11-07-2014, 12:27 PM
Ksf Võsa jutt jumala õige. Sellepärast soovitasingi Valvoline õli kasutada. See ei pese sodi usinalt lahti. Kui sa Castroli kohe sisse kallad siis võivad kanalid tõesti ära ummistuda.
Veiko
Veiko
MTJ.EE
(11-07-2014, 12:27 PM)Veiko Varik Kirjutas: Ksf Võsa jutt jumala õige. Sellepärast soovitasingi Valvoline õli kasutada. See ei pese sodi usinalt lahti. Kui sa Castroli kohe sisse kallad siis võivad kanalid tõesti ära ummistuda.
...
(11-07-2014, 14:45 PM)v6sa Kirjutas:(11-07-2014, 12:27 PM)Veiko Varik Kirjutas: Ksf Võsa jutt jumala õige. Sellepärast soovitasingi Valvoline õli kasutada. See ei pese sodi usinalt lahti. Kui sa Castroli kohe sisse kallad siis võivad kanalid tõesti ära ummistuda.
...
Väga vale on öelda, et Castrol peseb ja Valvoline mitte. Igal valmistajal on hulk erinevaid õlisid, millel vastavad omadused rohkem või vähem esindatud. Rusikareeglina on nii, et odavamal õlil on kehvemad pesuomadused ning kehvem püsivus. Aga sellest reeglist leiab usustavasti erandeid
(11-07-2014, 20:50 PM)Gravity Kirjutas:(11-07-2014, 14:45 PM)v6sa Kirjutas:(11-07-2014, 12:27 PM)Veiko Varik Kirjutas: Ksf Võsa jutt jumala õige. Sellepärast soovitasingi Valvoline õli kasutada. See ei pese sodi usinalt lahti. Kui sa Castroli kohe sisse kallad siis võivad kanalid tõesti ära ummistuda.
...
Väga vale on öelda, et Castrol peseb ja Valvoline mitte. Igal valmistajal on hulk erinevaid õlisid, millel vastavad omadused rohkem või vähem esindatud. Rusikareeglina on nii, et odavamal õlil on kehvemad pesuomadused ning kehvem püsivus. Aga sellest reeglist leiab usustavasti erandeid
Isiklikult arvan,et ennem kasutage odavat Vene diisliõli kui mingit kallis SUPER OILi, mida hoitakse mootoris 5a järjest.
Vahet pole, mis õli on sul karteris ikka ta korjab kondentsi, kütust , tahma , metallipuru ja muud keemiat põlemisprotsessist.
(12-07-2014, 08:53 AM)v6sa Kirjutas:(11-07-2014, 20:50 PM)Gravity Kirjutas:(11-07-2014, 14:45 PM)v6sa Kirjutas:(11-07-2014, 12:27 PM)Veiko Varik Kirjutas: Ksf Võsa jutt jumala õige. Sellepärast soovitasingi Valvoline õli kasutada. See ei pese sodi usinalt lahti. Kui sa Castroli kohe sisse kallad siis võivad kanalid tõesti ära ummistuda.
...
Väga vale on öelda, et Castrol peseb ja Valvoline mitte. Igal valmistajal on hulk erinevaid õlisid, millel vastavad omadused rohkem või vähem esindatud. Rusikareeglina on nii, et odavamal õlil on kehvemad pesuomadused ning kehvem püsivus. Aga sellest reeglist leiab usustavasti erandeid
Isiklikult arvan,et ennem kasutage odavat Vene diisliõli kui mingit kallis SUPER OILi, mida hoitakse mootoris 5a järjest.
Vahet pole, mis õli on sul karteris ikka ta korjab kondentsi, kütust , tahma , metallipuru ja muud keemiat põlemisprotsessist.
Märkus õige eeldusel, et seda vene õlilaadset toodet vahetatakse kaks korda aastas. Suveks ikka paksem, talveks vedelam, nagu kasutusjuhend ette näeb.
(12-07-2014, 14:22 PM)Gravity Kirjutas: Küll aga võib vale õli valik mõjub diislile kehvasti. Bensiinimootori õliga kõik toimib aga silinder kulub juba 40 töötunniga peegliks ja mootor hakkab õli põletama. Praktiline kogemus olemas kui toodi remonti 2 nädalat vana generaator, mis valmistati müüja poolt ette.
(12-07-2014, 14:22 PM)Gravity Kirjutas: Tavakasutuses lõppeb ennem see mootor millel unustatakse õli üldse vahetada või vähemalt norm täis hoida.
(13-07-2014, 01:18 AM)Matuu Kirjutas: Enda Jumzil sama asi, külmalt õlirõhk 3-4 vahel, töödanud mõnda aega, langeb alla 1-2vahele, aga kui gaasi anda siis rõhk 3 juures
(13-07-2014, 21:33 PM)mlsluik Kirjutas:(13-07-2014, 01:18 AM)Matuu Kirjutas: Enda Jumzil sama asi, külmalt õlirõhk 3-4 vahel, töödanud mõnda aega, langeb alla 1-2vahele, aga kui gaasi anda siis rõhk 3 juures
Aga milles siis probleem, sooja mootoriga kõik mis jääb 1bar'ist ülespoole on juba väga hea... Muretsemiseks pole niipea põhjust...
(18-09-2014, 14:01 PM)Tehnikamees Kirjutas: Tervist!
Oleks jälle tarvis hüva nõud. Nimelt on mingi pull, et Jumz taob summutajast õli välja. Tuleb sealt kollektori vahelt. Lisaks põletab veel õli ka + suitseb ka natuke soojalt (iseenesest pole see mingi suur asi, traktorid ikka ajavad natuke vinet ning suits on sinine).
Ise olen nagu jõudnud sellise järelduseni, et võibolla on mingi pull hülssidega? No kurat rõngad sai ju kevadel ära vahetatud. Nendes ju viga ei tohiks olla? Õlirõhk on OK
Mis foorumlased kostavad?
(18-09-2014, 14:01 PM)Tehnikamees Kirjutas: Tervist!
Oleks jälle tarvis hüva nõud. Nimelt on mingi pull, et Jumz taob summutajast õli välja. Tuleb sealt kollektori vahelt. Lisaks põletab veel õli ka + suitseb ka natuke soojalt (iseenesest pole see mingi suur asi, traktorid ikka ajavad natuke vinet ning suits on sinine).
Ise olen nagu jõudnud sellise järelduseni, et võibolla on mingi pull hülssidega? No kurat rõngad sai ju kevadel ära vahetatud. Nendes ju viga ei tohiks olla? Õlirõhk on OK
Mis foorumlased kostavad?
(18-09-2014, 18:02 PM)Matuu Kirjutas:(18-09-2014, 14:01 PM)Tehnikamees Kirjutas: Tervist!
Oleks jälle tarvis hüva nõud. Nimelt on mingi pull, et Jumz taob summutajast õli välja. Tuleb sealt kollektori vahelt. Lisaks põletab veel õli ka + suitseb ka natuke soojalt (iseenesest pole see mingi suur asi, traktorid ikka ajavad natuke vinet ning suits on sinine).
Ise olen nagu jõudnud sellise järelduseni, et võibolla on mingi pull hülssidega? No kurat rõngad sai ju kevadel ära vahetatud. Nendes ju viga ei tohiks olla? Õlirõhk on OK
Mis foorumlased kostavad?
Mul samuti sarnane seis, aga eks on selles kah viga et plokikaant vaja pingutada
(18-09-2014, 23:25 PM)hannest Kirjutas: Kas see vastab tõele, et jumzi sidurikojale sobib nati mootor bolt-on külge?