Meelise uus teardropi projekt.
#21

kandilisest ümarguseks
ehk ukse-auk digimuundus
kuna kasutatavad vineeritükid on gramm peale 6mm ja peno on põhiseinast 5mm paksem siis tuli natuke ka külje sisse freesida
et uus ukse-auk oleks penoga tasane.
taustal näha, et sama saatus on tabanud ka teist ukse-auku

[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]
Vasta
#22

teretulnud on viited või ka pakkumised sobivatele tagatuledele
mõttes on midagi ägedamat kui "tavalised punakollased kandilised tikitraileri tuled"
soovituslikult võiks olla led aga ei pea 
kindlasti peavd olema "E"
see viimane paneb aga just piirid ette sest suure lombi taga on palju ägedat kraami mis sinna sobiks
Vasta
#23

(05-12-2014, 14:13 PM)MeelisV Kirjutas:  teretulnud on viited või ka pakkumised sobivatele tagatuledele
mõttes on midagi ägedamat kui "tavalised punakollased kandilised tikitraileri tuled"
soovituslikult võiks olla led aga ei pea 
kindlasti peavd olema "E"
see viimane paneb aga just piirid ette sest suure lombi taga on palju ägedat kraami mis sinna sobiks
See kuramuse "E" on tõesti üks paras peavalu. Muidu ehk oleks isegi pakkuda olnud ühtteist ägedat (sellised ilusad pisikesed punased tilga kujulised tuled, sõna otseses mõttes lennuki küljest) Aga tundub siiski, et peab neist endale mingi valgusti meisterdama.

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta
#24

Vaata kaherattaliste poole. Seal leidub päris lahedaid variante tuledest. 

Esimene ettejuhtuv... Kui led värvi vahetada, saab nii suunad kui muud tuled lahendatud. Välimus ka täitsa custom. http://www.autofrend.ee/tooted/led,%20su...0led%2012v

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#25

Ise paigaldaks midagi muhedalt ümarat nagu kogu see kuut, biltemast sain ise näiteks paar päeva tagasi sellised ledid oma ümarguse kabiiniga jumzile Wink  

http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Au...LED-42238/

Eks neid on vast eestis ka, kui ei leia siis saan need kohe tuua...   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#26

noh jah ümarad on mul juba läbitud tee
sarnased "ringid" on mul teise käru küljes

millegipärast tõmbab selliste poole

https://www.google.ee/search?q=teardrop+...d=0CC0QsAQ

ehk siis peab otsima mis oleks ka ametnikule vastuvõetav

 
Vasta
#27

ühe keerulise etapi tarvis jälle natuke varustatud
ehk soetatud lukud ja käepidemed

aga hullem on veel ees - tuleb teha ukse auk ehk leng ja uks sinna sisse ja seda kõike kaks korda.

[Pilt: 20141207_123350.jpg]
Vasta
#28

üks tulede idee oleks selline

http://www.carbuildersolutions.com/uk/le...ight-237mm

http://www.carbuildersolutions.com/uk/le...ight-237mm
Vasta
#29

Teardrop USA-st

http://www.autonet.ee/uudised/kurioosumid/65973

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#30

(10-12-2014, 12:18 PM)mlsluik Kirjutas:  Teardrop USA-st

http://www.autonet.ee/uudised/kurioosumid/65973

vaatsin seda teemat ja ei mõistnud asja Rolleyes

ehk tehtud oli mingi 2 lauseline "uudis" ja lisaks pildid
samas pealkirjaga ei läinud kokku midagi.

oleks autor viitsinud korra guugeldada oleks leidnud samasuguseid haagised ja just nimelt suure lombi taga tuhandeid.
ja sealt valikust oleks leidnud palju ägedamaid.
aga mis ka mina tean Toungue
Vasta
#31

lõpuks ikka kiskusin katuse vineri maha

[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]

ja lõikasin välja sisemised küljed

[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]

