mõtlesin,et keegi kes tunneb asja ja on kursis Eestis toimuva mootorataste ja mopeedide eluga võiks koostada ajakirja kus oleksid mingite tsiklite anemed,võistlused nendele jne.ajakiri võiks kas või ainult neli korda aastas ilmuda.teda võiks olla ka kirjalikult poodides müügil.
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
See teema jookseb Motolistist vähemalt kaks korda aastas läbi ja alati jõutakse ühele ja samale järeldusele
Et lugejaid on vähe ja asi ei tasu ära. samuti on puudu nn\"veduritest\". Ning alati lõpeb jutt sellega, et autoajakirjad TM ja AL, nüüd ka Autobild peaksid rohkem tsikliinfii jagama. Mida vähemalt minu meelest on jõudumööda ka tehtud.
Siiski arvamused-kommentaarid selle ajakirja kohta on teretulnud :yes
Postitused: 2,119
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Eks ta sihke lugu on jah, päris uue lehe jaoks ei iial tea kas turgu jagub. Kuivõrd meil taas uus leht (AutoBild) kohal on, peaks mingil hetkel tõenäoliselt keegi neist väheke ümber orienteeriuma, et edasi elada. Minu tagasihoidlik arvamus on, et kõige lihtsam seda teha oleks \"Autolehel\", ehk (paraku või mitte) ka kõige sunduslikum, et edasi elada. Neil \"teistel\" ju piiritagused rahad seljataga, kesse sellega võistelda jaksab. Aga väiksem on alati paindlikum. Äkki sellest siis sünniks siis selline, poolenisti tsiklileht. Usutavasti ka, päris ja ainult rattaleht Eestis veel ära ei elaks, rattarahvast kui pole veel nii palju aga küll seegi jõuk kasvab.
Terv. Ivar
loll on loll olla.
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Offtopic natuke küll aga siiski.
Minu meelest on olukord kahe senise tehnikaajakirja puhul selline: Autoleht läheb iga numbriga paremaks ja tehnikamaailm halvemaks.
Autolehes vägaga huvitavad ise-ja ümberehtiuse jutud, taastamine, tuuning, ralliautode ehitamine, tehnonõuanded, loomulikult tsiklid, usa autod ja muidugi Margus Hans Kuuse disaini ja ajalooleheküljed ja palju muud.Tõsiselt huvitav on lugeda. Rohkelt uut ja huvitavat on tekkinud eriti Priit Veski tulekuga Autoleht (respect PlyVal)
Tehnikamaailm aga orienteerub vaikselt ümber kodumasinate ja raketimaailmaks. Mitte et mul midagi huvitavate ja inforohkete sõjaajaloo ja (kosmose)laeva artiklite vastu oleks aga viimasel ajal on auto ja motoosa kuidagi niruks jäänud. Tsiklitest pole enam mitu kuud midagi kuulda olnud ja ega selliste eriliste masinate peale ka just leheruumi ei raisata. Liiga suure osa moodustavad ajakirjast audio-video, mobiilide ja kodumasinate lehed. Vähemalt minu meelest. TM peaks enda jaoks selgeks tegema millest nad õieti kirjutada tahavad.
Autobild pole veel kätte juhtunud ja seega seda kommenteerida ei oska.
Ise näeksin samuti tsikli ja \"eriliste sõidukite ajakirjana\" justnimelt Autolehte. Tundub, et tegijad tahtmist ja jõudu täis ja suudavad palju uut ja huvitavat välja mõelda ja ka ära teha.
Igatahes edu kõigile kolmele ajakirjale, ajate ju ikkagi ühist asja.
P.S.
Oli nüüd natuke kriitiline küll, aga eks head lehte teevad ikka lugejad.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Kui keegi tahab ikka seda ajakirja tegema hakata, siis ma võin talle pajatada memuaare, kuidas me koos paari sõbraga, paar aastat tagasi eesti mootorrattakalendrit tegime ja mis sellest välja tuli...
P.S kui keegi on huvitatud aegunud (2002)kalendritest, kus on sees eestis (ümber)ehitatud mootorrataste pildid, siis andku ainult teada... aga saata kuhugi küll ei tahaks, võin kuhugi kokkulepitud kohta kasti jätta ja igaüks käib ja võtab sealt ise...
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Aga sellised need eestlased enamuses ongi... kõigile meeldib, käivad ja patsutavad õlale ja räägivad et lahe asi... päris palju oli ka uurijaid, et millal järgmine tuleb jne jne jne...
Reaalsed müüginumbrid kogu eesti peale kokku jäid sinna natuke alla 100tk.
(neist suurel siklimeeste kokkutulekul jõgevatreffil 9tk ratturid ja 12tk publik).
Ja asi ei sõltu hinnast kohe üldse mitte - kes ostab, see ostab ja kes ei osta 100.- ei osta ka 25.-
Samamooodi oli arvamus sees olnud rataste kohta, kes virises, et liiga palju USA kroomi ja keda häirisid vene rattad...
Teeksin heameelega veel mõne aga vahepeal peab lihtsalt natukene rahakotti koguma, kuna sellise trükise tegemine läheb maksma umbes samapalju kui üks keskmine mootorratas ja nõuab min. paarsada töötundi...
Aga selle valmimisprotsess on igati meeldiv ja rahuldust, vaheldust ja meeldivate inimestega suhtlemist pakkuv tegevus.
Kuigi, eks ette tuli igasuguseid olukordi alates sellest, et Tartus pildistamas käies värskelt kaprem tulnud Austin Mini blokikaanetihend äkki koostööst keeldus ja tuli bussiga koos kogu kolaga Tallinna sõita... ja lõpetades sellega, et trükiprotsessi kordineerisin kaugjuhtimise teel Nordkappist.