Mõistusevastased manöövrid liikluses

Ei ole oma vallast ega külast. Maakonna kohta jään vastuse võlgu .
Eesti autod ikka. Kuigi olen näinud ka poola numbriga masinat seda tööd tegemas.
Osad teevad teenust mõnele ümbruskonna firmale/talule. Töö tellijale(kogukond väike ja saab teada tavaliselt, kelle juurde\juurest masin tuli) märkuse tegemine pole erilist efekti andnud. Lubatakse meeste pealikega rääkida, mõned masinad sõidavad mõnda aega korralikumalt. Varsti jälle seis endine.
Läbisõitjatega asi veel hullem. Nendega naljalt kontakti ei saavuta. Ainult kõne politseisse ja patrullauto saabumine küla vahele rahustab mõneks ajaks olukorda. Tavaliselt ostab mõni kiirem mees siis riigiobligatsioone ka. Politseil juba see teenimise koht selge ka, paaril korral nädalas on sinivalge kurvide vahel luurel.
Lällarite kaudu antakse sinivalge asukohast jälle teada ilmselt ja siis sõidavad kõik nagu musterliiklejad. Kui patrull läinud, läheb ralli jälle lahti.
Autole pardakaamera paigaldamine igaljuhul varsti päevakorras. Mingi tõendusmaterjal selleks puhuks, kui midagi tõestada vaja.
Vasta

CORRADOg60
"Autole pardakaamera paigaldamine igaljuhul varsti päevakorras."
Ise kasutanud üle kahe aasta. Politsei on tahtnud mind kaks korda jalameheks teha. Kaamera on "päästnud". Lõpuks oleme "kätt surunud ja lahku läinud".
https://www.youtube.com/watch?v=Imt1BfnRQGc&list=UUOLVtnNuX7ueJVzBw_51AWw
Vasta

Nende pardavideote üles riputamisel tuleb arvestada ka võimaliku kriitikaga filmikunstniku enda liikluskäitumise aadressil. Ehk ma teen siis algust: pikkivahe, pikkivahe, pikkivahe ja veel üks kuradi kord pikkivahe.
See on vaieldamatult kõige efektiivsem liiklusohutuse tagaja. Jättes enda ette ruumi, ostad endale aega reageerida ja lased teistel ellujääda.
Vasta

(13-08-2014, 17:06 PM)r.i.h.o Kirjutas:  Nende pardavideote üles riputamisel tuleb arvestada ka võimaliku kriitikaga filmikunstniku enda liikluskäitumise aadressil. Ehk ma teen siis algust: pikkivahe, pikkivahe, pikkivahe ja veel üks kuradi kord pikkivahe.

Polegi rohkem siinkohal lisada, kõik öeldi juba ära. Sõidan ise samuti vahepeal igapäevaselt eestis porikäruga ning ei mõista kohe mitte milleks vaja teisele nii pee urgu oma masinaga ronida, kurat osta lällarile parem antenn kui eessõitjaga side hoidmiseks pead tal järelkäru mängima...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(13-08-2014, 17:57 PM)mlsluik Kirjutas:  
(13-08-2014, 17:06 PM)r.i.h.o Kirjutas:  Nende pardavideote üles riputamisel tuleb arvestada ka võimaliku kriitikaga filmikunstniku enda liikluskäitumise aadressil. Ehk ma teen siis algust: pikkivahe, pikkivahe, pikkivahe ja veel üks kuradi kord pikkivahe.

Polegi rohkem siinkohal lisada, kõik öeldi juba ära. Sõidan ise samuti vahepeal igapäevaselt eestis porikäruga ning ei mõista kohe mitte milleks vaja teisele nii pee urgu oma masinaga ronida, kurat osta lällarile parem antenn kui eessõitjaga side hoidmiseks pead tal järelkäru mängima...
Kurdid olete. Oli ju juttu, et oli teeremont, mille pärast liiklus seisis. Tekkis kolonn ja sõitu hakkas dikteerima mingi tünn, 75-85 km/h. Kas arvate, et kiirusepiirajaga autole, jäävad tänased sõiduautod jalgu? Ja tagapoolt hakkasid sõiduautod mööda pressima, üks trügis lausa kaks korda vastutuleva auto teepervele.
Vasta

Siiski teeremondini peaks olema sealtmaalt veel jupp maad ja ei usu et kolonn nii pikk oli. Pigem pidur jh ees. Videost tuvastan, et libatsesse veel polnud jõudnud, pigem enne seda Tlna poolt tulles.

Ise hoian ka maanteel pikkivahet üle ühe postivahe (50+m). See laseb teistel vaevata reastuda ja enesele jääb ka regeerimisaega. Närvi viskavad mustaks küll need kes tahavad sinuga samas tempos sõita ja samal ajal ka oma auto ninaga sinu kärukonksu puutuda.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta

Sõitsin Pärnust Tallinna. Pärnu ja Are vahel oli teeremont. Üks rida oli kinni ja pulgakommi mees reguleeris liiklust. Sinna tekkis korralik kolonn. Kilomeetriposti järgi läbisin kilomeetri 44 sekundiga, seega 82 km/h.
Vasta

Kui selline tropitamine käib nagu videos, on ju täiesti mõistlik tsikliga kolonnist mööduda ühe korraga ja kiirelt, kui võimalik (ei ole täpselt näha, kui pikk kolonn on).

Selline liigutus, mida see debiilik oma skodaga (vist oli?) seal tegi, on vähemalt minu arust kordi hullem.

Ostke tsikkel seltsimehed. Üks randmevääne ja see hälvik jääb kaugele oma lollusi harrastama Toungue
Vasta

(13-08-2014, 20:05 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Sõitsin Pärnust Tallinna. Pärnu ja Are vahel oli teeremont. Üks rida oli kinni ja pulgakommi mees reguleeris liiklust. Sinna tekkis korralik kolonn. Kilomeetriposti järgi läbisin kilomeetri 44 sekundiga, seega 82 km/h.

Õige jah "qvalda" silt asub ainult ühelpool teed. Ajasin suunad segamini.

Olen märganud, et ka mõnes Gobus bussis on pardakaamerad kasutusel.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta

Ilmad nüüd jahedamad, liikluses tuleb rahulikum aeg.
http://www.logistikauudised.ee/article/2...jude-kasvu
Vasta

(13-08-2014, 17:06 PM)r.i.h.o Kirjutas:  Nende pardavideote üles riputamisel tuleb arvestada ka võimaliku kriitikaga filmikunstniku enda liikluskäitumise aadressil. Ehk ma teen siis algust: pikkivahe, pikkivahe, pikkivahe ja veel üks kuradi kord pikkivahe.
See on vaieldamatult kõige efektiivsem liiklusohutuse tagaja. Jättes enda ette ruumi, ostad endale aega reageerida ja lased teistel ellujääda.
pikivahest rääkides , niikui juhtub jääma ülemäärane viis meetrit , võid arvestada , et loodus tühjakohta ei salli , ning antud tühimik täidetakse ühe või ka mitme tumetatvärvi saksa liikuri poolt. veokaga linnas kulub enamus auru ja närvi sellele , et ei tekkiks nokkadel tahtmist . kui muidu ei saa , keeran julmalt peale. selline konn keerab järgmisest paremale , aga mul on koorem kapitaalselt pikali.
Vasta

Siin siis poola rekka stiilinäide.
https://www.youtube.com/watch?v=N8hAqglm7oo&list=UUOLVtnNuX7ueJVzBw_51AWw
Vasta

(13-08-2014, 21:03 PM)EO3322A Kirjutas:  
(13-08-2014, 13:51 PM)ZIL 131 Kirjutas:  https://www.youtube.com/watch?v=Imt1BfnRQGc&list=UUOLVtnNuX7ueJVzBw_51AWw
Kus sul kiire oli? Pole sugugi ohutum sõit, kui ülemises videos.
https://www.youtube.com/watch?v=6NbQopksx8E&index=76&list=UUOLVtnNuX7ueJVzBw_51AWw


Vaatasin ise ka et ksf ZIL 131 on ise samasugune sõeluja nagu kõik need puupead keda eelpool olevates postitustes ise maapõhja kirub.... Kahepalgelised kodanikud meil siin....

