Postitused: 1,584
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
(08-07-2014, 22:23 PM)Marko Kirjutas: See on otsetõlkes kondensatoorne lisaseade koos soojusreleega. Ilma selleta ei saa seda mootorit tänapäeval kasutada, väljaarvatud juhtum kui oled arhailises 3x220V piirkonnas. Ära näpi!
Loe silti ja ära aja pada
See on ühefaasiline mootor ja piirkonna arhailine või agraarne piirkond ei oma mingit tähtsust.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 5,044
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
161
Alustaks tähtsuse järjekorras. Kuidas eemaldada? Pakun - paar tugevat hoopi 600 grammise vasaraga ja korras. Ja miks piirduda ainult karbi eemaldamisega? Kogu protsess käib lühidalt nii - suure haamriga staatori korpus puruks lüüa, siis peaksid ka otsakaaned kergelt ära tulema. Siis rootor välja. Järgmisena terava õhukese meisliga raiuda mähise laupühendused ühelt staatori otsalt maha, teise poolte mähise laupühenduse vihtide vahele heebel või väike kang ja sikutada mähisevihid staatori plekipaki uuretest välja. Lõpuks kõik materjalipõhiselt eraldi hunnikutesse.
Ja tegelikult poleks seda kõike tänapäeval vaja teha, Kuusakoski ostab mootoreid ka tervikuna kilokaubana.
Aga nüüd, kui mootor on deaktiveeritud ja kahjutuks tehtud, siis see teine küsimus. Seal kastikese sees ei ole mitte kasutu reliikvia, vaid on peidus kondensaatorid, mis pööravad mingil salapärasel viisil elektrivälja ja panevad rootori staatori sees pöörlema, kui mähiseotstele ja kondekatele elektripinge peale anda.
Muide, Türi valla eeloleva sünnipäeva ürituste raames on kavas mingi häppening - "Kogukond kogub" vms. Kas Sul on neid mootoreid veel palju ja kas nad tahavad kõik 1-faasilist toidet?
Postitused: 1,584
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
08-07-2014, 22:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-07-2014, 22:37 PM ja muutjaks oli
metsakohin.)
Õlled ei oma antud juhul mitte mingit tähtsust, ainult faasid on olulised ja pinge ka.
Kass kuramus jõudis oma tarkusega vahele ja rikkus mu mõtte järjepidevuse ära, näe ei leia isegi enam otsa kätte, peaks vist veel ühe õlle võtma. Pealegi ei küsitud üldse mootori osandamise kohta. Ja üldse meenutab asi anektooti onu miilitsast, kes hammustas Jukul pähkleid katki.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 6,882
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
OKOK, ärge nüüd virisege, sellest koolist on ka juba väga palju aastaid möödas.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,584
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
08-07-2014, 23:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-07-2014, 23:53 PM ja muutjaks oli
metsakohin.)
No mulle tundus karp sildiga võrreldes väga väike. Pealegi ei loe sildilt midagi välja kolme faasi kohta.
Selliste asjade puhul oleks hea pilt mootori klemmikarbist (juhul kui on säilinud) või vähemalt kirjeldus sellest mis seal kunagi on olnud.
Ei tahtnud kedagi ärritada vastu ööd
Vaatan, et kõvemad tegijad hindavad pöörete arvu lausa mootorit nägemata. Võiks ju olla Eliktrimototraktoselgeltnägijate foorum. Ehk moded ja muud pädevamad isakesed ikka loevad.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 4,434
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
(08-07-2014, 23:41 PM)kass Kirjutas: See ongi kirglike ja madala valulävega vaimuinimeste teema! Aga siiski elegantne ja peene lugulaul võrreldes mõne teisega! (näit. T-25 pihusti ilatseb vms
See ila tahab täpsustamist, nimelt kahtlustan, et paaki on seal valatud midagi eriti venivat-kleepuvat nagu "härjaila". Siiski haukuma ei hakanud seal aga kui siin teemaks tuli, siis ütlen otse ja keerutamata välja.
(09-07-2014, 00:03 AM)kass Kirjutas: sildil olevat "napor 17 m"
Ja veel. Oleneb muidugi pumba läbimõõdust aga nii poolemeetrise läbimõõduga tsentrifugaal annab 2000 pöörde juures 16 baari ja rohkem ka. See 17 m veesamba kõrgust annab CA 1,7 baari, mis iseenesest on tühine surve. Isegi veevärgi kraanis on normaalsurve 4 baari või enam. Muide kui juba kõrvale peateemast, siis ühes reklaamis mingi odava käršeri sisendisse ei tohi lasta üle 3 baari survet. Seda meie veevõrgus kasutades kaob garantii?
Pikk jutt - jne.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.