemideta nii suve kui talvel -35 ga.
Õlilekke pärast hakkasingi lammutama. Selle mootori tüüpviga pidigi olema plokikaane tihendi lekkimine tulemüüri juures teatud silindri juures (ei mäleta millise). Võibolla ka õlirõhu andur, ka ülevaatusel soovitati seda kontrollida.
Ühesõnaga laske tulla.
Tänud ette.
esiteks vabandan kui vale alafoorum, aga tegu pole vene klassikuga, ei osanud paremat kohta teemale leida. Tõstke ümber kui leiate õigema koha.
Ja vabandust kui liiga suured ebakvaliteetsed pildid. Telefoniga tehtud.
Lugu siis selline, et mootoril on mingi õlileke, siiani pole selge kuskohast lekib.
Öeldi, et plokikaanetihend, samas näha oli et ka klapikambrikaane tihend immitseb õli. Ok, on mis on. Võtsin siis mootoril plokikaane maha.
Vaatepilt mis avanes polnud kuigi ilus.
Midagi on see mootor kõvasti põletanud, kas siis õli ja/või jahutusvedelikku.
Kuna üks paras koksi vms kiht on igalpool peal. Isegi kolvidel.
Väike üldvaade mõnedele klappidele
Paar küünalt olid kollakad: see kõige enam:
Mida see tähendab?
Tean et netis on küünalde tahmumised ja värvused seletatud, aga teie diagnoos vaadates kogu üldpilti?
Mis see valge "pulber" olla võiks?
Miks on alumisel pildil klapp keskelt heledam ja äärtest tumedam?
Laseb läbi?
Jah, hea oleks mootor täiesti maha võtta, pulkadeni lahti harutada, puhastada, lõtkud värgid üle kontrollida jms.
Võibolla teen seda, võibolla mitte. See nõuab kindlasti esiteks vastavaid mõõteriistu, lehtkaliibriga ei tee kõike. Vaja oleks ka külglõtkusid kontrollida nukkvõllil/väntvõllil jms Kõik mis kulunud, vahetada. Tean seda.
Aga kas saab need kolvid puhtaks ilma maha võtmata?
See soga mis silindrisse on kukkunud ja mis seal niikuinii mootori töö ajal lendab ja põleb, saaks kätte tolmuimejaga, ilma silindrite peegelpindadele pihta minemata aga mis veel?
Ei ole lihtsalt aega ega resurrsi see aasta hakata kap remonti tegema.
Tahaks vabaneda õlilekkest ja mootori tagasi kokku panna.
Tellisin uued tihendid ja muu pudi padi.
Mootor ise töötas kui loom, vahest uimerdas, aga vahest liikus jah nagu loom. Miks see jõud niimoodi vaheldus ei tea.
Ainus probleem oligi väike leke, tulemüüri ja mootori vahel plokikaan ja mootori külg on õlised. Õli ei tule sirinal, et iga nädal vala juurde, kahe kolme kuu tagant pigem, aga häirib ja õli pole odav.
Meistrid ja asjatundijad, andke nõu. Milline on teie umbkaudne diagnoos sellele mootorile?
Prügikasti mootorit pole mõtet saata Teil. Jah asi tuleks põhimõtteliselt võtta pulkadeks, puhastada ja detailid mõõta, aga kui teha nüüd ilma selleta esialgu??
Mootor töötas probleemideta nii suve kui talvel -35 ga.
Õlilekke pärast hakkasingi lammutama. Selle mootori tüüpviga pidigi olema plokikaane tihendi lekkimine tulemüüri juures teatud silindri juures (ei mäleta millise). Võibolla ka õlirõhu andur, ka ülevaatusel soovitati seda kontrollida.
Ühesõnaga laske tulla.
Tänud ette.