(07-09-2014, 17:04 PM)Timm Kirjutas: ...
Näidik mõõdab kiirust kilomeetreid tunni kohta... Millega tegu?
Säärases kiirusvahemikus opereerisid paremad kolbmootoriga hävitajad, varasemad reaktiivmootoriga sõjalennukid ja iseenesest klapib ka turboprop reisilennukitega. Ehk pakun lennuki "spidomeetrit", mis toimib läbi pitot' toru.
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2014, 14:21 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
Seest ja väljast paistvate komponentide järgi pakuks ma, et tegu on "Kiiruse langemise" hoiatus-indikaatoriga.
Keerad sobiva kiiruse paika ja kui "airspeed" ehk vaakum mingis torus langeb alla seadistatu, siis lööb lambi põlema. Kuna hetkel vaakumit tagamises kopsikus pole, siis on kontaktid ka koos.
või siis püsikiirushoidik?
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2014, 19:17 PM ja muutjaks oli karvik.)
(22-10-2014, 15:25 PM)Veteran Kirjutas: Teise MS aegsed hävitajad kulgesid tavalisel ülelennul kiirusega alla300 km/h. Maksimaalkiirused olid sinna 600-pluss kanti.
Ma ka selle poolt. Mõned üksikud mis suutsid üle 700km/h välja meelitada. Paljud läksid sellise kiiruse juures juba flatterisse.
Kui tehnika juba sinna maale jõudis, et tiivad välja kannatasid, siis propp ei suutnud lihtsalt enam suuremat tõstejõudu pakkuda, et kiirus suuremaks ajada. Käisid tiiviku tipud juba niigi helikiiruse piiril.
Ja siis tulid reaktiivid. Mille töövahemik võis ju isegi MS-II ajal sinna kiiruseni ulatuda, aga selljuhul pidi see olema mingi kahe spidoga asi. 700km/h ei tule isegi kosmosesüstik maanduma(u. 355km/h).
Pigem arvan kulgemiskiiruse määramiseks mingi vidinas peale MS aegsetel lennukitel. Või siis meeldetuletaja, et kiirus läks mittesoovitud alase.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Kas keegi on näinud Dong-Feng traktori suretustrossi? Kuidas seda nimetatakse, et netist otsida?
Pmst vaja mootorile käsigaas tekitada - mõtlesin, et toriga tross ja nupu juures mingi fikseerimismehhanism. Võimalik ka nii teha nagu saksa E-l, aga siis vaja ilmatusuur kronstein tekitada.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Viimasel pildil on Rootsi vana hea naelte välja tõmbamise abinõu. Kui naelapea on laua sees peidus, siis selle apastraadiga
saab käepidemeks oleva raskusega lüüa need "nokad" naelapea ümber laua sisse ja siis juba välja kangutada. Muidugi
on ka juba selle riistapuuga liiga tummiseid "jorsse" üritatud välja väänata - sellest siis ka parandus keevitused.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Transistori kuju ja kolm klemmi viitavad transistorile. All võib olla mitte mass, vaid jahutuseks mõeldud metallpind, mis kinnitatakse suurema radika külge. Kusagilt, kus on nõutud pritsmekindlus, nt auto süütesüsteemist.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.