mis karburaator mossele?
#1

Kuna originaalkarburaatoriga ei taha asi eriti puhtalt käia, ikkagi puterdab vahete-vahel ja kütusekulu on liiga kõrge, küsiks, millega seda asendada?
Eriti tähtis oleks kütusekulu minimeerimine. Kohe oleks saadaval mingi väikese fiati ühe lõõriga karbuss ja Datsun Cherry oma.
Vasta
#2

Mina asendasin Vaz´i karburaatoriga, kõige parem on vanem Weber karburaator millel mõlemad lõõrid mehaaniliselt avatavad, kuid osoonikas on öknoomsem. Vahetada on väga lihtne - istub äpselt peale, kuid minul oli vaja vahetada kollektori küljes tikkpoldid kuna mosse orig jäid tiba lühikeseks, veel on vaja vahetada karbussi küljes olev pöördhoob ja ongi vahetatud! Jälgima peab ka töömahtusid kuna mosse on 1,5 ja vaz´e on 1,2 1,3 1,5 ja 1,6. Järelikult oleks otse vahetades kõige parem vaz 2103 karpa(1,5), kuid kui muu panna siis tuleks düüsid üle vaadata ja õiged panna(tabelid olemas).
Peale vahetust hakkas minu mosse tunduvalt ühtlasemalt ja paremini käima!
Vasta
#3

Ühest kohast kuulsin et 2106 karpa pidi hea olema mossele lihtne parandada kui mosse orikat
Vasta
#4

Olen seda meelt,et originaal on ikka sobivaim.Juhul kui tahetakse tavalist tänavasõidu autot.See nüüd jah minu arvamus.
Muuseas,mossedele paigaldati kaht erinavat karbussi tüüpi ja vastavalt sellele olid erinavad ka õhufiltri korpused.K-126 sari ja DAAZ(nn.ziguli karbuss)Viimane aga polnud identne ühegi VAZ-il kasutatava karburaatoriga,vaid tegu oli modifikatsiooniga mis tehtud spetsiaalselt mossele.Ise olen sõitnud ja palju sõitnud mossedega millel oli K-126 karpa. Mäletamist mööda ei saanud nuriseda ei külmkäivituse,tööstabiilsuse ega auto ökonoomia kohta.Auto pidi vaid timmis olema.Kontaktid (jagajas)väga korras ja karburaator timmitud.Tase ujukiruumis jms.Samas oli selle karpatüübi hädaks just nimelt ujuki nõelklapp.Tavatses teine kinni jääda ja enamasti asendisse mis tekitas liigkõrge kütuse taseme,ka nii kõrge,et auto suri tühikäigul välja.Asenduseks sobivad kõik K-126 (ka Volgadelt ja 53-delt pärinevad)ja sammuti K-125 nõelklapid.K-126 õhufiltri korpusel oli ka oma krutski.Hoolimata seda traadi asendist võis õhuvõtt jääda ikka suvise asendi peale.Mõtekam oli seda sättides eraldada korpus karburaatorist ja asendis oma silmaga veenduda.Vastasel juhul võis juhtuda,et juba 0-lähedastel temperatuuridel hakkas mootor suure kiirusega sõites tempe tegema,sest mootor võttis sooja õhu asemel külma õhku.
Ja veel karteri tuulutus.Selle standard vooliku võiks roheliste õudusunenäoks asendada pikemaga ja suunata mitte õhufiltrisse vaid mootori alla
Tervitades,Flanagan
Vasta
#5

Ja veel karteri tuulutus.Selle standard vooliku võiks roheliste õudusunenäoks asendada pikemaga ja suunata mitte õhufiltrisse vaid mootori alla

No ei ole tegelt vaja mossel seda voolikut sinna mootori alla ka ajada - kui kõik on tipptopp.See ei ole LADA ega VAZ et lisaks õlikanalitele on vaja ka tuulutuse kanalid õliga umbe ajada.
Vasta
#6

Timmisin siis originaal DAAZ 2140 karpat, leotasin ja puhastasin. Tundub, et nüüd käib küll normaalselt.
Vasta
#7

ma soovitaks ka ziksa karbussi
Vasta
#8

nagu välja paistab , sis teemaalgataja ilge leiutaja ...
Praegu peaks oelma kysimus , et milline pritse panna , mitte milline karbuss

Pole midagi targemat teha
Vasta
#9

Kunagi sai mossele Polski Fiati 2-lõõriline Weberi karpa peale pandud, minek muutus ikka kõvasti paremaks, küttekulu tõusis ka samamoodi.

E: Teema üle kahe aasta vana Smile
Vasta
#10

Atsetooniga rõngad lahti leotada, siis kaob surve karterist ja tuulutuse saab õhufiltrisse ühendada. Õli tuleb siis muidugi ära vahetada. Talvel külma mootoriga lühikesi otsi teha, siis tahmavad kinni. Kulunud tavaliselt ei ole. Aknaga karbussil on rõngaga nõel, selle rõngas vajub ära ja uputab. On ka selliseid teravad otsaga ujuki nõelu, millel konks küljes, ujuk tirib tagasi. Pump lööb ka lahti, seda ei ole tegelikult vaja.
Vasta
#11

Koer haugatab julgelt vanad teemad üles täna Big Grin
Kus sm Kass on?

Sain hea hinnaga K-126e, välimuselt ja sisemuselt paistab olevat väga-väga vähe kasutatud (või mingi tuvastamata vea puhul kiirelt kasutuselt kõrvaldatud) paistab olevat. Eks ole näha kunagi, mis ta teeb.
Vasta
#12

(04-01-2014, 02:51 AM)Kombimiis Kirjutas:  Koer haugatab julgelt vanad teemad üles täna Big Grin
Kus sm Kass on?

Tänan küsimast! Magasin täna kaua, nagu tavaliselt. Ja asi on käest läinud, nüüd on juba hilja Koera ketti panna. Ja kordamine on tarkuse ema ja üleüldse oleks mängu tuua mingi Põrgukass. Ja vanad teemad ongi huvitavamad, "kordusteemad" tulekski üle mängida, tehnika ja teadus on vahepeal tublisti edsi arenenud, nagu näha! Cool
Vasta
#13

Toho tonti! Kruvisin 2140 makreeringuga karburaatori maha ja mõtlesin et istutan K126H asemel, kuid kae kurjanahka. Avanes selline pilt [Pilt: 0106928057c7de7.jpg]
Madalamale ei lähe, tikpoldid vastu korpust.

Milline oleks kiireim-mõistlikum lahendus? Lühemad tikud? Käib sinna alla midagi tekstoliidist plaat ka alla?
Vasta
#14

Tekstoliit ja lühemad tikud ning peaks hea olema.

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta
#15

Volga kauplusest saaks mõlemaid?

Nagu näha võime, on masin sisuliselt vee alt välja toodud, kultuurkiht ja eluvormid on kenakesed.
Vasta
#16

(14-07-2014, 21:06 PM)Kombimiis Kirjutas:  Toho tonti! Kruvisin 2140 makreeringuga karburaatori maha ja mõtlesin et istutan K126H asemel, kuid kae kurjanahka. Avanes selline pilt [Pilt: 0106928057c7de7.jpg]
Madalamale ei lähe, tikpoldid vastu korpust.

Milline oleks kiireim-mõistlikum lahendus? Lühemad tikud? Käib sinna alla midagi tekstoliidist plaat ka alla?

Kuna sellel karpal ei ole soojendust, siis sinna alla on talveks mõistlik ise teha alumiiniumist tald, kust jahutusvedelik läbi juhtida.
Vasta
#17

Veerenni tn. lada poest mine osta tekstoliit vahele ja kui vaja siis lühemad tikkpoldid ja käib nagu siidi.
"Kass" vana karpade spets võiks minu VAZ autole peale istutada weeberi 32/36 karpa. (olen nõus ka midagi kompenseerima)
Vasta
#18

(27-10-2014, 22:33 PM)Qunts Kirjutas:  Veerenni tn. lada poest mine osta tekstoliit vahele ja kui vaja siis lühemad tikkpoldid ja käib nagu siidi.
"Kass" vana karpade spets võiks minu VAZ autole peale istutada weeberi 32/36 karpa. (olen nõus ka midagi kompenseerima)
Laulikus ka tekstoliiti saada + muud tihendid. Kui jäigalt läheb, võib õrnalt toksates millegagi kaasa aidata. Pildilt nagu näeks, et jeeli-jeeli mööda siiski läheb.

Oih, ei märganud, et kuupäev juba selline ja kirje, et tikkpoldid serva taha kinni jäämas.
Vasta
#19

See auto on juba ammu elundidoonor märksa korralikumale 1.7 pritsega mossele Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne