Postitused: 3,783
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(14-09-2014, 23:51 PM)Marko Kirjutas: Ja kas ülekandearvud sildades on samad?
+1
Juhul kui ei ole samad või kasutad erineva kõrgusega papusid, peab hakkama mõtlema ühe silla väljalülitamise võimaluse peale. Või paned karmilt ja hangid piiratud libisemisega keskdifri? Vaevalt õue peal kogu aeg nelivedu tarvis on. Kui mülkasse ronid või oled juba kinni jäänud, siis pole rataste sünkroonis pöörlemisel enam tähtsust.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 7,010
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
Nihkes keskliigend annab sama efekti, pööramisel ühe silla läbitud teekond suureneb ja hakkab "muru võtma"
Keskdiffer on nii väikese masina puhul ilmne liialdus, õigem on ülekanded ja raami geomeetria paika ajada.
Marko ätt umbessamamõtepeas
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 7,010
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
Põhialustega on siis korras. Raami toru tundub tsipa peenike muidugi aga eks seegi selgub töö käigus

Esiveolise Opeli veovõllid on riiulis ootamas.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 7,010
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
Käigukast tuleb esiveolise opeli oma millele loodetavasti õnnestub sisemised veovõllid leida.
See lause on sinu kirjutatud, esimeses uue projekti postituses. Olemas 93 Astra alt, 1,6 mootoriga oli vaeseke
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 257
Teemad: 17
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Vaatan seda viimast üllitist ja imestusilme tuleb näole. Ära nüüd mu järgnevaid sõnu liiga südamesse võta.
Kui selle ehituse eesmärk on lihtsalt ajaviiteks detaile kokku keevitada, siis tee nigu heaks arvad. Kui see valmiv asi peaks aga hakkama vähekenegi tegema selliseid asju, mis sisaldavad sõna "koormus" erinevaid vorme, siis soovitan soojalt võtta nüüd veidi hoogu maha ja teha asi kohe algusest peale korralikult.
Kui ei ole plaanis teha sõrestikraami ja soovid kindlasti ümartoru kasutada, siis otsi suurem ja ilmselt ka paksema seinaga toru. Ise soovitaksin ikkagi kasutada karpi või nelikanttoru. Kumbki ei ole nii haruldane materjal, leiab ka vanaraua hulgast. Igasuguse ruumilise vormi loomine on mingisugust kanti omava materjaliga lihtsam ja selle materjali külge detailide panek on kordades lihtsam ümartoru peal mässamisest, sest sul on olemas tasapinnad.
Ja see keskliigend. Oled näinud mõnel arvestatavat kaalu omaval liikuril seda liigendit liikumas sellisel moel? Tulistan puusalt oma arvamusega, et sellise liikumisgeomeetriaga ühendust keskelt keeravatel sõidukitel sa näinud ei ole. Mõtle sellele, et mis peaks takistama kuulliigendi liigset ühesuunalist kulumist? Ehk et mis hakkab takistama su kahe poole keskelt kokkuvajumist?
Ja nüüd järgmiseks mõtle läbi oma jõuülekanne. Keskliigendiga liikurid omavad raami keskel väga suurt jäikust, sest seal on vaja muutumatu tasapinnaga kohta kardaanliigendi tasapinna säilitamiseks ja samuti mitteliikuvat punkti, mis võimaldab säilitada normaalse nurga kardaani enda liigenditele.
Iseehitamine on tore tegevus ja pooldan seda kindlasti, kuid iga tegevuse juures tuleb mõelda ja just ettepoole vaadates mõelda.
Postitused: 1,266
Teemad: 22
Liitus: Feb 2013
Maine:
13
Kas reedad ka saladuse, et kuidas sa lahendasid selle 401 he käimakasti vedava võlli poolse kinnituse- seal ju väljaulatuv lahtine laager ja õli tagasikerimise keere... ???
Postitused: 3,783
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
24-11-2014, 10:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2014, 10:04 AM ja muutjaks oli
Basilio.)
(23-11-2014, 22:44 PM)lauren Kirjutas: ...odaval motol on nukkvõll plastmassist.
Tohho till ae!! Mida iinlased järgmiseks teevad, plastist väntvõlli ja klapid? Või siis juba papist kolvi ja silindri ka?
Mis käivitusnööri puutub, siis iga tavaline pesunöör ei kõlba. Jamasin hiljuti ühe saega, millel läks (eelmise omaniku poolt asendatud)nöör muudkui katki . Panin ise ka kõige tugevama, mida majapidamisest leidsin. Proovisin ka enne, kas jõuan katki tõmmata. Ei jõudnud. Sae küljes aga jätkus nööri täpselt kaheks tõmbeks. Proovisin uuesti sama nööriga ja tulemus sama. See käivitamise raps võib ikka väga terav olla, eriti kui tagasi lööb. Võtsin jalad selga ja läksin metsatehnika poodi. Sain espetsiaalse käivitusnööri, mille eest küsiti vaid üks jewro. Ja - rahu majas. Enam katki ei lähe.
Aga muidu au ja kiitus järjekordse põka eest! Kas suurema lume lükkamiseks on plaanis ka raskust lisada ja kette-värke paigaldada?
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 1,590
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Tore vaadata, et mees järjest ehitab ja katsetab. Tekkis üks küsimus ka: Kas esimest ja tagumist poolraami hoiab koos ainult M12 (M14) polt? Kui jah, siis sealt hakkab ju üpris ruttu loksuma. Võimalik, et sain valesti aru.
Aga muidu jõudu ja uusi leiutisi
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 4,478
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
Basilio
Mis käivitusnööri puutub, siis iga tavaline pesunöör ei kõlba.
On üks trikk kuidas tõmmata purunematu nöör ühe ropsuga katki. Minu arvates põhineb see hõõrdumisel tekkival hetksoojuse impulsil. Nippi eraldi seletama ei hakka, kindlasti paljud teavad. Võibolla käivitusnöör saab samuti hõõrdumise kaudu kuuma sel hetkel kui tõmme on kõige tugevam. Seda peaks tunnistama need nööri väljumisava kulumisjäljed.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Mis ikka käivitusnöörist pikalt rääkida. Kõige lihtsam ja kokkuvõtteks odavam on küsida spets käivitusnööri. Peab olema tihedalt punutud ning väga ühtlane seega tavaline sidumisköis ei kõlba. Otsad leegiga ära sulatada.
Üldiselt soovitan nendele pisikestele bensukatele 3mm , max 3.5mm nööri. Mahub palju poole peale ning tagasikerimisega pole probleemi.
Kindlasti vaata mootoril klapivahed üle, et dekompressioon töötaks. Muidu rapsid ülemäära ning lõhud starterit.
Klapivahe pane käe järgi nii, et nookur poleks pinge all vaid vabalt logiseks. Seega mingi 0,1mm . Kaliibriga pole eriti midagi peale hakata kuna süvendid kuluvad sisse ja õiget mõõtu ei saa.
Asjalik projekt muidu.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed