GAZ 22 G  1967.aastast
#21

Veidi komplekteerimisega tegeletud:
[Pilt: 8c3i.jpg]
[Pilt: v7j8.jpg]

Mootor on vahel, mõned juhtmed, voolikud ja trossid vaja veel ühendada.
[Pilt: k12t.jpg]

Uksepolstrid ja istmed on uue nahaga taastatud. Lisasin ka veidike müraisolatsiooni.
[Pilt: itvba.jpg]
[Pilt: e4wu7.jpg]
[Pilt: k895.jpg]

Vana vs uus polster:
[Pilt: tl92g.jpg]

Uus juhtmestik:
[Pilt: fl4k.jpg]
[Pilt: f9y16.jpg]

Taastatud armatuur:
[Pilt: 5hr42.jpg]
[Pilt: w3f8.jpg]
Vasta
#22

Suurepärane töö aga kas süütepool ei peaks olema,mitte musta värvi nagu siin?
[Pilt: 010653027710524.jpg]


Vasta
#23

Jõudu ka minu poolt. Tore, et avalikkusele on välja toodud pildid pikalt peidus olnud pereliikmest. Usun, et Uno ja Priit saadavad polstri paika ja varsti väärikalt sõita Raplamaal. Noor sohver nokamütsiga roolis ja omanik Prouaga tagaistmel.
Kaldi, Volgaomanik
Vasta
#24

Tänan Kaldi optimistliku süsti eest.Kui oleks vaid aega.Hetkel on eesmärk saada sumbutisse müra.Kahekesi maadleme selle hulluga aga need kivid ja kännud ikka ees.Musta nr.ei aja, teeme omale ja nagu ta algselt eestimaale sattus.Kui mingi relee on hetkel teist tooni siis saab ta ka kunagi öigeks.Mitte kunagi ei soovita osta projekti millega pole ise alustanud.Kõik 100 protsenti asjad olemas ja kaasa on lihtsalt pasast lahti saamine.Kui reaalselt ehituseks läheb siis saad aru kui jobu oled olnud.Muidugi rahast siin ei räägi.Tegutseme edasi vastavalt võimalustele.
Vasta
#25

Kuldsed sõnad kodanik Autojuht, ise poleks seda saanud paremini öeldud. Wink
Elu õpetab,et teiste tehtud nahka üle teha on ikka paras tüütus ja enda piinamine.


Vasta
#26

Ammu sai otsustatud, et Ettevaatust Auto ajaks peab Volga valmis olema. Juba mitmendat aastat sai nii otsustatud, seekord aga võib see isegi õnnestuda.
Igatahes ninaosa on kokku laotud, nagu tolmust näha, siis juba mõnda aega tagasi.
[Pilt: ivUcOb.jpg]

Esiosa juurest nüüd liigutud sisse ja mu ülesandeks on kõik puuduvad või mittepuuduvad polstrid uued teha.
Nagu näiteks tagumise luugi polster.
[Pilt: 9ChQB0.jpg]

Iseenesest tehnika on lihtne. Kõige aeganõudvam osa on vast šabloonide ja "pappide" valmistamine. Eesmärk on asi võimalikult autentselt ja kvaliteetselt lahendada. Kuna Volga puhul on need kaks tihtipeale vastanduvad mõisted, sai asi lahendatud pigem nii et lähtun originaalist, aga tõstan viimistlustäpsust.
Kõigepealt "papid" (avaldan saladuse - tegelikult kasutasin plastikut). Tegin need kahest osast, kuna need täitsid ka viimse šablooni rolli ja see lahendus hoidis umbes täpselt 8h jagu aega kokku. Hiljem lihtsalt liimisin ja neetisin kokku.
[Pilt: sio3t9.jpg]

Seejärel nende järgi lõigata nahk + poroloon. Lisaks ka lasta mõni õmblus sisse teha, et liialt üksluine ei jääks ja mingit järjepidevust oleks võrreldes uksepolstritega.
[Pilt: Johxd9.jpg]

Horisontaalsete polstritega täpselt sama teema.
[Pilt: a9U94u.jpg]

Ja siis umbes nädal hiljem sain oma töö vilju juba tervikuna uhkusega vaadata.
[Pilt: UNhaRD.jpg]

Kõik liistud on ka ise valmistatud originaalide koopiad, kuna originaalidest 70% on vist juba daatsiate-huidaide kolbideks sulatatud.
Muidu sai sirge materjaliga hakkama, aga varuratta luugi tagumine liist ja käepideme rõngas oli vaja ikka ise tikksaega välja lõigata.
Ja rattakoobaste ümber käivate liistude painutamiseks kulutasin terve eelmise pühapäeva, kuna kõigepealt oli vaja korralike painete saamiseks üks tööriist leiutada, mis näeb tööasendis välja täpselt selline:
[Pilt: RGUYyA.jpg]

Aga tulemus oli vaeva väärt.
[Pilt: ssJ1Tu.jpg]

Nüüd suundun tagasi armatuuri manu ja hakkan polstritega taas eestpoolt pihta.
Seniks tervisi kaasfoorumlastele ja jällenägemiseni!

PS: Ajaviiteks võite ka oma pead murda, mis otstarvet selline tundmatu element GAZ 22 B-piilari küljes omab. Ei ole pudeliavaja.
[Pilt: eyTuiB.jpg]
Vasta
#27

Kaubavõrgu kinnitus?

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#28

Härrad saavad riidepuu panna sinna rippuma ja viigipüks on alati võtta. Aga see on kindlasti vale vastus. 
Vasta
#29

Pudeli avaja.
Vasta
#30

Uksepostil oleva detaili täpne otstarve on ikka teadmata. Vihjati, et mõnel ekspordi autol pidi kahepunkti turvavöö diagonaalselt üle juhi käima ja seal siis asub ülemine kinnitus.

Igatahes. Auto on valmis ja esimesed 360km läbitud edukalt. Ainult tulede pealüliti lõpetas Ettevaatust Autole sõites ühepoolselt töölepingu, mida oli ka uue vene varuosa puhul karta.

[Pilt: RcR42P.jpg]

[Pilt: 12fjy2.jpg]
[Pilt: 3LMbhK.jpg]
[Pilt: KJamrn.jpg]
[Pilt: hU5TN7.jpg]

Ja üks kaunis jäädvustus Ettevaatust Autolt:
[Pilt: l2fFk8.jpg]
Siim Kaarel Saluri pilt
Vasta
#31

Väga kena lõpptulemus aega võttis asja sai,minu poolt kummardus tegijale Smile


Vasta
#32

Täname noorhärra .Millal järgi jõuad?
Vasta
#33

Järgmine aasta saab juba peaaegu valmis tulemust või siis pool fabrikaati näha Wink  
Praegu teeb mulle muret see,kuidas ma oma igapäeva liikurit töös suudan hoida,nii,et ühe aasta ülevaatlust saaks veel kätte.'


Vasta
#34

Super ilus auto tuli välja. Maitsekalt valitud materjalid, ilus värvivalik. Rööm oli kohtuda Tapa linna peaväljakul ja Virumaa teedel.'Tublid olete Uno ja Priit
Vasta
#35

See auto on nüüd poolteist aastat eestimaa teedel vuranud. Vaadates Haapsalu Nostalgiapäevade videot, mille tegemise eest peame kõik tänama tublit operaator Kõpsu, nägime, et autole on ilmunud must number.
Priit ja Uno, kas te tahate sellest rääkida?
Tubli tegu. Uhke tunne on Prouaga läänemaal leekida ja teistest mööda sõita.
Edu.
Kadedad Volgaomanikud.
Vasta
#36

(25-05-2015, 08:26 AM)MAZ Kirjutas:  Järgmine aasta saab juba peaaegu valmis tulemust või siis pool fabrikaati näha Wink  
Praegu teeb mulle muret see,kuidas ma oma igapäeva liikurit töös suudan hoida,nii,et ühe aasta ülevaatlust saaks veel kätte.'

Noorsand olla kuuldavasti alla andnud ja projektist loobunud?
Vasta
#37

Pigem külmutasin määramata ajaks,sest ei leia vaba raha selle asja edasi arendamiseks.


Vasta
#38

Ja tänud kiitmast. Kulus siis pea kümme aastat ja nipsti valmis ta saigi. Pean tunnistama et sõidab päris hästi.  Nüüd siis tuleb järgmine isend käsile võtta .
Vasta
#39

(22-04-2015, 23:54 PM)twist Kirjutas:  PS: Ajaviiteks võite ka oma pead murda, mis otstarvet selline tundmatu element GAZ 22 B-piilari küljes omab. Ei ole pudeliavaja.
[Pilt: eyTuiB.jpg]
Kas selle asja otstarve on lõpeks ilmsiks tulnud?
Kuna sel ajal olid CCCPis kõik asjad sõjaväega seotud, siis see detail võib ka midagi sellist olla. Kuna tegu universaaliga, siis vigaseid ja laipu ehk saab kuidagi kinnitada seikse vidina abil.

A muidu väga seff ettevõtmine ja kena (saaremaal on see kiitus) tulemus.

hp
Vasta
#40

Ei ole kindlat otstarvet keegi välja pakkunud veel. Oletusi jätkuvalt liikvel.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne