Mõistusevastased manöövrid liikluses
#21

(07-08-2014, 23:37 PM)viplala Kirjutas:  Üks ülimalt kerge võimalus, kuidas kõrvalt tulev auto ära kaob, on esiklaasi post. Mul on korduvalt tekkinud situatsioon, kus kõrvalt tulev auto liigub täpselt posti taga ja samas posti liikumiskiirusega kaasa. Vastik raisk.

Maanteemuhk on väike auto aga KaMazi kaotab just A-piilari taha ära. Muidugi aknad ka väiksed, et annab välja piiluda Smile

Aga hulle on liiga palju teedel. Paldiski mnt-l hommikul linna poole sõites pea iga hommik mingi debiil keerab rivist välja ja litsub vastu. Varsti peabki turvalisuse huvides Scania soetama, istud kõrgel ja 20T pühib suitsiidikangelasi teedelt ära.
Vasta
#22

Nõus.
Julm, Samas kui mõelda, et Seger, Laiksoo jt sarnased "rallisõitjad" oleks õigel ajal elimineeritud , oleks hulga süütuid elusid jäänud kustutamata. Mõrtsuka suhtes ei tohiks küll mingisugust halastust üles näidata. Selles mõttes vene aeg parem, kus inimelu hinnati, mõrtsukad said ikka korraliku karistuse.
Laiksoo ei läind isegi kinni, sai ohvrite omakste kääst veel valuraha, Seger on varsti vaba mees. Tõrva surmakutsar sai närused 4 aastat kolme laiba eest ja KAEBAS kohtuotsuse edasi -- karistus olevat LIIGA KARM!! Eesti vabariik on jälle omamoodi perversne, pederastid on au sees ja kaitse all, mõrtsukaid koheldakse väga hellalt, pollide käest natuke kriimustada saand joomapeol märatsev kaabakas aga leiab sellist tulist poolehoidu ja haletsust, vaat et saab mikimausilt Valgetähe ordeni -- vapruse eest.


(08-08-2014, 11:28 AM)PlyVal64 Kirjutas:  
(08-08-2014, 10:38 AM)ivo86 Kirjutas:  
(08-08-2014, 09:47 AM)PlyVal64 Kirjutas:   Tuhandiksekundiga jõudsin vaadata ja mõelda, kas saadan selle inimjätise teise ilma või on...

Mine ravile, "eluvõtja".

Nonoh, Sa ka üks neist elundidoonoritest või???
Vaata ehk loe ja SAA ARU: alati on mitu võimalus - kas juhtub, kuidas juhtub ja kes on "süüdi". Kuid MEIL KÕIGIL on kodus lähedased, meil on sõbrad jne. Ja siis on mingi hulk neid elundidoonoreid (aju küll ei kõlba), kellel on kõigist ja kõigest "poohui". Selline inimjätis, käitudes selliselt teel, ei arvesta:
1. oma lähedastega, kes õnnetuse puhul jäävad leinama
2. oma sõpradega, sama asi
3. seal situatsioonis minuga, kui ma oleks fekaal autojuht ja poleks suutnud reageerida.

Ja see ongi MÕTLEMISE KOHT tuhandiksekundi jooksul: esiteks MINA ARVESTAN oma lähedaste ja sõpradega, seega MINA jään ellu. Siis on mul jälle MITU VALIKUT: sõltuvalt olukorrast, kas saata see doonor doonoritemaale ja ISE terveks jääda; olla kindel oma oskustes ja auto võimetes, et õhtusse kaduva sigatseja-jätise pärast ei leia ma ennast kraavis katkise sõbra autoga; et ma kellegi jätise elu päästes ei tapa kogemata ära hoopis eessõitvat süüta inimest; lahendan probleemi kõige paremal ja kõiki säästval viisil. Mina suudan selle kõik oma peas läbi lasta sajandike jooksul ja teha ÕIGE otsus. Aga see inimjätis isegi ei saanud aru, et ta midagi valesti tegi ja MINU sellisesse JÕHKRASSE olukorda pani.

Kas Sa arvad, et selles eilses tsikli laibamatsus absoluutselt süüta olnud rekkamehel on HEA TUNNE??? Kaugel selelst... Kuid me kõik tahame elada ja elu ongi olelusvõitlus: kas mina või tema! Üks teistega mittearvestav jätis on surnud, teda leinavad mitmed iniemsed, kes ei saa aru, MIKS see noormees oli enda ja teiste suhtes siga. Samas on rekkamehe lähedased õnnelikud, et selle mehega midagi ei juhtunud. JULM aga see ongi ELU! Ning IGA MÕRVAR on jätis, ka enesetapp on mõrv. Eriti, kui enesetapp käis süütainimeste kaasabil nende nõusolekuta. See ei ole eutanaasia või pöönigul iseendale nööri kaela panemine. Ning nagu ikka, siis kõik enesetapud ehk mõrvakatsed ei ole edukad kuid jätise nimetust see ei muuda.
Vasta
#23

Nõus oled sa millega täpsemalt?

Ravile saadaks mina inimese, kes sõidab liikluses ringi KA ISE oluliselt seadust rikkudes ja siis otsustab tuhandiksekundite jooksul, kas ta laseb teisel samasugusel elada või ei.

Loe selle mehe postitus läbi ja siis prõõka.

Plyval:
Tsitaat:Seega rikun natuke seadust ehk sõidan keskmist 100+/-. Ikka jääb ju siis keegi ette: kohe algamas pikk sirge, viimane vastutulija möödub kohe, panen vasema suuna VARAKULT sisse, sest näen peeglist u. 300 meetrit tagapool lähenemas mingit elundidoonorit. 3.käik sisse, mis teeb 90-160 "mõne hetkega". Olen ise peaagu telgjoonel, suund vilgub juba 5-6 sekundit, vajutan siis gaasi põhja..

"järeleaidatud" saabiga on OK hetkega 160 sisse võtta, sest purjekale on juppe vaja, aga kui tagant tuleb teine hälvik veel kiiremini, siis on häda????
Tsiklist on inimjätis sest sõidab kiiresti aga saabiga võib 160ga möödasõitu teha?
Ja siis võtab otsuseid vastu, keda ellu jätta ja keda mitte?

Purjuspeaga kirjutatud või?
Vasta
#24

(08-08-2014, 16:14 PM)ivo86 Kirjutas:  Nõus oled sa millega täpsemalt?

Ravile saadaks mina inimese, kes sõidab liikluses ringi KA ISE oluliselt seadust rikkudes ja siis otsustab tuhandiksekundite jooksul, kas ta laseb teisel samasugusel elada või ei.

Loe selle mehe postitus läbi ja siis prõõka.

Plyval:
Tsitaat:Seega rikun natuke seadust ehk sõidan keskmist 100+/-. Ikka jääb ju siis keegi ette: kohe algamas pikk sirge, viimane vastutulija möödub kohe, panen vasema suuna VARAKULT sisse, sest näen peeglist u. 300 meetrit tagapool lähenemas mingit elundidoonorit. 3.käik sisse, mis teeb 90-160 "mõne hetkega". Olen ise peaagu telgjoonel, suund vilgub juba 5-6 sekundit, vajutan siis gaasi põhja..

"järeleaidatud" saabiga on OK hetkega 160 sisse võtta, sest purjekale on juppe vaja, aga kui tagant tuleb teine hälvik veel kiiremini, siis on häda????
Tsiklist on inimjätis sest sõidab kiiresti aga saabiga võib 160ga möödasõitu teha?
Ja siis võtab otsuseid vastu, keda ellu jätta ja keda mitte?

Purjuspeaga kirjutatud või?

mul tekis sama küsimus ja mõte.
Vasta
#25

Harva, kui Ply-ga nõustun aga praegu pean küll vihtlejatele meelde tuletama, et möödasõidul kiiruseületamise lubamine jäi väga napilt seaduseks saamata. Tõsi küll, 160-ni on seda kiirust ikka üliharva vaja kasvatada, sel juhul on asjal kerge pohhuismi maik man...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#26

Et siis järgmine kord tsikliga teel olles jõuan koju ainult kodanik PlyVal64 armust?
Vasta
#27

Jutt oli u 200-ga sõitvast mootorrattast...
Liikluseksam, ristmikul ootavad sõiduauto, veoauto ja tramm, kes liigub esimesena? Vastus - mootorratas Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#28

