Tume klaas.
#21

UV kaitsekilesid peaks ju enamus aknakiletajaid pakkuma. Võtab maha sisuliselt kogu UV. Eks pimedamaks läheb ka, aga mitte päris nii nagu toonklaasiga.
Vasta
#22

Tsitaat:Tavaline (akna)klaas neelab UV-B- ja UV-C-kiirguse, kuid pikemalainelist (üle 300 nm) kiirgust laseb osaliselt läbi. UV-seadmeis kasutatakse sellele kiirgusele läbipaistvat kvartsklaasi.
http://et.wikipedia.org/wiki/Ultraviolettkiirgus
Kusagilt kõrvu jäänud, et klaas ei lase UV-kiirgust läbi, osutub osaliselt tõeks. Olen alati mõelnud, et miks rõhutatakse päikseprillide puhul UV kiirguse vastu kaitset ja seda isegi klaasist prillide puhul. Kas tõesti vajavad klaasprillid veel eraldi UV kaitset?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#23

Käisin siis see nädal ARK-s ja vastus oli lihtne Big Grin
Rääkisin juhatajaga: Ütles, et on antud aga pead pöörduma tehno osakonna poole.
Rääkisin siis teh. osakonna spetsialistiga ja algul oli kindel EI, kuid kui tegin selgeks haiguse põhjused tuli vastus, et sellise otsuse saab teha vaid TEH. osakonna juhataja.
Sai siis rääkitud TEH. osakonna juhatajaga ja algusest peale oli vastus suur EI.
Alguses rääkis mulle nägemis puudest (kasuta prille) ja pidin 3 või 4 korda ütlema, et tegemist ei ole nägemis puudega !!!
Siis hakkas rääkima isiku kaitse vahenditest. Küsimuse peale, et mis moodi saab arst väljastada isiku kaitse vahendi (kas see peaks olema kiiver või Moslemite rätt mis ümber pea mähitakse) oli vastus ei tohi ja soovitas kasutada päikese sirmi Big Grin
Seletasin, et see ei kaitse jne. 
Küsimise peale, et kuidas lubatakse autol käsi juhtimist, et see on samamoodi isiku abivahend ei tuulnud muud kui möhh.
Siis küsis minult, et kuidas saan autosse ja autost välja nii et päikest ei näe ? Vastasin, et see ei ole võrreldav kui sõidan näiteks Võru/Tallinn või mis iganes ja jälle oli möhh möhh Big Grin
Nii pädevad isiksused töötavad meil MNT ametis.

Mida soovitate ?
Vasta
#24

(31-10-2014, 23:23 PM)Qunts Kirjutas:  Käisin siis see nädal ARK-s ja vastus oli lihtne Big Grin
Rääkisin juhatajaga: Ütles, et on antud aga pead pöörduma tehno osakonna poole.
Rääkisin siis teh. osakonna spetsialistiga ja algul oli kindel EI, kuid kui tegin selgeks haiguse põhjused tuli vastus, et sellise otsuse saab teha vaid TEH. osakonna juhataja.
Sai siis rääkitud TEH. osakonna juhatajaga ja algusest peale oli vastus suur EI.
Alguses rääkis mulle nägemis puudest (kasuta prille) ja pidin 3 või 4 korda ütlema, et tegemist ei ole nägemis puudega !!!
Siis hakkas rääkima isiku kaitse vahenditest. Küsimuse peale, et mis moodi saab arst väljastada isiku kaitse vahendi (kas see peaks olema kiiver või Moslemite rätt mis ümber pea mähitakse) oli vastus ei tohi ja soovitas kasutada päikese sirmi Big Grin
Seletasin, et see ei kaitse jne. 
Küsimise peale, et kuidas lubatakse autol käsi juhtimist, et see on samamoodi isiku abivahend ei tuulnud muud kui möhh.
Siis küsis minult, et kuidas saan autosse ja autost välja nii et päikest ei näe ? Vastasin, et see ei ole võrreldav kui sõidan näiteks Võru/Tallinn või mis iganes ja jälle oli möhh möhh Big Grin
Nii pädevad isiksused töötavad meil MNT ametis.

Mida soovitate ?