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Küsimus suurele ringile, kes Teist sõidab aastas üle 150 000 km? Oluline osa sellest Norras? Nii rekkaga kui sõiduautoga.
https://www.youtube.com/watch?v=QdJgMGk6lV8&list=UUOLVtnNuX7ueJVzBw_51AWw
Vasta

aru ma ei taipa, et kuhu krt te kiirustate.
kui teisi ei usu, siis proovige ise, aga selle nõelumise ja trügimisega võidate tartu otsa peale heal juhul mõne näruse minuti.
arvatavasti siblimisega enam kulutet kütus massab ka rohkem, kui selle mõne minutiga palgatööl teenida jõuate.

ma mõistan kihutamist kui naist sünnitusmajja viiakse, no ilmselt ka päeva viimasele praamile tormajast võib aru saada. a kuhu kihutatakse jalgrattad katusel ja õlled pagasnikus?
Vasta

(13-08-2014, 22:30 PM)diesel Kirjutas:  aru ma ei taipa, et kuhu krt te kiirustate.
kui teisi ei usu, siis proovige ise, aga selle nõelumise ja trügimisega võidate tartu otsa peale heal juhul mõne näruse minuti.
arvatavasti siblimisega enam kulutet kütus massab ka rohkem, kui selle mõne minutiga palgatööl teenida jõuate.

ma mõistan kihutamist kui naist sünnitusmajja viiakse, no ilmselt ka päeva viimasele praamile tormajast võib aru saada. a kuhu kihutatakse jalgrattad katusel ja õlled pagasnikus?
Õllet avamaBig Grin
Vasta

(13-08-2014, 22:30 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Küsimus suurele ringile, kes Teist sõidab aastas üle 150 000 km? Oluline osa sellest Norras? Nii rekkaga kui sõiduautoga.
https://www.youtube.com/watch?v=QdJgMGk6lV8&list=UUOLVtnNuX7ueJVzBw_51AWw

Läbisõitu nagu tuleb kuid sõita ikka ei mõista, hea et kedagi vastu ei tulnud... kas siis oleks ka ohohh ?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(13-08-2014, 23:02 PM)mlsluik Kirjutas:  
(13-08-2014, 22:30 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Küsimus suurele ringile, kes Teist sõidab aastas üle 150 000 km? Oluline osa sellest Norras? Nii rekkaga kui sõiduautoga.
https://www.youtube.com/watch?v=QdJgMGk6lV8&list=UUOLVtnNuX7ueJVzBw_51AWw

Läbisõitu nagu tuleb kuid sõita ikka ei mõista, hea et kedagi vastu ei tulnud... kas siis oleks ka ohohh ?

Kas mõni arvab, et panin tuima? Pahasti arvate.
Vasta

Arvamustega on nii nagu kelladega, kõigil on need erinevad, kuid siiski usub igaüks oma.

Nimesid ei nimeta, kuid mõni mees võiks enne, kui midagi üles riputab ja teistele näpuga näitab, ka peeglisse vaadata, ning samas meelde tuletada ühte head vana eesti vanasõna, mis räägib paja ja katla vahelisest dialoogist.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Ei süvenenud, esitasin vastulause selle neljast autost möödasõidu kohta.
https://www.youtube.com/watch?v=i1ac7FSt8kI
Jälle tagavedu ja 600 hobust.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: highway2hell, 45 külali(st)ne