Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Nu keegi võiks selle ära küll taastada. Hea meelega võtaks ise ette, kuid projekte niigi palju ja pappi vähe. Huvitav, kas 40'ne ja 5ls'i esiklaas on sama?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
paistab,et keegi on esituled juba suutnud enne masina platsile vedamist maha kruttida. Asi on komplektne ja üsna originaalne. Kahju oleks lasta see sulatusahju minna.
Postitused: 92
Teemad: 4
Liitus: Oct 2010
Maine:
2
Tundub suht hästi säilinud, keegi võiks taastamise tõesti ette võtta,kahju oleks näha seda vanarauda minemas, äkki uus projekt ksf mlsluik-ale ?
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Kui kodanik Luik selle ära ostab,siis võin ka käe külge panna selle korda tegemisel,kui mul vähegi vaba aega on.
Postitused: 398
Teemad: 25
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
Käisin ka seda eile vaatamas. Keegi hetkel välismaal olev isik pidi vaatama minema, niikaua ootab. Aga jah, töötunde mootoril mingi 1800, kopa silindritel mingeid erilisi kulumisjälgi ka ei täheldanud. Sealsamas kõrval muudki huvitavat.
3D modeleerimine.
Postitused: 3,695
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
30-07-2014, 11:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-07-2014, 11:18 AM ja muutjaks oli
13piisab.)
küsimishind tundub jah "küsijale soodne"

ilmselt on selle hinnal mingit sorti võrdeline seos (metalliosa) massiga. Mis võiks selle masina (koos saha ja "kopaosa mittetäielike elementidega"?) mass olla?
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 3,695
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
30-07-2014, 12:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-07-2014, 12:09 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
aitäh.
ma mõtlen nüüd valjult:
ütleme, et haakeosad kaaluvad parajasti nii palju, et mass tuleb ümmargune 4t.
vaadates Kuusakoski hinnakirja on traktori kui 4t metallihunniku hind metallikokkuostu viies 400..720eur. Olenevalt sellest, kummaks liigitub:
A) kui "TERAS 3 - Musta vanametalli jäätmed"
...siis 720eur
B) kui "TERAS 3/ romu TERAS 3/ romu ohtlik."
...siis 400eur
kuna metallikokkuost ei ole MTÜ, siis väljamüügihinnana oleks ehk 1,5-kordne ostuhind mõistlik? Mis annaks nn tagasimüüguihinna suurusjärgus 600..1080eur. Msluik väärtuse hinnang (et küsimishind 1500 on "umbes kahekordselt liialdatud") oli üpriski selle vahemiku keskel. Niiet tõde on ehk nii ostjale kui müüjale kusagil just seal?
Teet,
asus siinset teemat nähes mõtteid mõlgutama...
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
30-07-2014, 13:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-07-2014, 13:44 PM ja muutjaks oli
viplala.)
(30-07-2014, 12:06 PM)13piisab Kirjutas: Olenevalt sellest, kummaks liigitub:
A) kui "TERAS 3 - Musta vanametalli jäätmed"
...siis 720eur
B) kui "TERAS 3/ romu TERAS 3/ romu ohtlik."
...siis 400eur
Miinus äraveohind. Kui traktor asub kokkuostust piisavalt kaugel, võib viimane üpriski suureks kujuneda.
E: Sry, ei pannud tähele, et ta juba ongi platsil.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 350
Teemad: 29
Liitus: May 2011
Maine:
9
Objekt ka oma silmaga üle vaadatud. Välimus 1966 aasta masina kohta hea, uksed, plekid sirged va vasak tagumine poritiib. Kahjuks vanarauaplatsile toomise käigud ära rikutud kabiini tagumine osa. Sama protsessi käigus ka osa spetsiifilisi õlitorusid katki tehtud või ära painutatud. Mootori mark D 48 L. Viimasega ilmselt ka suurim probleem. Tundub, et kinni. Vähemalt käivitusmootori reduktori hammasrattast poolemeetrise heebliga mootorit ringi ajada ei õnnestunud (kompressiooni hooba liigutada kohapeal olles kahjuks ei taibanud). Õli mootoris ei ole(varras õline, karteri punn alt puudu, näpuga katsudes karteri põhi seest siiski õline). Kütusepumba regulaatori hooba liigutada ei õnnestunud.
Käigukang, siduri- ja piduripedaalid, jagaja hoovad, pumpade lülituskang liiguvad normaalselt. Tagasilla difri blokeerimispedaal ei liigu.
Kopa kallutussilindri säär rikutud, masti silindri sääred visuaalselt korralikud.
Kaevekopp puudub, küljes olevat olnud greiferkopad, millised hetkel masina kõrval. Buldooser veidi kannatada saanud.
Kogu masin kaetud päris tugeva linnus...a kihiga.
Tõsine plaan järgmisel nädalal masin omale tuua. Lõpuks õnnestus leida ka transpordivõimalus, millele kogu kupatus peale mahub, samuti lahendus peale- ja mahalaadimiseks.
Küsimus ka kaasfoorumlastele: kas seda marki mootorile liigub veel kusagil mootori remondiks vajalikke jubinaid? Kas sobivad ka mingi teise margi osad?
Postitused: 350
Teemad: 29
Liitus: May 2011
Maine:
9
Aega läks ja probleeme oli, aga lõpuks see traktor vanaraua hundi eest selleks korraks päästetud. Võib olla jääb nüüd mõni korealane tootmata. Kahju muidugi, et vahepeal vanaraua platsile sattus ja seal kõige parema kohtlemise osaliseks ei saanud. Lähiajal survepesu ja siis puuduvaid juppe otsima. Lisaks varasemas postituses nimetatule ühe pööramissilindri säär kõver, buldooseri tõstesilindri kronsteini vasakpoolsed poldid raami sees murdunud. Kui kellelgi pakkuda selle mudeli käivitusmootori bensiinipaaki. hammasvööta käivitusmootori hooratast, käivitusmootori sumbutajat, ootan pakkumisi. Käivitusmootor (uuemalt mudelilt) vanarauaplatsil kõrvale tõstetud(ootab äratoomist). Vaja ka õlikorki diisli karteri põhjale.
Jõgeva vanarauplatsil pidi olema veidi rüüstatud JUMZ kopp. Võib olla saab midagi ka sealt.