Ma seda tsiteerima ei hakka, sest seda on piisavalt tehtud, aga ma saan asjast niimoodi aru, et PlyVal-i jutus on kaks eraldi juhtumit sees:

1) sõiduauto kulgleb aeglasemini liikuja taga ning on kohe-kohe alustamas möödasõitu, olles sellest ka suunatulega märku andnud. Sellel hetkel leiab ajukääbikust mototsiklist, et tema peab ikkagi kindlasti enne mööda saama ja pressib külje alt läbi

2) kui nüüd lõpuks ollakse kuidagi ära mahutud, siis järgmine tegelane peab kindlasti teada andma, et tema liikur on mitte niisama, aga ikkagi "järgiaidatud". Seetõttu tuleb sellel väljalase sirgeks puhuda, sest miks see siis muidu järgiaidatud on, kui seda mitte kasutada. Pealegi on kellelgi mingit pudinat ka tarvis ja on hirmus kiire ka ja kõik ülejäänud kakerdavad muudkui jalus...

Mo meelest pole kumbki eriti normaalne nähe, mida leidub siiski küllaga.
Vasta
#29

Kuidas see algtekst nüüd nii keeruliseks on mõeldud?Mina saan küll aru,mida mõeldi ja öeldi. Tegelikult ju nii ongi.
Vasta
#30

Sõidad rahumeeli maanteel (kaherealine) lubatud kiirusega ja ühe veoka tagant hüppab välja teine ja müür sõidab Sulle vastu. Nuta, naera v mine teepeenrale. Ja mitte et ta Sind ei märkaks, eks ta ikka märkab, aga järgi ei anna.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#31

Ärge kurat kurtke niipalju, räägin koguaeg et meil siin on veel suht hea. Poolas rekkaga sõites olen vahest koonerdanud ja kasutanud nö "külavahe teid" kus näeb igasugust pulli, polski fiatte ukerdab seal nagu tigusid peale vihma, poolhaaked pressivad kabiiniga mööda ja reastuvad tagasi, lällarist kostub naer ning kommentaar: "Vaadake kuid ilusti hüppab mööda põldu..."

BLIN, piss pidi naerust püksi tulema... On maad, on kombed...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#32

(08-08-2014, 16:50 PM)donn Kirjutas:  Et siis järgmine kord tsikliga teel olles jõuan koju ainult kodanik PlyVal64 armust?

Või kellegi teise, kes ei oska oodata elundidoonori pohhuistliku sõidustiili ja mitmekordset kiiruseületamist. Tsiklistid võiks endale selgeks teha lihtsa tõe: nad saavad iga vea korral surma. Või jäävad vigaseks. Punkt.

Ply rasvaselt kirjutatud tekstiga võib mitte nõus olla, kuid paraku kuulun ka mina nende hulka, kes väga ei muretse teiste elude pärast. Ma liiklen ise viisakalt ja eeldan seda ka teistelt. Kui liiklushuligaan (kordades kiirust ületav tsiklimees on huligaan) end sätib olukorda, kus valida on minu või tema elu, siis ma isegi ei vabanda, et minu särk on minu ihule lähemal. Eriti siis, kui autos on peale minu veel teisi.

JOKKskeemitades Plyd süüdistada võib lõputult: manöövri alustaja peab olema veendunud selle ohutuses, mõõdasõidule mineja peab andma teed tagant möödasõitu alustanud juhile, kiiruse ületamine pole lubatud ka möödasõidul ja nii edasi.
Aga tegelikult saavad mingitki kodust kasvatust omavad inimesed aru, et sigatseda pole ilus.

Paneme lõppu disklaimeri ka: pole ma mingi pühak. Reeglina alla lubatu ei sõida, olen tähelepanematusest keeranud peateel liikujale ette ja eks mõni korralik tsiklimeeski ole jäänud märkamata (huligaanide ees ei tunne süüd). Paha tunne jääb sisse, kui olen kellelegi oma tähelepanematusega raskusi valmistanud. Enamasti palun oma vea pärast ohutuledega vabandust. Paar korda aastas tuleb alandlikku vilgutamist ikka ette 50 kkm läbimiselSad
Vasta
#33

Teema huvitav ja samas intrigeeriv. Mõningaid kommentaare lugedes tekkib vastakaid küsimusi aga las need jääda nagu nad on .

V6sa sõnavõtu suhtes tuleb minu suust ainult kiitvaid sõnu.Olen temaga täiesti ühte meelt. Meie metsikus liikluses, kus madalalaubaline rullnoklus on saanud põhikriteeriumiks, ei saa muidu, kui tuleb vahendeid valimata ainult enda elu eest seista. Teise inimese elu, kui ta paneb selle vabatahtlikult turule, ei maksa ka minu jaoks punast krossigi. Pigem aitaks sellisel heameelega oma tahtmist ja eesmärki saavutada.

Olen kunagi ühe enesetapja elu säästnud ja sellega endale sita kaela tõmmanud ning peale seda ei pilgu silm ka, kui tuleb kellegist üle sõita. Isegi politsei arvas tookord, peale põgusat suhtlust selle hulluga, et sa oleks pidanud tast üle põrutama, oleks meil mõlemal lihtsam olnud.

Eespool võis lugeda poola kohta, kus mainiti, et seal jube liiklus. Oma läbisõidu juures julgeks vastu vaielda. Sealne liiklus on täiesti ok , kuigi meie jaoks esmapilgul harjumatu. Nemad lähenevad asjale loominguliselt ning sõidavad nagu oskavad ja võimalik, mitte nagu peab. Jõuvahekorrad on ära jagatud, iga üks teab oma kohta ja asi toimib. Sellist massilist põikpäisust ei kohta kusagil mujal kui eestis näha võib.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#34

Lisaks veel ühe video täis närvikõdi ja ebaadekvaatseid liiklejaid:
https://www.youtube.com/watch?v=3Ea1D8hVWas&list=PLA31ACBFE05DC57CE
Mõni episood kindlasti kogemata ja tähelepanematusest. Muist aga eeldab kõva annust karastusjooki, pulbrit või seeni...

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#35

Vanast peast tsiklistiks hakanuna pean mainima, et üle 200 kg kaaluva ratta kiiruse mahasaamine ja püstijäämine on eessõitja äkilise manöövri puhul küllaltki problemaatiline. Kaubikuga sõites on mul jäänud tsikkel momendiks peeglist juba välja ja küljeaknast veel ei näe ja siis ei näe ka tema sinu vilkuvat suunatuld ja ehmatab küll selline ei kuskilt ilmumine mind. Lased rahus mööda lennata, sest tean kui rahutu on tsiklisõit. Karda kajakast põdrani (teeületamisel enda järel ketti-tikku lohistav lehm on nüüdseks välja surnud) , pikiroopaid tees, rekka- või võsatagust tuulepuhangut, vihmahoogu, ebatasasusi teel, lahtist kruusa kurvis jne. Vaat siis, kui keegi ülekäigurajal kingapaela siduma hakkab, pole küll kiirust maha võtnud- aga alla pole ka keegi jäänud. Vast teinekord ei hakka pidurikriginat nautima.
Möödasõiduks keeran küll korraks kõvasti juurde, et jälle oma ritta ja distantsi saada. Kõige mõnusam sõita nii 100 meetrise vahega sõiduauto järel- näed tema hüplemise järgi teeolud ja jõuad vajadusel kergelt jalaraudadele tõusta(mu selg...).
Vasta
#36

Mõistusevastaseid manöövreid teevad enamasti stressis või väsinud inimesed ning selline käitumine kuulub postsovetliku ühiskonna juurde. Ausalt öelda kui oled millegi pärast väga närvis või ka väsinud siis nagu liiklusmärgid ja spidoka jälgimine muutub teisejärguliseks ja lihtsalt sõidadki pohhuilt sihtkohta.

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta
#37

(09-08-2014, 13:33 PM)E303 Kirjutas:  Mõistusevastaseid manöövreid teevad enamasti stressis või väsinud inimesed ning selline käitumine kuulub postsovetliku ühiskonna juurde. Ausalt öelda kui oled millegi pärast väga närvis või ka väsinud siis nagu liiklusmärgid ja spidoka jälgimine muutub teisejärguliseks ja lihtsalt sõidadki pohhuilt sihtkohta.
Jumalast õige, selle palavusega tegin üks päev ca 50 km otsa + linnasõidu juures KOLM liiklusohtlikku olukorda. Enne seda olin pool päeva töö juures +30 kraadiga arvuti taga toimetanud ja siis tööasjus sõitma asunud, auto parklas kuumenenud teab mis kraadideni ... krdi shitt tunne oli pärast iga apsakat aga seisund selline et jälle ja jälle kordub. Tagasiteel, kui autos tänu kondile juba organism taastunud, ei tulnud ühtegi probleemi.

P.S. Tsikkel ei ole meie oludes enam ammu praktiline ega ka odav vahend punktist A punkti B jõudmiseks, seda enam, et kaasavõetava kraami kogus on minimaalne, lisaks on temaga sõitmine ohtlik nii sõitjale endale kui kaasliiklejatele (vt kommentaari paar kohta eespool). Tsiklistid, jalgratturid ja kõik muud avalikel teedel LÕBUSÕITJAD tuleks ära keelata ning suunata nende isikliku raha eest rajatavatele radadele, et tööinimesed (veoauto, bussi, kaubikuga liiklejad ja muidu asja pärast autoga sõitjad) saaksid normaalselt liigelda normaalsetes tingimustes, kartmata et kusagilt ilmub välja väike, tähelepandamatu ja kiiresti liikuv sõiduk .
Vasta
#38

Lugupeetavad Honkamees ja E- 303 , kas niimoodi liikletegi? Et liiklusmärgid ( koos kaasliiklejatega järelikult) pohhui ning tsiklimehed- jalgratturid nahhui !!! Kuumus, väsimus, stress jms...Ära siis roni rooli, kui tervis nii nõrguke ja närvisüsteem olematu!

Tervitab Veteran.
Vasta
#39

Liikluskultuur meil on vägagi korras. Inimesed roolis on viisakad. Sõit sujub kui lepase reega. Teetööd ajavad küll närvi, kuid ka need on mööduvad. Mida kuradit siin halada on?

Et sellest kõigest aru saada ja sõidust mõnu tunda, peab eelkõige ise sõita oskama. Kui aga endal käed roolil värisevad, tekivad ka kohe probleemid liikluses ja sealt edasi probleemid teiste juhtidega, mis omakorda viib lõputu halani liikluskultuuri kohapealt. 50% juhtidele võiks koheselt soovitada auto maha müüa ja bussiga edasi sõita. Oleks vingu vähem ja liiklus kiirem.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#40

Neid mõistuse vastaseid asju on liikluses oi oi kui palju.

Mootorratturitega mul pole kehvasid kogemusi. Ainult noored mootorratturid kipuvad tihti nõeluma ja üritavad sinust mööda minna sealt,kust pole vaja.
Ilma helkurvestita mootorrattur pimedas on praktiliselt vaata,et nähtamatu. Isegi päevasel ajal on teinekord tumedates riietes mootorratturit raske märgata. On selge,et nad on natuke rohkem ohustatud liikluses kui autojuht,kuna kokkupõrkel neid sisuliselt miski peale kiivri ja sõiduvarustuse ei kaitse. Hullem lugu on nendega,kes peale kiivri üldse miskit muud varustust ei kasuta või saavad liiga võimsa asja endale tagumiku alla omamata, masina käsitlemise kogemusi.

Hiljuti Valga-Tartu maanteel, möödus minust piki eraldusriba,kus sõitmine on keelatud. Üks Citröen Berlingo juht,kes nõelus 90 km/h sõitvatest autodest vähemalt 120 km/h mööda ja kasutas selleks kõiki võtteid. Isegi eraldusribale sõitmine suurel kiirusel teda kinni ei hoidnud. Samuti ka mitte vastas suunast tulev tihe autode voog ja rekkad. Mind sundis ta suunavööndit vahetama oma järskude manöövritega.Õnneks polnud paremal sõidurajal kedagi,kellele oleks mina ette jäänud.Samas selline käitumine tekitab mulje, nagu sõitakse kusagil venemaa maanteedel.
Mõtlen juba,et peab paigaldama kaamera auto esiklaasile,et kõiki neid jaburusi üles filmida,mida näeb eestis.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 peidetud kasutaja(t), 5 külali(st)ne