Ka ülemusel on ülemus ehk siis ka politseile saab politsei välja kutsuda.... Big Grin
Vasta
#25

Kas see toode mis sinna klaasile panna tuleb on teada? Riigiametniku tuleb ikka numbrite ja faktiega tümitada siis on lootust
Vasta
#26

(31-10-2014, 23:23 PM)Qunts Kirjutas:  Mida soovitate ?

Soovitan pinda käia. EI ei ole vastus, peab olema põhjus. Ja põhjus on ümberlükatav. Kui vaja, tuleb sammhaaval ülespoole edasi minna, nagu seni. Iga samm võimaluse piires dokumenteerida. Mida rohkem seda uhkem, ilma paberita on vähe kasu. Ja kui lahendust ikka ei tule, tuleb appi jurist või "Pealtnäigija".
Vasta
#27

(01-11-2014, 01:44 AM)zazik Kirjutas:  
(31-10-2014, 23:23 PM)Qunts Kirjutas:  Mida soovitate ?

Soovitan pinda käia. EI ei ole vastus, peab olema põhjus. Ja põhjus on ümberlükatav. Kui vaja, tuleb sammhaaval ülespoole edasi minna, nagu seni. Iga samm võimaluse piires dokumenteerida. Mida rohkem seda uhkem, ilma paberita on vähe kasu. Ja kui lahendust ikka ei tule, tuleb appi jurist või "Pealtnäigija".

Just nii! Ja lisaks tuleb rõhutada,et kõik ametnikud on meie st. rahva teenimiseks palgatud.
Vasta
#28

(01-11-2014, 09:25 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Just nii! Ja lisaks tuleb rõhutada,et kõik ametnikud on meie st. rahva teenimiseks palgatud.

Ja just seepärast loodan ma et ennem kui lubatakse piiratud nägemisvõimega ("tänu" tumendatud klaasidele) juht liiklusesse kaalutakse väga väga põhjalikult ning arvestatakse kõigi liikluses osalejate huvidega! 
Kui lubatakse selline erand siis selle ametlikku põhjendust tahaks küll lugeda. 
Vasta
#29

(01-11-2014, 09:48 AM)Rokikas Kirjutas:  
(01-11-2014, 09:25 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Just nii! Ja lisaks tuleb rõhutada,et kõik ametnikud on meie st. rahva teenimiseks palgatud.

Ja just seepärast loodan ma et ennem kui lubatakse piiratud nägemisvõimega ("tänu" tumendatud klaasidele) juht liiklusesse kaalutakse väga väga põhjalikult ning arvestatakse kõigi liikluses osalejate huvidega! 
Kui lubatakse selline erand siis selle ametlikku põhjendust tahaks küll lugeda. 

Aga otse loomulikult! Kahjuks kõigi liikluses osalejate huvidega pole võimalik kunagi arvestada.
Vasta
#30

(01-11-2014, 09:48 AM)Rokikas Kirjutas:  
(01-11-2014, 09:25 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Just nii! Ja lisaks tuleb rõhutada,et kõik ametnikud on meie st. rahva teenimiseks palgatud.

Ja just seepärast loodan ma et ennem kui lubatakse piiratud nägemisvõimega ("tänu" tumendatud klaasidele) juht liiklusesse kaalutakse väga väga põhjalikult ning arvestatakse kõigi liikluses osalejate huvidega! 
Kui lubatakse selline erand siis selle ametlikku põhjendust tahaks küll lugeda. 

Selle loogika järgi peaks keelama linnas liigelda maainimestel sest nad ei ole harjunud. "Blondiinid". Jne.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#31

 tegalikult peaks keelama ka jalakäiad , sest neil pole vastava kategooria  liiklemisõigust , ega koolitust , ning seda mitte naljaga pooleks vaid pooltõsiselt .
Vasta
#32

Tudeeri seda teemat.
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=31&sid=83ca34e846573361b16dfc5f62ca0ddc

Need mehed omavad kogemusi kuidas nende mömisevate ametnikega käituda. Kõikidele küsimustele, milledele vastamine nõuab ajutegevust on nende standardvastus EI. Paar korda seadusega "face a table" ja ka seal majas tekkivad mõtlemise alged.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta
#33

"Vaatasin seda kere ehitust ja mitte midagi ei näinud !!! Äkki räägid täpsemalt mida peaks vaatama VAZ kere ehituse juures ???"
Parem, kui sellise puudega kõigest väest tavaliiklejate sekka ei trügitaks, aga tee sa talle selgeks...
Vasta
#34

Mulle tundub, et kui arst käsib ilmtingimata tumedate klaasidega sõita ja Maanteeamet selle loa aktsepteerib, siis tuleb sinna kindlasti piirang, mis lubab autot kasutada ainult valgel ajal. See klaaside läbipaistvuse 70% nõue on natuke laiemalt levinud ja ei ole ainult ARK mömmide väljamõeldis. Isegi enamus autovalmistajaid aktsepteerib seda nõuet. Mõnedel autodel on esiklaasi ülaservas toonitud riba ja see on aktsepteeritav. Ilmselt need nõuded on ikkagi seotud liiklusohutusega. No võimalik oleks vist hankida mingi BTR-i moodi elukas ja siis sõita kinniste luukidega periskoobi abil. Tänavale sellisel juhul vist asja ei oleks. Aga vähemalt päike ei tee liiga. On veel üks legaalne võimalus - kui autole on tehases paigaldatud toonklaasid ja see kuulub ümberasujale, siis vist saab sellise auto Eestis arvele. Seega tuleks kolida mõnda kõrbepiirkonda ja osta seal sobiv auto ja siis aasta pärast koos autoga siia kolida. Ega selliseid autosid palju ei toodeta, aga nad on täitsa olemas.
Vasta
#35

(31-10-2014, 23:23 PM)Qunts Kirjutas:   Küsimuse peale, et mis moodi saab arst väljastada isiku kaitse vahendi (kas see peaks olema kiiver või Moslemite rätt mis ümber pea mähitakse) oli vastus ei tohi ja soovitas kasutada päikese sirmi Big Grin
...
Mida soovitate ?
Lase selline näokaitse ära toonida nagu trimmerdamisel kasutatakse. Päikest on meil heal juhul ühel päeval kolmest. Üks päev kannatad näomaski ära, teistel sõidad nagu teisedki.

Kiiver a la "Stig" on stiilsem, aga vaevab kaela ära kui mitu tundi sõidad(mälestused põrssapõlve tsiklisõitudest).
Kui on soovi kaasliiklejaid ehmatada, siis hokimask ja mootorsaag kõrvalistmel.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#36

Mõned päris huvitavad mõtted tulid ksf-lt Big Grin
Pean kõik kirja panema ja siis saadan uuesti ja jälle. Taotlus paberile ja kiri posti.  Big Grin
Ühest ma ikka aru ei saa miks lubatakse rooli vaegnägemisega inimesi  ??? (Minu jaoks see võrdub tumeda klaasiga)
See on ka minule täielik mõistatus, et kui lubatud on läbipaistvus 70% eesmistel külgmistel akendel siis mis nurga alt seda mõõdetakse ja mis valguse käes ?
See on ju kindel, et sombuse ilmaga on labipaistvus protsent väiksem kui suvel päike lõõskamas ja vägapalju oleneb veel kellaajast ning päikese kõrgusest.
Kui mõõta läbipaistvust väheke suunaga tahapoole on läbipaistvuse % kohe väiksem (taga tume klaas) kui suunaga ette kus tavaline klaas.
Huvitav mis siis saab kui paigaldan eesmistele külg akendele kardinad ? Sellised ilusad Si..a karva pruunid roosade trellidega ja logoks roheline kohuke ? Big Grin
NB. olgu veel öeldud, et siiani ei ole ühelegi minule kuuluval autol olnud kunagi tumedaid klaase, nii ees kui taga ! 
Lisasin, et mõni kodanik ei arvaks, et mingi noor nolk tahab lihtsalt midagi tõestada.
Endiselt ootan ettepanekuid !
Tänud siiani Big Grin
Vasta
#37

Mõõtmiseks on spetsiaalne aparaat, see peaks olema olemas igas ARK-s ja ülevaatuspunktis. Nurk mõõtmise ajal on 90 kraadi. Aparaat koosneb kahest poolest - andurist ja vastuvõtjast. Esmalt pannakse need teineteise vastu ja nullitakse ära, siis pannakse klaas vahele ja mõõdetakse. Väline valgus ei oma mõõtmise juures mitte mingit tähtsust.
Vasta
#38

(02-11-2014, 20:44 PM)Qunts Kirjutas:  Mõned päris huvitavad mõtted tulid ksf-lt Big Grin
Pean kõik kirja panema ja siis saadan uuesti ja jälle. Taotlus paberile ja kiri posti.  Big Grin
Ühest ma ikka aru ei saa miks lubatakse rooli vaegnägemisega inimesi  ??? ....
Oot-ot kust selline info ? Kõigil juhtidel peab olema ju kehtiv tervisetõend.Kui nägemine pole päris OK siis korrigeeritakse seda prillide või läätsedga.Vanadel lubadel oli ka vastav märge selle kohta uutel enam mitte.
Et sinu arust sõidavad siis poolpimedad ringi või ?
Vasta
#39

(03-11-2014, 01:13 AM)krossifänn Kirjutas:  
(02-11-2014, 20:44 PM)Qunts Kirjutas:  Mõned päris huvitavad mõtted tulid ksf-lt Big Grin
Pean kõik kirja panema ja siis saadan uuesti ja jälle. Taotlus paberile ja kiri posti.  Big Grin
Ühest ma ikka aru ei saa miks lubatakse rooli vaegnägemisega inimesi  ??? ....
Oot-ot kust selline info ? Kõigil juhtidel peab olema ju kehtiv tervisetõend.Kui nägemine pole päris OK siis korrigeeritakse seda prillide või läätsedga.Vanadel lubadel oli ka vastav märge selle kohta uutel enam mitte.
Et sinu arust sõidavad siis poolpimedad ringi või ?
Kõikidel juhtidel peab jah olema kehtiv tervisetõend, aga kui pool pime juhuslikult ei kasuta teatud hetkel prille ongi ta ju pime ja keegi ei saa teda sundida kasutama neid prille !!! ja uute lubadega ka Politsei ei saa aru kas peaks olema prillid, mis on tunduvalt ohtlikum kui tumendatud klaasid nägijale!!!
Jaa minu meelest sõidavad ringi pool pimedad ja väga paljud veel pooletoobised !!!
Selleks on eraldi teema siin foorumis kus räägitakse manöövritest Eesti teedel…..
Vasta
#40

(03-11-2014, 02:53 AM)Qunts Kirjutas:  
(03-11-2014, 01:13 AM)krossifänn Kirjutas:  
(02-11-2014, 20:44 PM)Qunts Kirjutas:  Mõned päris huvitavad mõtted tulid ksf-lt Big Grin
Pean kõik kirja panema ja siis saadan uuesti ja jälle. Taotlus paberile ja kiri posti.  Big Grin
Ühest ma ikka aru ei saa miks lubatakse rooli vaegnägemisega inimesi  ??? ....
Oot-ot kust selline info ? Kõigil juhtidel peab olema ju kehtiv tervisetõend.Kui nägemine pole päris OK siis korrigeeritakse seda prillide või läätsedga.Vanadel lubadel oli ka vastav märge selle kohta uutel enam mitte.
Et sinu arust sõidavad siis poolpimedad ringi või ?
Kõikidel juhtidel peab jah olema kehtiv tervisetõend, aga kui pool pime juhuslikult ei kasuta teatud hetkel prille ongi ta ju pime ja keegi ei saa teda sundida kasutama neid prille !!! ja uute lubadega ka Politsei ei saa aru kas peaks olema prillid, mis on tunduvalt ohtlikum kui tumendatud klaasid nägijale!!!
Jaa minu meelest sõidavad ringi pool pimedad ja väga paljud veel pooletoobised !!!
Selleks on eraldi teema siin foorumis kus räägitakse manöövritest Eesti teedel…..

Prillide märge on lubade peal füüsiliselt täiesti olemas ka praegu. Lihtsalt tavainimene ei pruugi seda osata lugeda. 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne