#1

Avastasin maal ühe vana veoauto rehvi, tahaks teada mis autole too kuulub.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#2

standartne GAZ 51-53 rehv.
Hind: - 60 eek utiliseerimise eest ;(


Vasta
#3

Kas Gaz53-l olid ka sellised rehvid, minu meelest on 53-l hoopis jämedamad ja pealegi radial rehvid, kuigi isa veokal olid pandud diagonaalid.
Vasta
#4

51 olid ka sellised rehvid millel kahte keskmist mustririba sai vahetada ilma rehvi maha võtmatta
Vasta
#5

Gaz 53 rehvimõõt oli 240x508, see 220x 508 käis 52-le ja ka 51-le, 51 originaalrehvi mõõt peaks olema 200x508, kuid selliste tootmine lõpetati väga -väga ammu.220x508 oli ka laialdaselt kasutusel igasuguste tehnoloogiliste haagiste (Keevitused,veepütid,kompressorid,pumbad) sildadel.
Vasta
#6

220 -51oma ,240 -53oma ,260-zil.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#7

jurka Kirjutas:220 -51oma ,240 -53oma ,260-zil.

... ning täpsustuseks veel niipalju, et 52-l olid ka 51 mõõdus rehvid. Ja osaliselt ka veljed - kui ilma eraldi lukustusrõngata velg 52 jaoks 1960tel välja töötati, siis paigaldati sellised sellest hetkest peale ka 51dele.

Vähemalt selle rehvi protektori muster laseb mul arvata, et algselt on ta 52 all olnud - 51-l olid reeglina sellised sõidusuunas välja venitatud rombid; osadel viies reas väiksemad; osadel neljas reas suuremad.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#8

Tahaks teada veel kas selline rehv kõlbab veel veoauto alla panna ka või on juba liiga kulunud?
Vasta
#9

See ju kõige tavalisem 52 kumm. Mul omal vedeleb selliseid maal mitu tükki, nii velje peal kui ilma. Mõned on oma 52-l all kah (sel peaaegu iga kumm ise mustriga). Kui nii välimuse järgi vaadata, siis peaks sinu oma kõlbama kasutamiseks küll, juhul kui sellel kuskilpool esiteks silmaga nähtavaid vigastusi ei ole ja kui täis pumbates \"muna\" kuhugi üles ei aja või väga ära mõranenud ei ole. Pumpamisel soovitan igaks juhuks ettevaatlik olla, pikkamööda pumbata, nii, et ratta välimine (vitsaga) külg jääks vastu maad. Muidu mine tea, paneb veel paugu...

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#10

Selline küsimus, et millal kasutati GAZ veoautodel selliseid rehve
http://img515.imageshack.us/my.php?image...0064pq.jpg
http://img205.imageshack.us/my.php?image...0079in.jpg
Pidi olema RS tüüpi rehv, millel sab vahetada protektorit kolmes erinevas osas. Ise pole sellist rehvi varem nänud. Millistel GAZ mudleitel seda üldse kasutati.

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#11

60-ndad, GAZ-51-d. Rihmasid mustriga on teadaolevalt kahe erineva kõrgusega.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#12

Elustan jälle ühe vana teema. Kas kellelgi on kollektsioonis puudu GAZ 51 originaalmõõdus rehvid 200-508? Pildil on näha võrdlus 220- 508 mõõdus rehvi kõrguses, laiuses ja mustri joonises Rehve on 3 tk.
http://nagi.ee/photos/pildidplatsil/2114...et/313365/
5157923 elisa 56734537 zen Parimat Margus.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne