(31-10-2014, 22:23 PM)wertymo Kirjutas: Otseselt siia teemasse ei kuulu, aga kes vaatab pilti nr. 36, leiab midagi, mis ilmselt kunagi siinsetel teedel sõitnud.
(31-10-2014, 22:23 PM)wertymo Kirjutas: Otseselt siia teemasse ei kuulu, aga kes vaatab pilti nr. 36, leiab midagi, mis ilmselt kunagi siinsetel teedel sõitnud.
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2014, 20:34 PM ja muutjaks oli Aspelund.)
Granaat, jah, seisab juba aastaid xxxxx ja xxxxx tn. nurgal. Kuskil seal. Paar aastat tagasi, kui ta mulle tihti teepeale ette jäi, oli ta veel täiesti ok kerega. Aga tundub, et lumesahad on teda hellitanud ja kõik soolalume talle külje alla lükanud, et tal mitte külm ei hakkaks.
Kui madalale saab veel vajuda. Tundub, et kohe kohe juba asfaldipinnast madalamale.
EDIT: Mõned olulised asukohamääratlused on turvakaalutlustel tsenseeritud.
Kas oskab keegi miskit rääkida sellest roomiktransportööril olevast ekskavaatorist ? Kabiin draglainilt E-304/EO-3211,nool hüdraliline ja mis eesmärk sellel masinal ? Corbex-i toodang,ainueksemplar või ?
Mingi hägune loogika räägib sellest, et saad kusagil vesises keskkonnas laamendada asjaga. nelja tugijalaga nivelleerid end ära ja siis muudkui kaevad vms.
Neid aluseid seisis vanasti Corbexi hoovil Kohilas suisa mitu. Pakuti suurema või väiksema eduga müüa. Üks vist uputati kusagil Pakri ja Paldiski vahel merregi, kui saarelt vanametalli ära toodi.
See konkreetne eksemplar on tõenäoliselt ebaõnnestunud katse neile masinatele kasutust leida. Sõiduk ise on nähtavasti nullilähedase läbisõiduiga.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(13-10-2014, 15:14 PM)mlsluik Kirjutas: Täna jäi selline isend kaamera ette, pidavat täiesti sõidukorras olema. Viimase värvikihi olevat tartu kunstikooli tudengid peale võõpand Mäletate veel seda aega kui sellised pakikandjad mööda linna ringi lasid?
(Peaks igati teemakohane olema, natuke rasketehnikat ja natuke autot ning natuke meenutab ka jalgratast - noo lõppülekanne ju ketiga nagu igale endast lugupidavale rattale omane... )
Kusagil keegi just näitas ka seda "ämblikut" , et nende firma hoovi peal seisab selline .
Need vägagi vahvad massinad.
Ruum uskumatult kuiv,kuid seisma jäetud just täpselt sellises olukorras ,kuidas teelt tulid.
Pestud pole kahjuks.Kogu sodi istub auto all ja ragistab metalli.
Kuid tehnika asjalik.
(Seda postitust muudeti viimati: 07-12-2014, 12:27 PM ja muutjaks oli Raudpats.)
See on Sillamäelt Igori kollektsiooni jäänus. Esialgu hakkas NSVL autode-tsiklite kollektsiooni kokku ajama, pärast kadus isu ära. Müüb juba mitu aastat. Tal oli väga palju erinevat tehnikat, üsna heas korras. Enamus on nüüdseks müüdud. Ja ma arvan, et enne lattu panemist on enamus autosid enam-vähem puhtaks pestud. Samas hoones oli mööblivabrik ja tolm peakski sealt pärit olema.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Leidsin ka ühe väga hästi säilnud Vladimir Universal U2 Eestist. Omaniku väitel oli kohalik oskaja külamees selle isegi käima pannud umbes 3 aastat tagasi. Töötab siis Petrooliumiga. Küsimuse peale kas asi ka müüa? Oli vastus vääääga kiire tulema 12000 € ja vii minema. Nagu ikka kui vaja pilti teha siis pole seda aparaati millega seda teha.
Seega panen ilustreeriva pildi mille leidsin netist.
Kunagi seisis üks selline Keilas Vaiksel tänaval, nähtavasti restaureerituna. Väga heas korras oli, nagu hoovikaunistus...
Juba mõni aasta on see aga läinud sealt.
Täna päeval tuli Järvevanas vastu treiler, mille peal kaks punast poolikut kupeekerega Taunust. (et ennetada teiste fordimeeste targutamisi - jah kupee, mitte kaheukseline sedaan )
Kuna seal tagasipööret teha ei kannata, siis jäigi teadmata, kas läksid Kuusakoski või kuhugi paremasse kohta...