Postitused: 7,007
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
Pane pedaalid tagasi, kui käima ei lähe saad koju vändata
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
kuidas need pedaalid hakkavad mootoriga kaasa käima ? ja kuidas seda asjandust pidurdama hakkad , kui pedaale pole. vända koolutamine ilma kuuma andmata pole mingi suur probleem.
jutust jooksis läbi ,et puudu magneeto , kui tegu traktorikäivitusmootori magneetoga , siis see võiks puudu jäädagi , kuna tänapäeval ikka kordades paremaid lahendusi .
Postitused: 134
Teemad: 7
Liitus: Sep 2014
Maine:
1
No kui ma rattaga sõitsin siis kui ei vändanud siis olid vändad ühe koha peal,ma vist mõtlesin valesti.Aga ühte vändapoolt ma väänata ei jõua kahjuks :S Saab kuidagi teistmoodi ka?
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
21-09-2014, 08:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-09-2014, 08:17 AM ja muutjaks oli
iceman.)
kui ei jõua näpuvahel väänata , mis olekski pisut harukordne võime , siis kasuta abivahendeid: kruustangid , pikem jõuõlg sobiva toru näol . kui esteetiline tulem pole väga oluline võid kuvalda appi kutsuda .
see oli minu nooruses nii , et kõik pidi olema nagu mootorratas ja igast mootorrattast pidi tegema krossimootorratta . praegune trend võiks olla ikka retropill , mis sisaldab võimalikult palju autentsemapoolseid aksessuaare , et cool olla . kindlasti on väärtuslikum ka . on õnnestunud paar sellist vanajalgratast , ajastuõigete mootoritega arvelegi saada . edu !
Postitused: 651
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
Palju vänt karterisse jookseb, ehk on mõistlik otsida pikem keskjooksu võll?
Postitused: 4,476
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
Justkui oleks näinud väntasid kahe painutatud kohaga tehasetootena.. Äkki vanavaralaatadelt leiad sellise.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,225
Teemad: 48
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
Minu isiklik arvamus on, et ..no olen näinud paljusid selliseid abimootoriga rattaid ja enamuses on tagaratas all viltu. Ehk siis esirattaga võrreldes tugevalt kaldu keti suunas. Jalgratta raam ei ole päris hea selle jaoks või siis vajab suht õrna ringikäimist - ei tohi üle koormata jne.
Postitused: 132
Teemad: 109
Liitus: Oct 2005
Maine:
2
[/quote]
täitsa nii ongi mingil riga (18) mudelil oli juba mootoriinstalli valmidus , raamitoru oli ka pisut motoketi liini kohapealt õgvendatud , et ketiga kontakti ei tekiks. kuid , sellist detaili on ilmselt keerukas leida , või minetea tagadiüritus ukseees.
[/quote]
Tuleb üks võrri raam ära lammutada ja need jupid jalgratta raamile vahele keevitada. Kas siis oleks probleem lahendatud?
Postitused: 5,114
Teemad: 212
Liitus: Mar 2005
Maine:
167
täitsa nii ongi mingil riga (18) mudelil oli juba mootoriinstalli valmidus , raamitoru oli ka pisut motoketi liini kohapealt õgvendatud , et ketiga kontakti ei tekiks. kuid , sellist detaili on ilmselt keerukas leida , või minetea tagadiüritus ukseees.
[/quote]
Tuleb üks võrri raam ära lammutada ja need jupid jalgratta raamile vahele keevitada. Kas siis oleks probleem lahendatud?
[/quote]
Probleemi lahenduseks piisab lihtsalt raami ära lammutamisest, keevitamine oleks jba liiast.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
probleem oleks lahendatud , kui tegu oleks nõukogude venemaa inseneriga, sama suhtumine on õigusjärgsuse korras pärandunud ka putinivenemaa nn inseneridele.
nende sääreväristajate kurbel teatavasti evib liuglaagreid , mis jõhkrad malmjurakad , sisuliselt avatud , tolmule jne . ehk määrimine tekitab ennem kahju , kui kasu , tekitades abrasiivpasta pindade vahele.
lahenduseks võiks olla dr Kassi poolt käsitletud avatud keskjooksu kogpusega raami tekitamine , mil oli ka miski teaduslik nimi , mis on mu mälust haihtunud. sellisesse saaks istutada tänapäevase kinnise keskjooksu, mida on vist tõepoolest olemas ka pikema võlliga kui tavajalgrattal kombeks. sellise sõlme tekitamine poleks vast keeruline kuid eeldaks ka ikka väikest metallitööd , mille maht võib isegi ületada väntade koolutamiseks kuluva pingutuse hulga .
Postitused: 4,476
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid175707
No hangi sellised tehases tehtud vändad, milles küsimus! Miks keevitada-freesida-treida-painutada ja veel sada imet teha!
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 628
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
Neid tagahammakaid oli mingi hetk tutikaid terve punt traadiga kokku seotult vanaraua kokkuostus...