Kunagi oli midagi sarnast vist peres lausa kaks tükki. Rattad natuke suuremad kui Desna`l ja nimeks oli Saljut. Desna`l sai ka lahtise liigendiga natuke sõita, see rajakas läks kohe pooleks kui liigendi lahti päästsid ja selga ronisid. Rattad olid meie peres (minul ja vennal) rohekad ja porilauad oranzid. Kui isa juurest otsida äkki leiab mõne mustvalge pildigi.
On mõte teha käikudega kokukas. Rattad olemas aga nüüd küsiks et kas seda raami on mõtet rikkuda ümberehituse tarvis, või läheks kellelgi asisemaks... kollektsiooni? Olemas on veel ka neid liigendiga raame, et saaks ka nendega opereerida.
Ootama jäädes... Margus.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
(09-10-2014, 20:18 PM)h2rra Kirjutas: On mõte teha käikudega kokukas. Rattad olemas aga nüüd küsiks et kas seda raami on mõtet rikkuda ümberehituse tarvis, või läheks kellelgi asisemaks... kollektsiooni? Olemas on veel ka neid liigendiga raame, et saaks ka nendega opereerida.
Ootama jäädes... Margus.
a sa võta kasutusele rummusisene vahetaja. need ju täitsa automaatsed olemas. põle ühtki lõikust-keevitust vaja teha ega trosse vedada.
See ratas ei ole kohe kindlasti vene päritolu. Sportlikust huvist proovisin täna googeldada ja ainus saavutus oli... tühjus. Sadula alt leiab mõne kirja, mida on halvasti näha, kuid tuletades võiks seal kirjas olla Brevettato Ursus. Esimene võiks Itaalia keeles tähendada patenti, Ursus aga tootja või ratta nime. Nii ehk naa, kohale see mind kusagile ei viinud. Ursuse nimelist kokukat Itaalias küll toodeti, kuid netis pilte pole. Samas jääb selgusetuks Ursuse tootja firma nimi. Kaks tundi tühja tööd Tegelikult mitte päris tühja, sest tutvuda kokukate maailma ajalooga oli päris huvitav.
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2014, 05:14 AM ja muutjaks oli h2rra.)
(09-10-2014, 23:07 PM)diesel Kirjutas:
(09-10-2014, 20:18 PM)h2rra Kirjutas: On mõte teha käikudega kokukas. Rattad olemas aga nüüd küsiks et kas seda raami on mõtet rikkuda ümberehituse tarvis, või läheks kellelgi asisemaks... kollektsiooni? Olemas on veel ka neid liigendiga raame, et saaks ka nendega opereerida.
Ootama jäädes... Margus.
a sa võta kasutusele rummusisene vahetaja. need ju täitsa automaatsed olemas. põle ühtki lõikust-keevitust vaja teha ega trosse vedada.
Pidureid pole ju... kokukal pidurid ju rummu sees ja käeulatuses suur hunnik rataste jäänuseid, mis lasnamäe avarustest kokku kogunenud
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2014, 09:45 AM ja muutjaks oli aavu.)
(10-10-2014, 01:10 AM)viplala Kirjutas: See ratas ei ole kohe kindlasti vene päritolu. Sportlikust huvist proovisin täna googeldada ja ainus saavutus oli... tühjus. Sadula alt leiab mõne kirja, mida on halvasti näha, kuid tuletades võiks seal kirjas olla Brevettato Ursus. Esimene võiks Itaalia keeles tähendada patenti, Ursus aga tootja või ratta nime. Nii ehk naa, kohale see mind kusagile ei viinud. Ursuse nimelist kokukat Itaalias küll toodeti, kuid netis pilte pole. Samas jääb selgusetuks Ursuse tootja firma nimi. Kaks tundi tühja tööd Tegelikult mitte päris tühja, sest tutvuda kokukate maailma ajalooga oli päris huvitav.
Kust selline arvamus, et pole vene päritolu? Koopia? Ursus, kui mälu ei peta on karu, vist ladina keeles. Üks huvitav külgkorviga "desna": http://bicycle.spb.ru/pink-improved-desna/
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
(10-10-2014, 01:10 AM)viplala Kirjutas: See ratas ei ole kohe kindlasti vene päritolu. Sportlikust huvist proovisin täna googeldada ja ainus saavutus oli... tühjus. Sadula alt leiab mõne kirja, mida on halvasti näha, kuid tuletades võiks seal kirjas olla Brevettato Ursus. Esimene võiks Itaalia keeles tähendada patenti, Ursus aga tootja või ratta nime. Nii ehk naa, kohale see mind kusagile ei viinud. Ursuse nimelist kokukat Itaalias küll toodeti, kuid netis pilte pole. Samas jääb selgusetuks Ursuse tootja firma nimi. Kaks tundi tühja tööd Tegelikult mitte päris tühja, sest tutvuda kokukate maailma ajalooga oli päris huvitav.
Juba kvaliteedi järgi peaks olema näha, et nõukogude asi. Sadulatoru klamber on paraku selline detail, et seda võib lisada ja eemaldada ja selle järgi üksi midagi arvata ei saa.