Mõistusevastased manöövrid liikluses

(10-09-2014, 15:56 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Viplala ja zazikuga nõus. OK, see ka arusaadav kui järgmine foor on paarisaja meetri pärast, siis ei ole asjal mitmest reast üleminekul ja ridade vahetusel mõtet. Aga mida arvata mitu kilomeetrit varem nö õigesse ritta hoidmise vajadusest, kuna muidu ei pääse löögile nagu selles näites tundub olema:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=151356

Vat ei taha ma end bussi taha tupikusse sõita ja mõne peatuva või aeglaselt parempöördele läheneja taha ka. Käin küll harva tlns aga vabakal alati teises reas. Alles järvel valin vajaliku rea, tavaliselt järvevanasse.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Järgnevaga ei taha ma tolereerida neid värdjaid, kes oma surumisega teistele selgelt peavalu valmistavad, vaid tahan tähelepanu pöörata just nendele Järvevana taolistes pudelikaeltes, esimeses reas liikuvatele m..nidele.

Teist kedagi ma siin otseselt silmas ei pea.

Ma ei pea olema günekoloog, et tavalist v..upead seal rivis ära tunda. Piisab, kui sa tagant tulles soovid lipsata mõnda auku, kedagi segamata, kuid ikka leidub sellisel juhul mõni värd, kes sind tulemas näeb ja oma gaasipedaali hakkab sõtkuma. Faking debiilikud. Suuresti teiesuguste pärast see liiklus nii närviline ongi. Kas on raske kedagi enda ette lasta või? Kui sa näed, et keegi tagant lendab, võta oma sitane jalg gaasilt korra maha, tekita vajadusel suurem auk ja lase ta enda ette. Pole ju raske. Vaja on hakata omi õigusi ajama ja teiste ajusid n..sima. Hakkas parem või, said ära teha, oled nüüd kõva seadusesilm ja moraalijünger. Sa oled samasugune p..akott kui see kes sinna teise rea lõppu lendab, kui reastumiseks oli võimalusi ka enne. Sind ei erista sellisest mitte miski. Kuradi t..apea.

Uh, kergem hakkas kohe Smile

E:Tsensuur sisse viidud.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(10-09-2014, 17:17 PM)viplala Kirjutas:  Uh, kergem hakkas kohe Smile

Kuhu jäi lastetuba!?!?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(10-09-2014, 18:30 PM)aavu Kirjutas:  
(10-09-2014, 17:17 PM)viplala Kirjutas:  Uh, kergem hakkas kohe Smile
Kuhu jäi lastetuba!?!?
Ära jäi Smile
Vasta

(10-09-2014, 17:17 PM)viplala Kirjutas:  Järgnevaga ei taha ma tolereerida neid värdjaid, kes oma surumisega teistele selgelt peavalu valmistavad, vaid tahan tähelepanu pöörata just nendele Järvevana taolistes pudelikaeltes, esimeses reas liikuvatele munnidele.

Teist kedagi ma siin otseselt silmas ei pea.

Ma ei pea olema günekoloog, et tavalist vitupead seal rivis ära tunda. Piisab, kui sa tagant tulles soovid lipsata mõnda auku, kedagi segamata, kuid ikka leidub sellisel juhul mõni värd, kes sind tulemas näeb ja oma gaasipedaali hakkab sõtkuma. Faking debiilikud. Suuresti teiesuguste pärast see liiklus nii närviline ongi. Kas on raske kedagi enda ette lasta või? Kui sa näed, et keegi tagant lendab, võta oma sitane jalg gaasilt korra maha, tekita vajadusel suurem auk ja lase ta enda ette. Pole ju raske. Vaja on hakata omi õigusi ajama ja teiste ajusid nussima. Hakkas parem või, said ära teha, oled nüüd kõva seadusesilm ja moraalijünger. Sa oled samasugune pasakott kui see kes sinna teise rea lõppu lendab, kui reastumiseks oli võimalusi ka enne. Sind ei erista sellisest mitte miski. Kuradi türapea.

Uh, kergem hakkas kohe Smile

Elementaarne viisaksus võiks ikkagi olla, palun ära ropenda avalikus foorumis.
Vasta

(10-09-2014, 17:17 PM)viplala Kirjutas:  Järgnevaga ei taha ma tolereerida neid värdjaid, kes oma surumisega teistele selgelt peavalu valmistavad, vaid tahan tähelepanu pöörata just nendele Järvevana taolistes pudelikaeltes, esimeses reas liikuvatele m..nidele.

Teist kedagi ma siin otseselt silmas ei pea.

Ma ei pea olema günekoloog, et tavalist v..upead seal rivis ära tunda. Piisab, kui sa tagant tulles soovid lipsata mõnda auku, kedagi segamata, kuid ikka leidub sellisel juhul mõni värd, kes sind tulemas näeb ja oma gaasipedaali hakkab sõtkuma. Faking debiilikud. Suuresti teiesuguste pärast see liiklus nii närviline ongi. Kas on raske kedagi enda ette lasta või? Kui sa näed, et keegi tagant lendab, võta oma sitane jalg gaasilt korra maha, tekita vajadusel suurem auk ja lase ta enda ette. Pole ju raske. Vaja on hakata omi õigusi ajama ja teiste ajusid n..sima. Hakkas parem või, said ära teha, oled nüüd kõva seadusesilm ja moraalijünger. Sa oled samasugune p..akott kui see kes sinna teise rea lõppu lendab, kui reastumiseks oli võimalusi ka enne. Sind ei erista sellisest mitte miski. Kuradi t..apea.

Uh, kergem hakkas kohe Smile

E:Tsensuur sisse viidud.


Selgelt peegeldub sellisest postitusest nende "tagant lendajate" mentaliteet ja olemus. Mõni ime, et siis selliseid vahele ei lasta ju..
Vasta

(10-09-2014, 16:49 PM)iceman Kirjutas:  k
kõigeehedam näide vasakpoolsete sigatsemisest ,on järvevana pudelikael , mis muidugi projekteeritud juba erakordselt idiootlikult , mõeldes ainult sellele kuidas ummik tartumaantee ristist kaugemale nihutada. ok , ma saan aru , et viie ja seitsme vahel õhtul on mõlemad read ääreni täis ja siis pole loogikaga midagi tarka teha, kuid ennem seda kellaaega kui köis ulatub alles aljosani .iga vähegi selle lollaka liiklusrajatise iseloomu tundja peaks ju aduma , et vasakpoolne rada viib eikuhugi . muidugi kui sõna moraal pole täitsa võõras , kuid peab nentima - on täiesti arusaamatu tähtede kombinatsioon julgelt pooltele. kui seal sellisel kellaajal mõni söakam suuremapoolse auto mees on , pannakse lihtsalt vasak rida kinni ja liigutakse vooluga kaasa , hoides s.....-de laviini tagasi.
mõnikord olen isegi näinud mõnda eetilisi tõekspidamisi evivat väikeauto juhti , poolkogemata vasakusse ritta sattumas ja siis avastamas ,ups , ning jääbki momendist sinnasamasse parema suunaga vilkuma . loomulikult lastakse selline Inimene vahele , mis igati kiiduväärt . kahjuks pressivad vasaku rea lõpus vahele ka kõik ülejäänud ........ead , mis viib minu mõtted küll surmanuhtluse taastamise vajalikuse radadele .

Masendav lugeda nii lolli möla.

Aeg oleks aru saada, et igasuguse ummiku puhul tuleb arvestada pudelikaela SUMMAARSET läbimiseks kuluvat aega, mitte individuaalset. Sulle, kes sa seal parempoolses reas püksi kakad, tundub muidugi, et vasakult möödasõitjad on m**nid ja pahad, sest nemad saavad ju kiiremini. Ainult selleni tagasihoidlikud vaimsed võimed ei küüni, et kokkuvõttes võidaksid kõik, kui mõlemad rajad oleks ühtlaselt koormatud ja ei loobitaks teistele mingite takistamistega kaikaid kodaratesse.

Elementaarne liiklusdünaamika reegel on see, et mida pikem ühtlane joru, seda aeglasemalt see liigub. Lõõtsaefekt.


Ja lisaks, ühes reas seismise propageerijad võiks mõelda ka sellele, et nende ühes reas passimine sunnib samas ummikus seisma ka neid, kes nt. Tehnika tänava suunas ära tahavad keerata.


Sorry, lõi mul ka väike emotsioon sisse vastu õhtut.
Vasta

(10-09-2014, 21:31 PM)ivo86 Kirjutas:  Selgelt peegeldub sellisest postitusest nende "tagant lendajate" mentaliteet ja olemus. Mõni ime, et siis selliseid vahele ei lasta ju..

Konkreetne näide eilsest ja sama järvevana teelõigu peal, mis eelnevalt jutuks oli. Tulin lasnamäe poolt kuulan raadiot ja avastan end järsku teises (lõppevas) reas olevat. Esimene rida liigub minust tsipake aeglasemalt. Minu kõrval liigub mingi suvaline auto,minu taga on samuti autod. Kõrval oleva auto ees on piisav auk, et ma sinna ilusasti sisse saaks end libistada. Panen suuna sisse, annan gaasi ja hakkan vaikselt manöövriks valmistuma. Kõrval sõitev tropp aga nähes, et ma kiirendasin, ning tahan tema ette reastuda, annab talda, ning sõidab augu kinni. Järgmine vennike istub tal samuti pees kinni. Hakkan vaikselt hoogu maha võtma, et otsida silmadega peeglist järgmist auku. Õnneks keegi lasi vahele. Tänan ohukatega.

Jah mu mentaliteet ongi täiesti p..ses. Ja ma vihkan selliseid troppe, kes käituvad liikluses isekalt, ning tunnevad ärapanemisest mõnu.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

issver-sussver. no mida asja. võtke nüüd hoog maha.
no trügib mõni, mis siis, trügigu. või ajab keegi oma õigust taga, no ajagu, mis sest ikka.
võtke lõdvalt, küll kohale jõuate.
no ajab muidugi vahel närvi, aga see läeb üle.
enamasti.
ja kui ei kipu minema, siis tuleb veidi aega anda.
Vasta

(10-09-2014, 23:01 PM)viplala Kirjutas:  
(10-09-2014, 21:31 PM)ivo86 Kirjutas:  Selgelt peegeldub sellisest postitusest nende "tagant lendajate" mentaliteet ja olemus. Mõni ime, et siis selliseid vahele ei lasta ju..

Konkreetne näide eilsest ja sama järvevana teelõigu peal, mis eelnevalt jutuks oli. Tulin lasnamäe poolt kuulan raadiot ja avastan end järsku teises (lõppevas) reas olevat. Esimene rida liigub minust tsipake aeglasemalt. Minu kõrval liigub mingi suvaline auto,minu taga on samuti autod. Kõrval oleva auto ees on piisav auk, et ma sinna ilusasti sisse saaks end libistada. Panen suuna sisse, annan gaasi ja hakkan vaikselt manöövriks valmistuma. Kõrval sõitev tropp aga nähes, et ma kiirendasin, ning tahan tema ette reastuda, annab talda, ning sõidab augu kinni. Järgmine vennike istub tal samuti pees kinni. Hakkan vaikselt hoogu maha võtma, et otsida silmadega peeglist järgmist auku. Õnneks keegi lasi vahele. Tänan ohukatega.

Jah mu mentaliteet ongi täiesti p..ses. Ja ma vihkan selliseid troppe, kes käituvad liikluses isekalt, ning tunnevad ärapanemisest mõnu.

No vot, eks sa siis vihka mind. Mina näiteks ei kannata, neid kes kuskile vahele kiirendavad, trügivad ja muidu hinge si*uvad, jne - ummikust läbi saab kiiresti kaherattalisega Wink

Samas lasen vabalt vahele, kui kõrval reas liikleja paneb paar sekundit varem suuna sisse. Lasen rahulikult enda ette. Mulle meeldib liiklusviisakus. Vilgutan ja lehvitan ja lasen vahele, kui ka teine liikleja mõistlik on, sõidan vähe ja rahulikus liikluses, aga tänuks viipajaid on palju.
Päeva teeb ilusaks kohe, kui keegi tänab, et talle unustatud tulede kohta vilgutad või pisut gaasi maha lased, et ta sitaks halva koha pealt peateele pöörata.

Liiklusviisakusest muide - tsikliga ARK-i eksamil käkerdasin natuke reavahetusega, kuna ei pannud eesolevat teeremonti tähele. Eksamineerija jõllitas kurjalt. Aga rida vahetades suhtlesin autojuhiga ja lasin tal enne eest ära minna - eksamineerijaga sõitsime kohe peale seda tagasi ARK-i, mind ta eriti ei jälginudki enam ja sain kiita ka veel teiste juhtidega suhtlemise eest. Oleks vingaaliga vahele suranud ja vi*upeaks sõimanud, poleks vast nii tore tulemus olnud.
Vasta

(10-09-2014, 23:29 PM)diesel Kirjutas:  issver-sussver. no mida asja. võtke nüüd hoog maha.
no trügib mõni, mis siis, trügigu. või ajab keegi oma õigust taga, no ajagu, mis sest ikka.
võtke lõdvalt, küll kohale jõuate.
no ajab muidugi vahel närvi, aga see läeb üle.
enamasti.
ja kui ei kipu minema, siis tuleb veidi aega anda.

Täpselt sedasi ongi, nagu diesel kirjutas. Rahunege maha. Kui ajada mingit eesõiguse ja paragrahvi teemat taga, siis elu läheb keeruliseks. Kas tasub silmad märjaks nutta/kakelda või või rahu säilitada/rõõmsalt edasi elada järgnevates olukordades? Suvine Tartu liiklus 2014
Vasta

Kujutan vaimusilmas ette tuleviku liiklust. Rahulikult ja matemaatilise täpsusega liikuvad robotautod, milledes märatsevad ja röögivad inimesed, kes ennast muud moodi enam välja elada ei saa. Juhtpult peaks kannatama välja pooletunnise jalaga tampimise.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(10-09-2014, 23:47 PM)ivo86 Kirjutas:  No vot, eks sa siis vihka mind. Mina näiteks ei kannata, neid kes kuskile vahele kiirendavad, trügivad ja muidu hinge si*uvad, jne - ummikust läbi saab kiiresti kaherattalisega Wink

Ok, ma tõesti ei vihka sind Smile kuid kuidas sa saad oma rida tõsta ülimaks jumala käeks? Sinu rida on ju täpselt sama tee mis teiste liklejate all, miks sa arvad, et just see rida annab õiguse kõrval sõitjate ees jumalat mängida, olenemata sellest, et mõned sajad meetrid enne tulid mõlemad juhid suvalistest kohtadest sellele teele. Kas ongi siis nii, et see kelle rida lõppeb, on automaatselt abordijäänuk liikluses, ning õiges reas liikuv juht jumala käsi? Ole hea ja valgusta mind nendes küsimustes, võttes eelduseks selle sama Järvevana karused teed.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(13-09-2014, 00:18 AM)viplala Kirjutas:  
(10-09-2014, 23:47 PM)ivo86 Kirjutas:  No vot, eks sa siis vihka mind. Mina näiteks ei kannata, neid kes kuskile vahele kiirendavad, trügivad ja muidu hinge si*uvad, jne - ummikust läbi saab kiiresti kaherattalisega Wink

Ok, ma tõesti ei vihka sind Smile kuid kuidas sa saad oma rida tõsta ülimaks jumala käeks? Sinu rida on ju täpselt sama tee mis teiste liklejate all, miks sa arvad, et just see rida annab õiguse kõrval sõitjate ees jumalat mängida, olenemata sellest, et mõned sajad meetrid enne tulid mõlemad juhid suvalistest kohtadest sellele teele. Kas ongi siis nii, et see kelle rida lõppeb, on automaatselt abordijäänuk liikluses, ning õiges reas liikuv juht jumala käsi? Ole hea ja valgusta mind nendes küsimustes, võttes eelduseks selle sama Järvevana karused teed.

Ei ei, väike mööda rääkimine või võib-olla ebatäpsus minu poolt. Mul ei ole kahes reas sõitmise vastu mitte midagi ja vahele lasen ka teised liiklejad kogu aeg - juhul kui nad ei tee seda tõmmeldes ilma suunatuleta.
Minu jaoks ei ole midagi ebaloogilist vasakus reas ettepoole liikumises, teen seda isegi. Aga kui rida otsa saab, jään viisakalt seisma suunatuli sees - ja lastakse vahele, tihtipeale veel lehvitame ka.
Ma ei kannata just seda vahele lipsamist, kiirendamist, surumist vms. Ehk siis olukorda, kus ma jätan eelneva autoga vahe sisse 1m ja tagant vingaaliga tulnud auto oma nina sinna jõuga sisse surub. Ma ootaks temalt suunatuld ja viisakat hetkeks peatumist minu kõrval, siis ma näen, et ta seda manöövrit sooritada soovib ja 99% ta ka vahele lasen.

Aga kui ümberreastuja mind terroriseerib ja jõuga oma nõuab, olen tropp vastu ka - ei eita.
Koer ja küla ja kuidas see ütlus oligi Smile
Vasta

Mõistusevastane on see, kuidas inimesed teisi trügijateks ja depiikuteks, litsideks ja matsideks tembaldavad, kuid oma rikkumisi ei pea mitte millekski.

LE järgi on kohustus eespool sõitvale sõidukile võimaldada ümber reastuda, kui seda ei võimalda siis pole midagi teha, oled samasugune mats nagu kõik teised...

Isehakanud miliitsatel pole vaja pärast kaebama minna kui onud kinni peavad ja "haiget" teevad. Kuidas küla koerale-nõnda koer külale, või kuidas see nüüd oligi...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(13-09-2014, 09:52 AM)mlsluik Kirjutas:  Mõistusevastane on see, kuidas inimesed teisi trügijateks ja depiikuteks, litsideks ja matsideks tembaldavad, kuid oma rikkumisi ei pea mitte millekski.

LE järgi on kohustus eespool sõitvale sõidukile võimaldada ümber reastuda, kui seda ei võimalda siis pole midagi teha, oled samasugune mats nagu kõik teised...

Isehakanud miliitsatel pole vaja pärast kaebama minna kui onud kinni peavad ja "haiget" teevad. Kuidas küla koerale-nõnda koer külale, või kuidas see nüüd oligi...

Hahaha. Minu praktika näitab, et need onud elavad internetis. Pole kellestki järgi sõitjat.
Vasta

Need kahe rea ühinemised Järvevanal on tõesti veidi probleemsed kohad.
Netiavarustes leidub selle kohta hulgaliselt teooriat. Otsingusse "zipper merge vs early merge". Kes lugeda ei viitsi, siis üks video ka: http://www.youtube.com/watch?v=3DlaXElP1SA

See jällegi on kahjuks teooria ning ei arvesta inimeste tujusid ja kasvatust.
Vasta

Ümber reastumine- sõidad sarnase kiirusega paned suuna varakult sisse ja ootad viisakalt et sind vahele lastakse...minu kogemus ütleb et vähmalt 2012 aastal see toimis ka eestis
Küljepealt sisse sõit- Sõida nii kiirest ja kaugele kui vähegi kannatab ja siis keerad nina vahele kuhu saab ja kui koos käe liigutusega äkki ka suunda korraks... sõimled ja vingud pärast et teised on tropid
Vasta

(13-09-2014, 09:52 AM)mlsluik Kirjutas:  LE järgi on kohustus eespool sõitvale sõidukile võimaldada ümber reastuda...

Praegu kehtivas liiklusseaduses sellist punkti ei ole.
Vasta

(13-09-2014, 19:29 PM)stretch Kirjutas:  
(13-09-2014, 09:52 AM)mlsluik Kirjutas:  LE järgi on kohustus eespool sõitvale sõidukile võimaldada ümber reastuda...

Praegu kehtivas liiklusseaduses sellist punkti ei ole.
Kusjuures nii ongi, ja selle punkti ärakaotamine on minu meelest täitsa terve mõistuse vastane... OK, mõistlik liikleja lubab ilma kohustuseta ka teisel ümberreastuda, aga põhimõtteliselt on ikkagi lükatud kogu vastutus manöövri sooritaja kaela, kellel niigi peavad tol hetkel silmad ees ja taga olema...

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 18 külali(st)ne