Pilte pole küll millestki teha enam. Aga üks vedru aas lähebki selle rulliku õla taha ja teine kõver ots läheb lattraua jupi taha. See on see sama lattraud, mis on keevitatud motobloki raami külge. Ja mille küljes on siis võll, millel pingutusrullid pöörlevad.
Kole raske seletada, aga vast arusaadav.
Kui nüüd vedru ots teiseltpoolt sirge, siis on ilmselt ots maha murdunud või keegi juba juures ennem miskit askeldanud.
Minu ühel põkal oli see vedru üldse keskelt pooleks. Ega teda väga vajagi pole. Juhtraualt kangi lahti lastes kukub pingutusrull ju ise juba raskusjõu abil niiöelda maha ja ongi rihm lõtv. Pealegi on tõmbevarraste otstes nagunii ketijupid ka olemas, millest saab seda rulliku kukkumise käiku reguleerida.
Aga kui hirmus soov ikka see vedru sinna asetada, siis peaks nii saama. See konksuga ots sinna raami küljes oleva lattraua taha ja teine sirge ots pingutusrulli keskele kinnituva poldi taha näiteks äkki. Oleneb nüüd, mispidi see vedru keerd on.
Üldiselt on selline mõiste nagu kombineerimine olemas ja saab kõik tehtud
.
Aga vot see piltidel näha olev tagurpidikäigu pingutusrulli tagastusvedru peab küll kindlalt olema. Muidu jääb tagurpidikäik õrnalt peale ja rihma tervisele see hea ei ole.
Edaspidikäigu rihm mäletamist mööda oli A-1210. See oli küll Rubena toodang. Ja eks eri rihmatootjatel olie veidi erinev märgistamine ka.