10-10-2014, 07:55 AM
siin ka ühel seltsimehel seuke projekt poolikuks jäänd
http://www.auto24.ee/used/1865207
http://www.auto24.ee/used/1865207
(10-10-2014, 10:56 AM)ZIL 131 Kirjutas: Chevrolet 6,2 L diisel.
(10-10-2014, 13:02 PM)MeelisV Kirjutas:Eks seal peitub umbes selline analoogia, et kas on parem kärvata tiisikusse või hoopistükkis plekilisse soetõppe(10-10-2014, 12:13 PM)DevilDeVille Kirjutas:(10-10-2014, 10:56 AM)ZIL 131 Kirjutas: Chevrolet 6,2 L diisel.
Nu seda oskasin ma ise ka lugeda kuulutusest, et see on sevivannil aistevahel a lahtiseks jäi ikkagi see hea mootori küsimus
ehk mõeldakse seda, et see on parem kui 5,7D
(10-10-2014, 23:22 PM)mlsluik Kirjutas: Hääküll, loeme sellega "Naised saunas rääkisid" teema lõpetatuks...
Kes 6.2 liitirsega rohem kui mina maha sõitnud (üle 200 000km) need võivad muidugi kommenteerida niipalju kui heaks arvavad.
Aga jah, 5.9 TD cummins on tõesti hea, kuid hinnaklass hoopis teine ja meil liigub neid haruharva, mõne Dodge Rammipealt vb saaks. Soomes-rootsist 6.2seid saab võileivahinnaga kätte kuid 5.9 ja 6.5 on juba vähe kallimad mürakad...
5.9 liitrise ca 120kw pole ka teab mis asi, 90ndate lõpupoole pigistati juba neist 160kw välja ja hiljem isegi 180kw kuid neid ei kannata enam võrrelda...
6.2 liitrise 350Nm mulle aga meeldis, parasjagu et 3000 pöörde pealt võisid koopast valge välja lasta, nõrk koht oli pigem TH700 kast
(11-10-2014, 00:12 AM)autojuht Kirjutas: 350nm. vs. 550nm. cumminsi kasuks ja mootorid on ikka sama ajastu omad. Ei ole tõesti kuue koma kahesega 200000 km. läbi sõitnud aga hingeeluga olen kursis. Minu jaoks on see jõuetu rauahunnik ja sellest ei saa ka lihtsate vahenditega mingit jõulisa ka välja pigistada. Diisel mootor ilma turbota kõlbab ainult paadi ankruks!