14-08-2014, 09:54 AM
ma natuke targutaks.
see tubli 150 kiloversta aastas oli küll väidetud nii veoka kui sõidukaga ja seega on võimalik, et tööle-koju otsad on pikad või uhatakse vabadel päevadel mõnuga.
aga kui tähte närida, siis jämedalt on aastas 220 tööpäeva ja tubli 150 kilo nende päevade peale ää jagades tuleb ligi seitsesada versta päeva kohta ja siit omakorda kaheksa tunnise tööajaga tuleb 85 versta keskmist tunnikiirust, mis pole eriti reaalne number.
no oleneb nüüd olulisel määral sellest sõidukaga sõidetavast kilometraashist, aga kehvemal juhul võib arvata, et palgatööl antakse talda tublisti või käib mingi kuliibinlus kaardi ja töötundidega.
ja isegi kui tööle-koju otsad oma autoga on pikad, siis kokkuvõttes saab ikka järeldada, et roolitunde koguneb ilmselgelt jube palju.
ja siis tekivadki need ohoh olukorrad.
rutiin + väsimus + tähtajad = ohoh.
mina veetsin pealt kroonut esimesest tsiviilaastast poole haiglas.
jawa.
natuke üle lubatu kiirus (tõepoolest ainult natukene).
kamaz koos väsinud juhiga.
ja pole oluline, et ma süüdi polnud. valus oli ikka. väga valus. ja tegelikult on siiamaani.
ja seda haiglas lesitud aega ei võida tagasi mitte ühegi kihutades "säästetud" minutiga.
see tubli 150 kiloversta aastas oli küll väidetud nii veoka kui sõidukaga ja seega on võimalik, et tööle-koju otsad on pikad või uhatakse vabadel päevadel mõnuga.
aga kui tähte närida, siis jämedalt on aastas 220 tööpäeva ja tubli 150 kilo nende päevade peale ää jagades tuleb ligi seitsesada versta päeva kohta ja siit omakorda kaheksa tunnise tööajaga tuleb 85 versta keskmist tunnikiirust, mis pole eriti reaalne number.
no oleneb nüüd olulisel määral sellest sõidukaga sõidetavast kilometraashist, aga kehvemal juhul võib arvata, et palgatööl antakse talda tublisti või käib mingi kuliibinlus kaardi ja töötundidega.
ja isegi kui tööle-koju otsad oma autoga on pikad, siis kokkuvõttes saab ikka järeldada, et roolitunde koguneb ilmselgelt jube palju.
ja siis tekivadki need ohoh olukorrad.
rutiin + väsimus + tähtajad = ohoh.
mina veetsin pealt kroonut esimesest tsiviilaastast poole haiglas.
jawa.
natuke üle lubatu kiirus (tõepoolest ainult natukene).
kamaz koos väsinud juhiga.
ja pole oluline, et ma süüdi polnud. valus oli ikka. väga valus. ja tegelikult on siiamaani.
ja seda haiglas lesitud aega ei võida tagasi mitte ühegi kihutades "säästetud" minutiga.