Postitused: 106
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
1
24-06-2014, 23:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-06-2014, 23:11 PM ja muutjaks oli
Audi100C2.)
(12-06-2014, 16:17 PM)Tegelane5 Kirjutas: (12-06-2014, 15:49 PM)Audi100C2 Kirjutas: Ah Sina need S50B-d osta.ee-st vist ära noppisidki mu nina alt.
Ega sa millestki heast ilma ei jäänud.
Julgen vaielda, juba S30B-d teevad läbi Y-7101 võimendi kodus kõrvale väga meeldivat heli ja võrdlusmomente on olnud küllaga. Maitse asi vast...
Tänud Raivole selle tuuneri jaamade seadistamise kohta antud vastuse eest! Lihtsuses peitus vastus.
Audi S4 2.2 1993
Audi 100 2.8Q V6 1991
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi S8 4.2 1998
Postitused: 1,398
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Ega sa millestki heast ilma ei jäänud.
[/quote]
Julgen vaielda, juba S30B-d teevad läbi Y-7101 võimendi kodus kõrvale väga meeldivat heli ja võrdlusmomente on olnud küllaga. Maitse asi vast...
[/quote]
S30 ned, eriti 4 oomised ongi nendest Radiotehnika kõlaritest ühed asjalikumad. Ainuke nadi külg neil on et tundlikkus on madal. Muidu head väiksed, kuhugi ikka ära kuluvad kööki või garaazi. S50Bd on suuremad aga edasiminek on olematu: -kõrged on samad kui S30 netel. Võtavad rohkem ruumi aga saund mulle ei meeldinud-kõrged kriiskasid liialt, bass oli ka kuidagi imelik. S90ned-legendaarsed tümaka kõlarid. Kõige esimesed Audese 8" bassi elemendiga 3 ribalised on tunduvalt paremad.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 106
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
1
S30B kõlarite teemal veel selline tähelepanek - võimaluse korral eelistage võimalikult vana aastanumbriga kõlareid.
Sain ühe paari juhuse tahtel juurde ning tulemus on see, et eelmiseid enam külge ei ühenda enne kui olen natuke nende kallal nokitsenud.
Miks? Karu kõhtu vaadates selgub, et igast otsast on uuema aastanumbriga kõlaritel kokkuhoid absurdini viidud. Kinnitused, juhtmeotsad jne jne. ning kõik see on n-ö tehase poolt juba sedasi, mitte kellegi ära katkutud asjade tulemus. Nagu autode puhul on olemas A- ja B-osad, sama teema tundub siin olevat.
Kõrvuti kuulates on ikka karm vahe sees ja hoolimata sellest, et aastanumbri poolest uuematest S30B-dest on 1 kõlar ca aasta tagasi ka hoolduse läbinud.
Audi S4 2.2 1993
Audi 100 2.8Q V6 1991
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi S8 4.2 1998
Postitused: 210
Teemad: 10
Liitus: May 2006
Maine:
1
25-08-2014, 14:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2014, 14:04 PM ja muutjaks oli
kalju1.)
Kui kellelgi on Tallinnas või lähiümbruses üle paar korralikke S-30B-sid võib minuga kaupa teha. PS või 5O229I2
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Mul oli Radiotehnika võim ning see sahtliga kassett-deck, millel sahtli sujuva liikumise pidur oli peeti läinud. Kuna sahtli taga liikus raami peal kaasa u. 1/3 kogu aparaadist, siis sahtli avades paiskus see sellise hooga lahti, et kogu virn nihkus veidike laua peal. Veel oli komplektis legendaarne Estonia 010 vinüülimängija, mis oli tolle aja kohta tõeline kõrgklass, jaapani nõel, otsevedu, lugude vahesid otsiv automaatika, naturaalsest klaasist kaitseklaas...
Kõlariteks oli Estonia 35AC, mille kärgedega woofrid andsid väga head konkreetset bassi, tweeterid vahetasin välja Noorest tehnikust hangitud Audes 15T25 vastu, millega sain ka ülemise otsa üpris meeldivaks. Hiljem kui sai targematega konsulteeritud, siis tegin nende elementide baasil omaenda 2-ribalised stuudiomonitorid. Kasti materjaliks liimpuit, crossoverid arvutas välja Sulo Kallas ee.audio newsgrupist ning need kõlarid on mul siiani alles. Hiljuti hakkasin neid just renoveerima, kuna tollased lakkimisoskused olid pehmelt öeldes olematud, mitmest kohast lakk voolas.
Postitused: 187
Teemad: 1
Liitus: Jul 2013
Maine:
2
Mähkida saad ju lasta või uued kummilõdvikud sisse panna.
Sain tuttavalt hea hinnaga täiesti toimiva 100W Brig 001 võimendi. Kaua olen ihunud hammast sellele jupstükile ja nüüd on ta mul olemas. Tunda annab et tegu on N.Liidu parima täisvõimendiga, Estonia dünaamiline paar (tänu nadivõitu eelvõimule) jääb kaugemale maha.
Mingi aeg teen loomkatse, ühendan Estonia eelvõimu Brigi sappa (ühe 5din korgi lahti võtmine lahutab eel- ja lõppvõimendi).
Postitused: 1,398
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Kombimiis, on see ikka Brig001 või BrigU001? Esimene on vanem aga parem. Erinevus on et vanemal variandil pole ülekoormus "Peregruzka" tulukesi. Mitte et uuem halb oleks, see on ka väga viis aga vanema saun oli parem. Teine väga hea saundiga võim oli Amfiton002 aga see poleks väga OKlt toiminud sinu 8 oomiste mitte väga tundlike Estonia kõlaritega.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(21-09-2014, 23:24 PM)Kombimiis Kirjutas: Jah, 1987 aasta U001 on, 100 W lõputransistoritega.
Mul ka sama asi olemas. Kas ikka on 100w kivid seal? Ma olen neid kolme jalaga asju seal korra vahetanud, kuid mäletamist mööda olid kas 50w või midagi taolist tk.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 187
Teemad: 1
Liitus: Jul 2013
Maine:
2
KT818- 819 annab läbi 100W elfa foorumile tuginedes. Eks mingi aeg saadan oskaja-mehe juurde hooldusesse ja modifitseerimisse, lasen pinged üle mõõta.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(22-09-2014, 00:41 AM)Kombimiis Kirjutas: KT818- 819 annab läbi 100W elfa foorumile tuginedes. Eks mingi aeg saadan oskaja-mehe juurde hooldusesse ja modifitseerimisse, lasen pinged üle mõõta.
Krt, minu meelest selline number neil küll ei olnud. Äkki midagi 808 kanti? Nu ei mäleta. Aga ega ma ei ole eriti kodus elektroonikaga. Kui sa ütled, et 100w kivid seal lõpus asetsevad, ehk siis nii ongi.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 187
Teemad: 1
Liitus: Jul 2013
Maine:
2
Ega ma ei saa kah kindlalt raiuda, lihtsalt lugesin erinevaid elfa teemasid Brigi kohta... Elektroonik pole samuti. Eks aeg annab aru mis imeloom see järjekordne trahvo on.
Postitused: 1,398
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(22-09-2014, 01:03 AM)viplala Kirjutas: (22-09-2014, 00:41 AM)Kombimiis Kirjutas: KT818- 819 annab läbi 100W elfa foorumile tuginedes. Eks mingi aeg saadan oskaja-mehe juurde hooldusesse ja modifitseerimisse, lasen pinged üle mõõta.
Krt, minu meelest selline number neil küll ei olnud. Äkki midagi 808 kanti? Nu ei mäleta. Aga ega ma ei ole eriti kodus elektroonikaga. Kui sa ütled, et 100w kivid seal lõpus asetsevad, ehk siis nii ongi.
Viplala sul siis vanem variant ja Kombimiis'il uuem. Uuem ei ole ka RMS 2*100@4 oomuskit. Toitepinge on tal +/- 35V.
Ega transid ainuüksi ei määra võimsust, ma võin oma Corolla loksule ju ka cargo rehvid alla panna-see ei tähenda et ma kahetonniseid laste saan taga vedada.
Ja see vineerümbris käis uuemaga ka kaasa.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
22-09-2014, 09:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-09-2014, 09:34 AM ja muutjaks oli
Wiki432.)
Minul olev skeem (pole aimugi, kas vanem, või uuem mudel) näitab, et lõpus on KT808 (max võimsusega 60w). Tehaseandmetes on võimsuseks antud 2x50w, s.t üks kanal 50w, mitte 100.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 6,878
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Kes otsis Radiotehnika kola? Siin igasugu manti:
http://www.kuldnebors.ee/search/audio-vi...d=45767594&pob_action=show_post&pob_cat_id=10839&pob_browser_offset=200&pob_view_language_id=et
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.