ja sisemise lae

[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg] 
Vasta
#32

Olen jälginud sinu projekte siin aastaid, super töö ja mõnus lugemine.
Tulede kohapealt soovitaksin vaadata selle Poola tootja katalogi.:
See
Viimastel aastatel jäi mulje, et nemad kõige julgemalt tegelesid led lahenduste arendusega. Teised suured EU tegijad on olnud tunduvalt konservatiivsemad ja selleks on ka põhjust: Pole turgu..  
Autotootjad pole suutnud kokku leppida ühist reglementi haagise tulede toimivuse kontrolliks veateadete edastamiseks ja mitte ainult.  Paljud tänased haagiste Led lahendused ongi kunstlikult tekitatud takistusega ja lisa voolutarbimisega mis teevad soojaks tule seinapoolse külje aga ei sulata tulesid meie tuisus nähtavaks. jne. Natuke OT läks
Kolmnurgad on ka kohustuslikud EU kombos(eraldi või koos vahet pole), seda ei tohi ära unustada. See viimane kohustus paljuski rikub ära ilusad disain lahendused.
Edit:
avastasin siiski ühelt suurimalt ka uue lahenduse:
Austria tootja uus LED lahendus
kogu kataloog
Vasta
#33

Suured tänud heade viidete eest
neid läheb alati vaja ja ehk teistelgi kes teemat loevad

see krd. kolmnurk helkur on jah üks paras rist ja viletsus mis kuhugi sobida ei taha
aga eks ma midagi ikka välja mõtlen
eelmisel olid poritiivad lamedad ja sai sinna panna nüüd vist ei saa sinnagi panna
õnneks pole neile määratud nii konkreetseid kõrgus kaugus ja vaatenurga parameetreid nagu tuledele
Vasta
#34

eilsed pildid oli kerge krediidiga ehk kõik tükid olid lahtised
s.t. seinad seisid ausõna peal püsti ja lae vineer hoidis kuju vaid vibu effekti tõttu
täna sai siis lagi talade külge liimitud ja kruvitud ning samuti seinavineerid sõrestiku külge kinni kruvitud
misjärel algas voolimistöö penoga ja hiljem kui juba peno liimitud siis ka vahede täitmine vahuga

tulemus sai selline

[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]

[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]
Vasta
#35

(30-12-2014, 10:01 AM)MeelisV Kirjutas:  ...
see krd. kolmnurk helkur on jah üks paras rist ja viletsus mis kuhugi sobida ei taha
...

Samas pimedas seiklejale odavaim elukindlustus. Tuled võivad streikida, helkur toimib alati (kui puhas on).

Usutavasti pigistab mõistlik ülevaataja silma kinni paigutuse osas, kui helkur näiteks porilapakale paigutada.
Vasta
#36

ja jah seda et helkur on vajalik sellest ma saan suurepäraselt aru ja kindlasti paneks sinna taha ka mingi helkuri
AGA "mure" pigem selles et see helkur on määratletud jäigalt sellise suure kolmnurgana a´la 15*15*15 cm (või mis ta suurus nüüd oligi)
eks vahet pole kui sul on rekka haagis või suvaline tiki/respo aga kui teed mingit stiilikat
olgu ta siis ringi sõitev supipott või teetass nagu on üritustel nähtud reklaamhaagised
või ka tehasetootena nüüdisdisainiga matkakad siis see kolmnurk on nagu kasvaja seal.
oleks siis mingi võimalus asendada mõne teise kujuga aga nt. kindla pindalaga helkuriga vms.

positivne on see, et ülevaataja ei pea silma kinni pigistama sest määruses polegi täpselt määratud helkuri asukohta
on põhitingimus stiilis "suunaga taha poole"
jah tuledele on kirjas kaugus servast ja kõrgus maast ja vaatenurk mingi meetri kaugusel jne. helkuril ei ole.

eelmist ehitades tahtsin ka tulesid poritiiva külge panna aga ei mänginud välja - vaatenurk kadus ära ehk sild on liiga ees ja käru saba varjas tule ära mingi konkreetse nurga alt vaadates.
SAMAS helkuri võis sinna paigaldada.

eks ma uurin kas helkurit on saada ka kleebisena st. koos legaalse "E" ja kõide muuga
eile just vaatasin uusi poritiibasid ja hädaga paneks sinna ka helkuri peale aga .... poleks kõige parem.


siin pildil näha teise haagise helkur töös
ehk kuidas kolmnurk helgib ringi sees
[Pilt: 20130424_095325.jpg]

ja sellel pildil on hästi nähe see vaatenurga probleem
ehk miks tuled ei saanud olla poritiival üks on nähe aga teine mitte
lisaks ka see et kolmnurkne helkur on tegelikult ring Big Grin

[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]
Vasta
#37

Haagisehelkuri mõõtmetel ja kujul on põhjus: helkur peab olema ärtatuntav. Vähemalt neile, kes on vaevunud endale liiklusreeglid selgeks tegema lubade ostmise asemel. Toungue

Kui helkur tõepoolest häirib, on võimalus panna need kummiribale rippuma saba alla. Eputamiseks võtad küljest või tõmbad kõhu alla peitu, sõitmiseks lased vallale.

Ma ei mõelnud poritiiba, vaid selle jätkuks olevat porilapakat. Tilgakujuline poritiib minu silmis lausa nõuab seda Cool 
Vasta
#38

(31-12-2014, 10:51 AM)v6sa Kirjutas:  Kui helkur tõepoolest häirib, on võimalus panna need kummiribale rippuma saba alla. Eputamiseks võtad küljest või tõmbad kõhu alla peitu, sõitmiseks lased vallale.

Ma ei mõelnud poritiiba, vaid selle jätkuks olevat porilapakat. Tilgakujuline poritiib minu silmis lausa nõuab seda Cool 

Trossike käsipiduri hoova külge ja seisu ajal need lapakad koos helkuriga on peidus.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#39

teate selle helkuriga on selline lugu, et võin väita, et suur suur enamus eesti autojuhte ei seosta kolmnurkset punast helkurit haagisega.
miks
niipalju kui olen oma haagiste juures rääkinud sellest kolmnurgast ja et see PEAB olema siis 95% imestavad selle üle
võta oma lähikonnast (mitte autopeded) ja küsi ka nad teavad et see kolmnurk peab olema ja et see eristab auto tagumiku haagise omast - usun et paljud ei seosta kolnurka haagisega ja ei tea selle kohustuslikusest.

aga see selleks

ütlen veelkord, et tean miks on vaja haagisele helkurit ja esmalt selleks kui haagis SEISAB siis see oleks teeääras pimedas märgatav
aga keeruline on mõista miks autole ei pea olema see helkur seal tagatuledes või stanges kolmnurkne ja haagisel peab.
või et miks ei või see helkur olla ka haagisel nt. min 50cm2...100cm2 ja nt. ümar või nelikant nagu on tagatuled vms.

vahet pole - mul on veel pikk maa minna sinnani kuni hakkan helkurit panema
seni vaja lahendada suuremad probleemid - uks ja ukseraam, välised küljeplekid ja katus, taga ja esituled (gabariit)
poritiibade kinnitused, juhtmestik ja palju pisikesi detaile nagu liistud mida paljud teavad ka kodudesolevat kirstunaelaks peale remonti ehk need ei saa ega saa paika Toungue
Vasta
#40

(31-12-2014, 12:05 PM)MeelisV Kirjutas:  ...
aga keeruline on mõista miks autole ei pea olema see helkur seal tagatuledes või stanges kolmnurkne ja haagisel peab.
või et miks ei või see helkur olla ka haagisel nt. min 50cm2...100cm2 ja nt. ümar või nelikant nagu on tagatuled vms.
...
Enamusel autodel on neljakandiline (ruut või ristkülik) punane helkur kas tules või eraldi.

Haagisehelkur on kokku lepitud kolmnurksena. Miks, ma ei tea. Ehk seepärast, nagu stoppmärk on kuuekandiline ja peateehoiatuse liiklusmärgi  kolmnurk tipul seisev... Et kuju eristaks.

Samamoodi võiks arutleda, miks peab suunatuli olema merevaigukollane ja miks stopptuli just punane peab olema Toungue

Või miks peab kõva katusega haaketelk/liikuvköök just tilgakujuline olema. Olukorras, kus enamus pakendeid ja anumaid on nurgelisedToungue .

Usutavasti võid need helkurid panemata jätta ja "kodustatud" ülevaatuspunkt neid ka ei nõua. Peast miilits maanteel aga kindlasti. Tõsi, säärasel jookseb juhe ilmselt kokku ka tulede või katusekuju peale. Rääkimata ebaharilikust küljeprofiilist.

Oled teinud rehnungit, palju valmis asja eluskaaluks kujuneda võiks?

Uks tee ikka profiiliga sama raadiusega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne