Mõistusevastased manöövrid liikluses

ma natuke targutaks.
see tubli 150 kiloversta aastas oli küll väidetud nii veoka kui sõidukaga ja seega on võimalik, et tööle-koju otsad on pikad või uhatakse vabadel päevadel mõnuga.
aga kui tähte närida, siis jämedalt on aastas 220 tööpäeva ja tubli 150 kilo nende päevade peale ää jagades tuleb ligi seitsesada versta päeva kohta ja siit omakorda kaheksa tunnise tööajaga tuleb 85 versta keskmist tunnikiirust, mis pole eriti reaalne number.
no oleneb nüüd olulisel määral sellest sõidukaga sõidetavast kilometraashist, aga kehvemal juhul võib arvata, et palgatööl antakse talda tublisti või käib mingi kuliibinlus kaardi ja töötundidega.
ja isegi kui tööle-koju otsad oma autoga on pikad, siis kokkuvõttes saab ikka järeldada, et roolitunde koguneb ilmselgelt jube palju.
ja siis tekivadki need ohoh olukorrad.
rutiin + väsimus + tähtajad = ohoh.

mina veetsin pealt kroonut esimesest tsiviilaastast poole haiglas.
jawa.
natuke üle lubatu kiirus (tõepoolest ainult natukene).
kamaz koos väsinud juhiga.
ja pole oluline, et ma süüdi polnud. valus oli ikka. väga valus. ja tegelikult on siiamaani.
ja seda haiglas lesitud aega ei võida tagasi mitte ühegi kihutades "säästetud" minutiga.
Vasta

Tööle sõita vaid 187 km.Big Grin Eesti mõistes ülemõistuse kaugele.
Vasta

(14-08-2014, 10:01 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Tööle sõita vaid 187 km.Big Grin Eesti mõistes ülemõistuse kaugele.

Kuna autoga töölesõit läheb tööaja sisse siis päris ausalt vist kõike kirja panna ei kannata, veoka jaoks jääb tunde väheks... WinkBig Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Sõiduautoga sõitmist ei fikseeri keegi tööajana.
Aastas 52 nädalat, 4 neist puhkusele. Järgi jääb 48, jagame kahega (summeeritud sõiduaeg kahe nädala peale 90h). 24 korda 90 saame 2160h. 150000 jagame 2160 ja saame keskmiseks kiiruseks alla 70 km/h. Aga need vaid numbrid.

"Hetkel saavad mul Eesti autojuhid Rootsi-Norra liinil keskmiselt 2480 eur kuus kätte. See tähendab täis töö ajaga 2480 eur, Ühes aastas on 28 vaba päeva kus kodus käia. Ma ei ole veel ühtegi lolli leidnud, kes tahaks nii kaua kodust eemal olla. Tegelik elu näidab, et tehakse maksimum kolme kuuseid vahetusi ja siis kodus. Keskmine eestlane töötab mul 67% seadusega lubatust tööajast. Nüüd peaks iga lammas oskama arvutada mis tuleb tema teglikuks kuupalgaks. Aga igaks juhuks: 2480*0,67=1661 eur/kuus.
Poolakad on hetkel nõus tegema ka ca 10% väiksema palgaga, aga eelistan ikka omasid poisse, sest nii on jamasid märksa vähem."
Vasta

(14-08-2014, 10:15 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Sõiduautoga sõitmist ei fikseeri keegi tööajana.

Huiar oled järelikult... Smile

Välislähetuses kuupalgaks 1700 on ikka väga nadi... aga see selleks.y

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(14-08-2014, 13:42 PM)mlsluik Kirjutas:  
(14-08-2014, 10:15 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Sõiduautoga sõitmist ei fikseeri keegi tööajana.

Huiar oled järelikult... Smile

Välislähetuses kuupalgaks 1700 on ikka väga nadi... aga see selleks.y

Sad
Autojuht otsib tööd. Kogemusega, ADR-i ei oma. Sellel sajandil põhiliselt Norra suund. Palgasoov üle Eesti keskmise pluss päevarahad. Nõus graafikuga, maksimaalselt lähetuses 3 nädalat. Jooksamu.
Selle firma kohta oskab keegi midagi rääkida-kirjutada:
http://www.cvkeskus.ee/view_jobad.php?job_id=352022&w=1
Vasta

Kuule ZIL 131, auto24 on koht kus selliste juttudega kõvatada.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(14-08-2014, 14:40 PM)Daff Kirjutas:  Kuule ZIL 131, auto24 on koht kus selliste juttudega kõvatada.
Mul töökoht olemas. Aga kuna 1700 pidi väga nadi olema, siis miks mitte küsida. Tänan.
Vasta

Lisaks veidi bensiini lõkkesse. Wink
Tsiklimeeste elu: https://www.youtube.com/watch?v=RK61sXt-v0k
Rekkameeste elu: https://www.youtube.com/watch?v=CQI6TpGExxg
Parima või lihtsalt õnneliku käega veokajuhid: https://www.youtube.com/watch?v=iwtAO6XfxZs

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Täna, tehes oma isiklikku rekordit (Tammsaare teel Sõpaka ristist kuni Nõmme tee ristini 20+ minutit) avanes soodne võimalus vaadata, kuidas paremast reast lendas juba päris vana punasega üle ristmiku (ja loomulikult ka ülekäiguraja) täie pasaga mingi 7m kongiga etteveorekka. Seda siis nii, et paremalt teises reas seisis fuura. Ei taha mõeldagi, mis oleks juhtunud jalakäija või velosipedistiga. Isiklikult kirjutaksin sellistele sodoomidele joonelt välja vaktsineerimise tinasüstiga kusagil peldikutaga või sitapatareis.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(14-08-2014, 22:30 PM)Basilio Kirjutas:  Tsiklimeeste elu: https://www.youtube.com/watch?v=RK61sXt-v0k

Kommentaar 8:26 peal on selle video pärlBig Grin
Vasta

Ergutaks jälle bensiiniga lõket.
Küssa: Mille kuradi pärast peavad osad rekkamehed ees liikuval sõiduautol n.ö. nina kannu vahel sõitma? Saaks veel kuidagi aru, kui tegemist maanteel kolmekümnega veniva seniilse papiga, kellest möödasõidu võimalus puudub. Kuigi liikluseeskiri peaks kehtima sealgi ja kõigile ning avarii korral jääb tagant otsasõitja reeglina süüdi. Aga miks peab nügima teist autot, mis niigi veits üle kiiruspiirangu sõidab?
Kas ollakse kindel enda ja oma rekka supervõimetes, mis muudavad pikivahe tarbetuks?
Või demonstreeritakse üleolekut a la "Mul on suurem kui sul"?
Esimesi kõvatajaid on vahel tee ääres nähtud, 2-3 väiksemat autot rodus karmoškaks lükatuna. Teistele võiks soovitada merekooli minna - õppigu kapteniks ja mingu ookeanilaeva juhtima. Vot see on juba suur! Kuigi jah, pidureid sel pole ja pauk tuleb ka kõvem.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Sellise ahistaja ma lasen mööda kasvõi peatust imiteerides. Kui neid aga ikka ja jäiie mu taha pressib...

Tervitab Veteran.
Vasta

(04-09-2014, 08:54 AM)Basilio Kirjutas:  Küssa: Mille kuradi pärast peavad osad rekkamehed ees liikuval sõiduautol n.ö. nina kannu vahel sõitma? Saaks veel kuidagi aru, kui tegemist maanteel kolmekümnega veniva seniilse papiga, kellest möödasõidu võimalus puudub.
...sest nad ei saa Sinust siiski mööda? Nendel tiksub sõidumeerik ning ilmselt teavad nemad täpsemalt, mis on parasjagu tegelik kiirus (mis ei ole eeldatavalt Su spidomeetrinäiduga sama). Kui nad mööda ei saa, siis ilmselt vihjavad, et võiksid kas tempot tõsta või mööda lasta. Lisad kiirust või annad sobivas kohas suunaga märku ja lased mööda. Kui on aga halva harjumusega kodanikud, siis enamuse (sõidu-)autode pidurituli süttib enne piduri rakendumist. Sellega vilgutades saab viidata, et Sa soovid suuremat pikivahet. Küll aru saavad - kellegi tagantpoolt müksimine ei ole küll ühegi profijuhi poolt soovitud tulem ning seda arvesse võttes maksab just Sinu sõna.

lihtsad ja toimivad lahendused. Rekkadega ma praktikas ei kasuta, kuna neile jalgu ei jää (v.a. ekstreemtingimused, aga siis on pikivahed ikka suuremad) - küll aga sõiduautodega ning ei jää asjad aru saamata.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Üks tuttav inemine kutsub selliseid ninapidi urruaugus sõitjaid viisakalt "tagumikuhuvilisteks". Võibolla mõnele kalduvustega tegelasele tõesti ei piisa väljaelamiseks paraadil vikerkaarelipukesega lehvitamisest.

(04-09-2014, 12:38 PM)13piisab Kirjutas:  ...sest nad ei saa Sinust siiski mööda? Nendel tiksub sõidumeerik ning ilmselt teavad nemad täpsemalt, mis on parasjagu tegelik kiirus (mis ei ole eeldatavalt Su spidomeetrinäiduga sama). Kui nad mööda ei saa, siis ilmselt vihjavad, et võiksid kas tempot tõsta või mööda lasta. Lisad kiirust või annad sobivas kohas suunaga märku ja lased mööda.
Mina arvan, et kui keegi seitsmekümne alas üheksakümne-sajaga sõita soovib, on see ikka rohkem tema enda mure. Rekkal võib ju aeg tiksuda, aga see ei tähenda, et kõik peaksid temaga koos kihutama. Kes maksab kinni minu kiiruseületuse trahvi? Ikka ise...
Loomulikult, kui on vähegi võimalus teed anda, siis ma ka annan. Ja suunaga annan ka märku ning vajadusel abistan möödasõitjat. Teen rohkem ruumi, lasen kiirust veits alla jms. Ise sellise viisakuse ülesnäitajaid eriti kohanud pole. Ohutuledega tänajaid on ehk 1:30-le.
Spidoka näidu ja tegelikkuse vahet ma tänu navile tean.
Viimase rekka-pedega sõitsime eile hommikul koos seitsmekümne alas, kus automaatne kiirusemõõtja tee ääres näitas 74km/h, spidoka seier 80km/h.
800m pärast algab linn, kus kiirusepiirang 50km/h. Härra mööda laskmiseks oleksin pidanud hooga teepervele sõitma ja seal pidurdama, mis ei pruugi alati hästi lõppeda. Ja milleks? See ei ole operatiivauto! Pealegi on VIA Baltical pooled autod rekkad. Kui igaühega niimoodi tõmblema hakata, siis ei saagi sõita.
Piduritulede vilgutamist olen kunagi proovinud, aga minu kogemuse järgi ei saada sellest eriti aru. Päriselt pidurdades aga on selline peedik kohe tagant sees.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(04-09-2014, 12:38 PM)13piisab Kirjutas:  lihtsad ja toimivad lahendused. Rekkadega ma praktikas ei kasuta, kuna neile jalgu ei jää (v.a. ekstreemtingimused, aga siis on pikivahed ikka suuremad) - küll aga sõiduautodega ning ei jää asjad aru saamata.
Suhteliselt lihtne lahendus jah, kuid sellel on üks aga. Veokatel on üldiselt piiraja seal kuskil 89 ja 92 vahel (no kui just maha pole võetud) ning 93 ja plussiga sõites saab neil ilma oluliselt kiirust ületamata pika peale eest ära. See õnn kestab tavaliselt kuni esimese tihedamast asustusest tingitud 70 alani, mis eelkõige suurte poolt, kas siis mugavusest või tööajast tingituna, "sirgeks sõidetakse". Tulemus on jälle see, et keskmine tahavaatepeegel on skanni alt kolmandat iluvõreribi täis ehk pikivahe nii 2-3 meetrit... Kui lõppeb 70 otsa, hakkab kõik endist viisi peale.

Kui omal grammivõrragi kiiret pole, olen ma selliseid ka mööda lasknud ja mõistlikus kauguses järgi veerenud, sest 90 alas pole ju tegelikult vahet pole, kas sõita 90-ga veoka ees või taga. See väikeasulate 70 ja 50kmh piirangute sirgusõitmine ajab aga kohati päris tigedaks...

EDIT: näe, Basilio jõudis ette põhimõtteliselt sama jutuga Smile
Vasta

(04-09-2014, 13:07 PM)41Degree Kirjutas:  ... tihedamast asustusest tingitud 70 alani, mis eelkõige suurte poolt, kas siis mugavusest või tööajast tingituna, "sirgeks sõidetakse". Tulemus on jälle see, et keskmine tahavaatepeegel on skanni alt kolmandat iluvõreribi täis ehk pikivahe nii 2-3 meetrit... Kui lõppeb 70 otsa, hakkab kõik endist viisi peale.
Vot-vot, hakkab tõde välja kooruma. Kui sellel asula 70-ne alal ka mõni foor on, siis pressitakse kasvõi üle laipade ennast foori taha esimeseks. Ja siis ei saada rohelisega enam koha pealt minema... Ega ma arvagi et rekkal vormeli kiirendus peaks olema ja mul ei võta ka tükki küljest tema taga aeglaselt kiirust üles korjata. Aga mõnel puhul ei saa küll aru, kas on tegemist meeletu ülekoormaga, korrast ära autoga, millel mootor või käigukast suremas, või lihtsalt huiariga roolis. Venib esimese kilomeetri-poolteist nagu kummipaela otsas. Sõiduautod nõelavad peale väikest ootamist muidugi rodus mööda, eriti bemmivennad. Kui siis rekka jälle oma 90km/h 70-ne alas sisse saab, algab tsirkus otsast peale. Kui vähegi võimalik, katsun sellist tsirkust vaadata ohutust kaugusest ja ise mitte osaleda, aga alati ei õnnestu.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(04-09-2014, 13:25 PM)umm Kirjutas:  Ehk on ohutulede näitajaid seepärast vähe, et puudub ohtlik olukord millest teavitada. Vasak-parem suund kujuneb tänamiseks vaikselt.
Eks see kahe vilksu ohukate värk ole vist jah, rohkem Rein Karemäed ja Ringliiklust mäletavate omavaheline parool. Smile
Parem-vasak-suund parooli nägin esimest korda vististi eelmisel nädalavahetusel. Varemast justkui ei meenugi. OK, ma iga päev pikka maanteesõitu ei tee ka. Seega ei pretendeerigi 100% ülevaatele liiklusest. Kirun seda mis endale silma hakanud.
Ega mööda aitamine ja tänamine olegi kohustuslikud. Lihtsalt südame alt võtab korraks soojaks. Mõtled et näe, rullnokkade sekka ka mõni tõeline härrasmees sattunud. Cool

(04-09-2014, 13:07 PM)41Degree Kirjutas:  Veokatel on üldiselt piiraja seal kuskil 89 ja 92 vahel (no kui just maha pole võetud) ning 93 ja plussiga sõites saab neil ilma oluliselt kiirust ületamata pika peale eest ära.
Hakkasin mõtlema ning tõepoolest, ega maanteekiirusel ühtegi rekkat pedereerimas ei mäleta küll. Pigem jäävad aeglasemad 70-80km/h kulgejad jalgu. Hullem kui rekkadest kolonn moodustub. Siis ei ole muud kui kannatust ja pikka meelt. Kui kuhugi (laevale) kella pealt minek, peab sellised nüansid sisse arvestama ja varuajaga minema. Pigem tuleb siis silmad lahti hoida, millal mõnel maasturi või bemmivennal kolonnis närvid üles ütlevad.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

kui ikka väikese mees truckile maanteepeal jalgu jääb , teeb ta ikka ise ilmselt midagi valesti , hea toon on ikka vähemalt maksimumi lubatavaga liikuda , kui teeolud on ikka vähegi normaalsed.
märksa rohkem ärritavad juhid ,kes linnavahel ei taba märke vaadata , või lihtsalt ei tea mida 70 punases ringis tähendab, näitena võiks tuua tammsaare pikenduse k- rauast kuni piimakani , kus vahepeal tõesti peabki viiekümnega liiklema.
kuna eelnev tammsaare , mustamäepoolt tulles on niigi pingeline igasugu pahatahtlike sõelujate ja lihtsalt mittemidagi arusaavate ettekeerajate tõttu , siis arvan tõsiselt ,et kui lõpuks vabasse vette jõutakse , ning märk lubab , võiks ikka niipalju tarmukust igaühel olla , et seitsmekümneha vähemalt liikuda.
kui seda aga äärmises vasakus reas kuidagi ei suudeta saavutada siis ei tohiks olla pahaks panna kui tahavaatepeegel muud ei näita kui kolmandat ribi, minupuhul siis kolmeharuga tähte . lasen veel käigu madalamaks ja pöörded piirajasse , et mingit kahtlust poleks , mida ma tunnen. asi on igapäevane, seepärast problemaatiline.
Vasta

(04-09-2014, 15:58 PM)iceman Kirjutas:  bla bla bla...
kui seda aga äärmises vasakus reas kuidagi ei suudeta saavutada siis ei tohiks olla pahaks panna kui tahavaatepeegel muud ei näita kui kolmandat ribi, minupuhul siis kolmeharuga tähte . lasen veel käigu madalamaks ja pöörded piirajasse , et mingit kahtlust poleks , mida ma tunnen. asi on igapäevane, seepärast problemaatiline.

Õige! Kui ikka eesliikuja ei suuda piirkiirust hoida, sõida talle nii lähedale, et paned enda, tema ja ka teiste kaasliiklejate elud ohtu!! Väga hea lahendus probleemile, sa võiksid ju lausa poliitik olla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne